Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با دهه فجر در رویان دو طرح عمرانی شامل پروژه احداث پارک آزادگان و پروژه دیواره نگهبان رودخانه سبزه‌رود غربی کلنگ زنی و روکش آسفالت خیابان شهیدکریمی به بهره‌برداری شد.به گزارش بلاغ، بمناسبت گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر دو طرح عمرانی شامل پروژه احداث پارک آزادگان و پروژه دیواره نگهبان رودخانه سبزه‌رود غربی رویان کلنگ زنی و روکش آسفالت خیابان شهیدکریمی رویان به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۶۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲ برابری روکش آسفالت در نطنز

فرماندار شهرستان نطنز از افزایش قابل توجه روکش آسفالت در ۲ سال‌ گذشته در این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نطنز، محمد ظریفی از افزایش کم‌نظیر روکش آسفالت در محورهای مواصلاتی سطح شهرستان نطنز در دو سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: در سال یک هزار و 400 انجام پنج کیلومتر، سال 1401 انجام 23.9 کیلومتر و در سال گذشته انجام 49 کیلومتر روکش آسفالت محقق شده است.

وی گفت: در سال 1400 میزان روکش آسفالت پنج کیلومتر انجام گرفته و در سال 1401 با رشد 4.7 برابری به میزان 23.9 کیلومتر افزایش یافته و در سال گذشته این میزان بیش از دو برابرِ دیگر افزایش داشته و روکش آسفالت 49 کیلومتر از جاده‌های محورهای مواصلاتی بین شهری و روستایی سطح این شهرستان انجام شده است.

فرماندار شهرستان کاشان همکاری و تلاش ادارات و نهادهای مختلف، به ویژه اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را ستودنی عنوان کرد و گفت: نصب گاردریل و نیوجرسی در راه‌های اصلی و روستایی شهرستان نطنز طی دو سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

وی گفت: در سال 1400 به میزان 726متر گاردریل انجام شده بود که در سال 1401 با رشد 3.4 برابری به دو هزار و 498متر رسید و این میزان در سال 1402 با رشد 1.4 برابری به سه هزار و 500 متر افزایش داشته است.

ظریفی زحمات ادارات و نهادهای مختلف و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را قابل تقدیر دانست و افزود: فرمانداری و سایر  همکاران به این میزان هم قانع نبوده و با تلاش وافر همه ارکان دولت، به ویژه در زمینه آسفالت آزادراه اصفهان-نطنز-کاشان باید قدم‌های جدی و اساسی برداشته شود.

انتهای پیام/804/

دیگر خبرها

  • امسال وضعیت خیابان ها و بزرگراه های تهران مطلوب تر می شود | توزیع عادلانه آسفالت در مناطق ۲۲گانه
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد
  • روکش آسفالت خیابان هشت بنگله مسجدسلیمان
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳
  • برنامه‌ریزی برای احداث پارکینگ در خیابان شهید چمران قم
  • اینفوگرافیک | بهسازی و روکش آسفالت بیش از ۲۲ هزار کیلومتر از راه های شریانی کشور در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۲ برابری روکش آسفالت در نطنز
  • بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی محله خلجان تا پایان نیمه نخست ۱۴۰۳
  • در تابستان امسال تنش آبی جوان‌رود حل می‌شود