Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: ویژه برنامه قرآنی متعددی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شده و در ایام الله دهه فجر ۹۰۰ محفل انس با قرآن کریم در کانون های منتخب استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «نادر سقاء» امروز (18 بهمن ماه) در مراسم افتتاحیه مسابقه قرآنی «مدهامتان» فعالان کانون های مساجد استان اردبیل در مسجد محمدیه، گفت: سیزدهمین دوره مرحله استانی مسابقات قرآنی «مدهامتان» استان اردبیل با حضور قاریان، حفاظ و موذنان فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت ایام فاطمیه در مسجد محمدیه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، گفت: این دوره از مسابقه ویژه برادران و خواهران در سنین زیر 16 سال و بالای 16 سال برگزار خواهد شد.

 

این مقام مسئول، اظهار داشت: تاکنون بیش از یک هزار و 53 نفر در سامانه جشنواره قرآنی «مدهامتان» ثبت نام کرده اند و بیش از 400 نقاشی به دبیرخانه ارسال شده است.

 

سقاء، افزود: کاروان قرآنی آیه های نور از دیگر برنامه های کانون های مساجد به مناسبت ایام الله دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کانون های منتخب استان است.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، بیان کرد: این ویژه برنامه به همت کانون های مساجد و دارالقرآن بسیج برنامه ریزی شده و موسسه مردم نهاد ندای آیه های نور، سپاه حضرت عباس و دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی استان اردبیل نیز مشارکت دارند.

 

وی، خاطر نشان کرد: این برنامه های قرآنی در 22 مسجد در طول ایام الله دهه فجر به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

 

سقاء، ادامه داد: ویژه برنامه قرآنی متعددی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شده و در ایام الله دهه فجر 900 محفل انس با قرآن کریم در کانون های منتخب استان برگزار می شود.

 

این مقام مسئول، تاکید کرد: پویش سراسری حفظ سوره فجر به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با هدف ترویج فرهنگی قرآنی و حفظ سوره مبارکه فجر اجرا می شود.

 

وی، یادآور شد: حفاظ این سوره می توانند نام و نام خانوادگی، کدملی و نام شهر و مسجد خود را به سامانه پیامکی 6600000237 تا تاریخ 20 بهمن ارسال و در قرعه کشی بزرگ این پویش مشارکت کنند

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، افزود: 31 خانه نور در کانون های مساجد فعال است که در برگزاری برنامه های قرآن فعال است.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشنواره فیلم فجر انقلاب اسلامی مجلس گروه سرود سرود ایام فاطمیه انقلاب اسحاق جهانگیری مسابقات قرآنی مدهامتان محفل انس با قرآن کریم اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۶۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد از استان‌های پیشتاز در طرح بزرگ ۴ هزار حافظ قرآن کریم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، احسان عابدی در گفتگو با خبر ۲۰ شبکه‌ی یزد با اشاره به پیشتازی یزدی‌ها در طرح ۴ هزار نفری حافظ قرآن کریم گفت: از تعداد کسانی که ثبت نام کرده اند، تاکنون ۳ هزار و ۷۰۰ نفر در موسسات قرآنی، حفظ کلام نورانی وحی را آغاز کرده اند.

وی افزود: این طرح بصورت مردمی و با مشارکت دولت انجام می‌شود و مجری آن اتحادیه موسسات قرآنی استان یزد است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: برای شرکت در این طرح، افرادی که علاقه‌مند به کسب عنوان پر برکت حافظ کل قرآن کریم هستند می‌توانند در سامانه ثبت نام به آدرس https://hefz.telavat.ir/Guest نسبت به ثبت نام اقدام و مشخصات خود را برای یکی از موسسات نزدیک به محل سکونت خود ثبت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یزد از استان‌های پیشتاز در طرح بزرگ ۴ هزار حافظ قرآن کریم
  • پرورش نیروهای انقلابی در برنامه‌ریزی‌های کلان مدنظر قرار بگیرد
  • مساجد خاستگاه فرهنگ و هنر اسلامی هستند
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات البرز از مشارکت مردم در برنامه های ماه رمضان
  • دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است
  • شبکه گسترده رسانه‌ای توسط نوجوانان در محلات اردبیل ایجاد می‌شود
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه
  • سوژه‌های «محفل» که به سلبریتی قرآنی تبدیل شدند | ماجرای دعوت عربستان از قاری نوجوان چه بود؟
  • کرسی ثابت تلاوت و تدبر در قرآن کریم در یاسوج
  • دعوت ۲۰ کشور دنیا از نابغه قرآنی برنامه محفل