Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-18@18:11:43 GMT

مربی پیشین منشا: گلزن نیست

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۶۵۸۵۷

مربی پیشین منشا: گلزن نیست

 مربی پیشین منشا گفت: تیم‌های مقابل پرسپولیس و استقلال معمولاً با رویکرد تدافعی حاضر می‌شوند و این مسئله کار را برای گلزنی مهاجمی مانند منشا دشوار خواهد ساخت.
به گزارش صدای ایران از خبر ورزشی، گادوین منشا که نقش تاثیرگذاری در بازیهای نیم فصل اول نداشت پس از کنار گذاشته شدن از تیم پرسپولیس با قراردادی ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ ساله به استقلال پیوست! حمید مطهری مربی فعلی تیم نساجی و مربی سابق تیم پیکان که سابقه کار با منشا در تیم پیکان را دارد به بهانه حضور منشا در تیم استقلال، طرف گفت‌وگوی ما قرار گرفت.
در مورد منشا قبلاً گفته بودید او در پرسپولیس موفق نمی‌شود، اما در لیگ قهرمانان موفق بود.
با توجه به خصوصیاتی که از این بازیکن سراغ داشتم در مورد منشا گفتم او نمی‌تواند در کار گلزنی چندان موفق باشد، چون مهاجم گلزنی نیست. او در لیگ برتر و در نیم‌فصل فقط یک گل برای پرسپولیس به ثمر رساند در حالی که در لیگ قهرمانان موفق عمل کرد و به تیم قدرتمندی مانند الدحیل گل زد، چون تیم‌هایی مانند الدحیل، اصطلاحاً بالا بازی می‌کنند؛ نکته‌ای که فضای خوبی را برای مهاجمی مانند منشا به وجود آورد.
در استقلال موفق می‌شود؟
تیم‌های مقابل پرسپولیس و استقلال معمولاً با رویکرد تدافعی حاضر می‌شوند و این مسئله کار را برای گلزنی مهاجمی مانند منشا که نیاز به فضا دارد دشوار خواهد ساخت، اما با این وجود از آنجا که منشا خصوصیات فنی مثبت دیگری هم دارد ممکن است در کار‌های تاکتیکی برای استقلال مفید واقع شود.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: منشا استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۵۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی منشوری گلزن پرسپولیس (+عکس)

گلزن تیم فوتبال پرسپولیس مقابل دوربین عکاسان شادی منشوری و غیراخلاقی انجام داد.

به گزارش فارس، دانیال اسماعیلی فر بعد از گلزنی به تیم نفت آبادان در اقدامی عجیب و زننده مقابل دوربین عکاسان ورزشی شادی منشوری و غیراخلاقی انجام داد! این رفتار از یک بازیکن حرفه ای مقابل عکاسان کاملا زننده و غیراخلاقی محسوب می شود حتی اگر به شوخی چنین رفتاری را انجام داده باشد. اسماعیلی فرد در بازی رفت یک گل به خودی زده به پرسپولیس زده بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • قصه تکراری عیسی مقابل صنعت نفت (عکس)
  • شادی منشوری گلزن پرسپولیس (+عکس)
  • گلزن جوان گل‌گهر مانند برق و باد!
  • تخصص جدید رودریگو: گلزنی به سیتی! (عکس)
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • چطور می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، من هم گفتم «گروهبان قندلی» اشکالی دارد؟
  • مقام سابق اطلاعاتی آمریکا: حمله ایران به اسرائیل موفق بود/ حتی یک موشک ایران به نواتیم رهگیری نشد
  • مقام سابق اطلاعاتی آمریکا: حمله ایران به اسرائیل موفق بود
  • واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی
  • شایعه محال؛ افسانه عجیب راه دادن مربیان سرخابی به پرسپولیس و استقلال