Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@14:10:30 GMT

۶۴ درصد از فرانسوی‌ها از جلیقه زردها حمایت می‌کنند

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۶۷۲۸۰

۶۴ درصد از فرانسوی‌ها از جلیقه زردها حمایت می‌کنند

بر اساس یک نظرسنجی که توسط شرکت بین المللی تحقیقات YouGov منتشر شد، از هر سه فرانسوی دو نفر از جنبش "جلیقه زردها" حمایت می‌کنند؛ ۷۷ درصد از آنها این جنبش را موجه خوانده‌اند.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌به نقل از خبرگزاری فرانسه،  در یک نظرسنجی دیگر توسط هافینگتن پست و سی‌ نیوز،  ۵۲ درصد گفته‌اند "جلیقه زردها" نباید در طول گفت‌وگوی بزرگ ملی از اعتراضات خود دست بردارند و ۳۲ درصد عدم حمایت خود از این جنبش را اعلام داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷۱ درصد نیز خواسته‌اند که تصمیمات گرفته شده در گفت‌وگوی بزرگ ملی به رفراندوم گذاشته شود.

عملکرد امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه با ۲۱ درصد نظر  و ۷۳ درصد مخالف همچنان تغییری در افکار عمومی مردم فرانسه نداشته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جلیقه زردها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۷۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات ضدصهیونیستی و نژاد پرستی در پاریس

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ ابتدا این تظاهرات که با دعوت گروه‌های مختلف مخالف نژاد پرستی، اسلام هراسی و نیز خانواده‌های کودکان قربانی خشونت پلیس فرانسه صورت گرفت با مخالفت دولت فرانسه و پلیس پاریس همراه شد، اما پس از شکایت برگزارکنندگان، دادگاه اداری پاریس حکم ممنوعیت آن را لغو کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


برگزار کنندگان که همگی با پرچم‌ها و پلاکار‌های حمایت از فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی حاضر شده بودند مسیر منطقه پاریس تا میدان جمهوری پاریس را طی می‌کنند.
در مسیر تظاهرات حمایت از مردم فلسطین و غزه صد‌ها نفر از فرانسویان آزادیخواه و مسلمانان مقیم فرانسه علیه جنایات رژیم صهیونیستی شعار سردادند و اسرائیل را یک رژیم نژادپرست، اسلام ستیز و کودک کش معرفی کردند.

دیگر خبرها

  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است
  • وزیر دفاع فرانسه: ایران یک چالش امنیتی برای اروپا است
  • پیشتازی اندک ترامپ نسبت به بایدن در جدیدترین نظرسنجی
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • ارتباط جنسیت و بحران خواب
  • آکسفورد موسسه تحت حمایت ایلان ماسک را تعطیل کرد
  • دو سوم صهیونیست‌ها ادعای پیروزی قریب الوقوع نتانیاهو در غزه را باور ندارند
  • حمایت فرانسویان از فلسطین
  • تظاهرات ضدصهیونیستی و نژاد پرستی در پاریس
  • یواس‌ای تودی: محبوبیت بایدن در میان رای‌دهندگان جوان در حال کاهش است