Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به ارزش خدمت رسانی به مردم گفت: وحدت مسئولان نظام اسلامی در امر خدمت رسانی به مردم بسیار مهم است. ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت الله سبحانی صبح امروز در دیدار سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با اشاره به ارزش خدمت رسانی به مردم اظهار داشت: وحدت مسئولان نظام اسلامی در امر خدمت رسانی به مردم بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به کمبود پزشک در برخی مناطق کشور تصریح کرد: منطقه ارسباران آذربایجان با کمبود پزشک روبروست، زنان بارداری دراین منطقه برای رسیدن به پزشک باید به شهرهای اطراف سفر کنند که در این زمینه با مشکلاتی مواجه می‌شوند.

مرجع تقلید شیعیان ادامه داد: البته کارهای زیادی در زمینه بهداشت و درمان در این منطقه انجام شده است که باید توسعه یابد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه بیان کرد: شریعت و فقه اسلام با طب و طبیب ارتباط و تعامل تنگاتنگی دارد، در اسلام موضوع از طبیب گرفته می‌شود و حکم از فقیه است.

آیت الله سبحانی گفت: بر اساس آموزه‌های اسلام طبیب در موضوعاتی همچون روزه داری زنان و مردان کهنسال و بیمار را معین می‌کند که این فریضه برای شخص مضرر است یا نه و فقها در این مورد حکم اسلام را بیان می‌کنند.

آیت الله سبحانی: دیرکرد بانک‌ها ربا محسوب می‌شود/ واردات خودروهای لوکس خارجی اسراف استتوصیه آیت الله سبحانی به دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی؛ از تدریس اساتید ضد اسلام در دانشگاه‌ها جلوگیری شودآیت الله سبحانی: ترویج غدیر ترویج توحید و وحدت است

وی با تاکید بر اهمیت فعالیت پزشکان و فقها در جامعه بیان کرد: فقها و پزشکان در یک مسیر در خدمت شریعت اسلام هستند، پزشکان موضوع را شناسایی و فقها احکام آن را صادر می‌کنند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به ساخت بیمارستان هزار تختخوابی در قم بیان کرد: روند ساخت این طرح درمانی باید با سرعت بیشتری دنبال شود.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به فعالیت‌های وزیر پیشین بهداشت و درمان خاطرنشان: کارهایی که آقای هاشمی انجام داده همان‌ها را دنبال کنید، وزیر پیشین با یک نیت صالحی آمده بودند و ما نیز موافق نبودیم که ایشان در وسط راه، کار را رها کنند و حالا مصلحت دیده است، ولی شما همانگونه کارها را ادامه دهید.

انتهای پیام / ز

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۶۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد

استاندار لرستان تأکید کرد: رعایت عدالت و کرامت انسانی باید دو شعار اصلی مدیران این استان باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، ظهر امروز، در جلسۀ بررسی مصوبات سفر رئیس‌جمهور به  لرستان گفت: تمام مسئولان دستگاه‌های اجرایی نماینده دولت هستند.

او اضافه کرد: مسئولان باید یک‌صدا باشند، زیرا دستگاه‌های اجرایی زمانی موفق هستند که با تفاهم، رفاقت کار و اتحاد خدمتگزاری به مردم را به نمایش بگذارند.

استاندار لرستان با بیان اینکه اگر خدمت برای خدا باشد مردم از مجموعه دولت راضی خواهند بود، عنوان کرد: مردم باید از خدمات مسئولان بهره‌مند شوند.

تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم

شفقت با اشاره به اینکه اعضای مؤثر در حکومت اسلامی یک مجموعه واحد هستند، بیان کرد: بخشی از توحید عبادی ما انجام عبادت و بخشی هم توحید عملی است.

او با بیان اینکه ما باید در خدمت به مردم وحدت داشته باشیم زیرا هیچ‌کس از چندصدایی بهره‌ای نمی‌برد، خاطرنشان کرد: امام‌خمینی (ره) طاغوت را با وحدت مردمی از بین برد.

استاندار لرستان توضیح داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با وجود ناهماهنگی سران برخی کشورها وحدتی بین مسلمانان ایجاد کرد که امروز آمریکا از حمله اسرائیل اعلام برائت می‌کند و این حاصل وحدت است.

شفقت با تاکید بر اینکه لرستان مهد مردم غیرتمند و پایگاه شیعیان است، گفت: عدالت و کرامت انسانی باید دو شعار اصلی مدیران این استان باشد و ما باید زمینه مشارکت مردم را در روند توسعه فراهم کنیم.

او با بیان اینکه دولت باید تسهیلگری کند تا مردم زندگی مرفه و شرافتمندانه‌ای برای خود تهیه کنند، اضافه کرد: مجموعۀ مدیران باید وحدت وزارتی ایجاد کنند.

استاندار لرستان تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان حق ندارند شهروندان و ارباب‌رجوع را بی‌دلیل پشت در اتاق خود منتظر نگه دارند، زیرا مسئول اجرایی، نوکر و مخلص مردم هستند.

انتهای پیام/ 645

دیگر خبرها

  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است
  • رویکرد مردم ‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم
  • وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونسیتی را درهم شکست
  • دشمن غدار جمهوری اسلامی، فقر است؛ مسئولان مراقب باشند
  • به مردم پاکستان که همواره از حق دفاع کرده‌اند افتخار می‌کنیم
  • ۴۵ خدمت شاخص سپاه الغدیر استان یزد در سال ۱۴۰۲ + فیلم