Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی در جهان مستقر است و حکومت جمهوری اسلامی به عنوان رأس این نظام در جایگاه خوبی قرار دارد، امروز انقلاب اسلامی پس از ۴۰ سال برابر استکبار جهانی قدرت بازدارندگی دارد. ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حجت‌الاسلام احمد سالک ظهر امروز در همایش بسیج مهندسان صنعتی اصفهان به مناسبت روز قشر مهندسان صنعتی اظهار داشت: 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی و 4 دهه تلاش و جهاد و فعالیت ملت با بصیرت با هدایت‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بی تردید تداوم انقلاب در طول این 40 سال باید بر اساس اهدافی بلند و برنامه‌هایی دقیق بوده و در این مسیر تلاش کرد و شب و روز نشناخت، ما شاهد این مسئله در سطح کشور هستیم، ما باید به حال و آینده بپردازیم و این سئوال را پاسخ دهیم که باید چگونه عمل کنیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید جایگاهمان در جهان را بدانیم و شرایط پیش از انقلاب و پس از انقلاب ترسیم کننده نقشه راه ما در آینده است، به این معنا که باید نقاط ضعف و قوت در 40 سال گذشته را شناسایی کرده و با آسیب شنایی بستر را برای آینده فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: نمی‌توانیم بدون در نظر گرفتن نقاط قوت و نقاط ضعف و رفع نواقص و معایب به آینده فکر کنیم‌، اگر نقطه ضعف قانونی داشته‌ایم باید این خلأ را رفع کنیم و دستورالعمل آیین‌نامه‌ها برای پیشبرد اهداف انقلاب را تهیه کنیم و مدیران متخصص و شایسته‌ای بر اساس سیاست جمهوری اسلامی داشته و حرکت کنیم.

سالک بیان کرد: اگر بی عدالتی در این مسیر و در مدیریت می‌بینیم باید آن را در مسیر عدالت هدایت کنیم، اجرای عدالت ضرورتاً بررسی نقاط تبعیض است و تردیدی نداریم آینده دنیا را باید پیش روی خود داشته باشیم، ما در آینده در فضای مجازی قرار می‌گیریم که همه زندگی جامعه بشری در یک ابزار کوچکی می‌شود که در دسترس همه است و باید برای آن برنامه داشته و پا به پای تکنولوژی پیش برویم.

وی گفت: ظرفیت‌های داخل کشور بسیار بالاست، ما ظرفیت معادن را داریم  و از حیث انسان‌های متخصص و نخبه در رشته‌های مختلف صنعتی در جایگاه خوبی در جهان قرار گرفته‌ایم که باید آن را در راستای پیشبرد اهداف به کار گیریم، در مسائل نظامی، صنعتی، اقتصادی و سیاسی در جایگاه خوبی قرار داریم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز نظام جمهوری اسلامی در جهان مستقر است و حکومت جمهوری اسلامی به عنوان رأس این نظام در جایگاه خوبی قرار دارد، به گونه‌ای است که جهان توجه به جمهوری اسلامی دارد و این مسائل بر اساس 10 اصل سامان پیدا کرد که توسط امام راحل بیان شده است.

وی افزود: اصل نخست عدم جدایی دین از سیاست بوده، دگرگونی انسان‌ها اصل دیگر بوده، امام راحل با برنامه وارد شدند و 98 درصد به جمهوری اسلامی رأی دادند و به سرعت باید قانون اساسی تدوین می‌شد و شهید بهشتی نقشی اساسی در این قانون اساسی داشتند، بالاخره این نظام دشمن داخل و خارجی داشت و باید نیروهای انقلابی از درون این ملت حمایت این مسئله را بر عهده بگیرند.

سالک خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سامان پیدا کرد و امروز قدرت بازدارندگی برابر استکبار جهانی دارد و به همین ترتیب بسیج 20 میلیونی را مطرح کردند، پس از آن جهاد کشاورزی شکل گرفته و اصول 10 گانه امام راحل یکی پس از دیگری رقم می‌خورد.

سردار فدوی در مشهد: دشمن دنبال قدرت بازدارنده در برابر ماستسرلشکر رشید: دفاع مردمی بیشترین تاثیر را در ایجاد قدرت بازدارندگی داشته استسمنان| دشمنان از قدرت بازدارندگی موشک‌های ایرانی هراس دارند

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جریانات نفوذ از سطح به لایه داخل کشور نفوذ می‌کنند و امروز روی معیشت مردم و کالای گرانی مردم و این‌گونه مسائل کار می‌کنند و مدیریت را از سطح به لایه آورده‌اند و شبکه‌های نفوذشان در همه سطوح فعال هستند، آرمان‌های انقلاب باید تداوم پیدا کند و دکترین امام راحل و رهبر معظم انقلاب باید تداوم پیدا کند.

وی خطاب به جامعه مهندسان بسیجی استان اصفهان، گفت: همه چرخه این کشور روی دوش تدبیر و نخبگی شماست و باید صنعت را به روز و رقابت‌پذیر کنید، باید در مسیر خودکفایی قدرتی را بر هم بزنیم که دشمن بر ما طمع نکند.

سالک اشاره به مشکلات و ظرفیت‌های اصفهان گفت: چرا باید مارک برخورداری به پیشانی اصفهان بخورد و از نظر بودجه رتبه 28 کشور باشد، ظرفیت اصفهان بسیار بالاست اما نباید این ظرفیت‌ها دلیل بر این باشد که در بودجه رتبه‌های پایین استان‌های کشور باشیم و باید روی این مسئله کار کرد.

نماینده مردم اصفهان اظهار داشت: استان اصفهان رتبه پایینی دارد و برای ارتقا استان اصفهان با 40 موضوع باید کار کرد، در اصفهان 40 موضوع را رقم زدیم که نخستین موضوع مدیریت است که ما گرفتار مدیریتی در استان اصفهان هستیم که بی‌عدالتی‌هایی را می‌بینیم.

وی افزود: کسانی که متخصص هستند گوشه خانه نشسته‌اند و افرادی که لیاقت ندارند در برخی پست‌ها حضور پیدا کرده‌اند، ما روی ارتقا استان باید کار کنیم، 9 هزار و 200 واحد صنعتی داریم اما 25 درصد آن کار می‌کند، آنچه که 50 سال آینده ما را رقم می‌زند سند الگوی پایدار اسلامی پیشرفت است که این سند باید در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/ ز

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۷۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه سنگین فرمانده ارشد ارتش به ماجرای ریزپرنده‌ها

به گزارش تابناک، امیرپوردستان گفت: حادثه‌ای که در اصفهان اتفاق افتاد به قدری کوچک است که در بُعد نظامی قابل ارائه و مطرح شدن نیست.

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره حادثه بامداد جمعه در اصفهان گفت: ظرفیت و توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران بسیار بالاست.

وی اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران که وظیفه حفاظت از آسمان کشور را دارد با قدرت و استحکام و با استفاده از تاکتیک و تجهیزات بسیار پیشرفته آسمان کشور را رصد می‌کند و مردم شریف کشورمان مطمئن باشند که ارتش با تمام ظرفیت‌های خود آمادگی‌های لازم را دارد و هیچ تهدیدی نمی‌تواند کشورمان را مخاطب خود قرار دهد.

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش بیان کرد: اگر تهدیدی بخواهد اتفاق بیفتد نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران آماده هستتد که قدرت اصلی خود را به دشمنان نشان دهند.

امیر پوردستان گفت: حادثه‌ای که در اصفهان اتفاق افتاد به قدری وسعت، عمق و حجمش کم است که در بُعد نظامی قابل ارائه و مطرح شدن نیست.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
 

دیگر خبرها

  • ایران قدرتی منطقه‌ای است که به تدریج به قدرت جهانی تبدیل خواهد شد
  • راز ظهور قدرت ایران در نظم نوین جهانی
  • اسلام ناب گفتمان زر و زور و استکبار را به چالش کشیده است
  • اراده ایران در کنشگری فرامنطقه‌ای
  • سکوت برای کاهش تنش؛ سیاست اسرائیل در برابر قدرت نظامی ایران
  • «سکوت برای کاهش تنش»؛ سیاست اسرائیل در برابر قدرت نظامی ایران
  • طعنه سنگین فرمانده ارشد ارتش به ماجرای ریزپرنده‌ها
  • نقش پررنگ سپاه در افزایش قدرت بازدارندگی/ وعده صادق آبروی صهیونیست‌ها را برد
  • سپاه دژ مستحکمی در برابر فتنه انگیزی استکبار جهانی
  • اگر اسرائیل تصمیم اشتباه دیگری بگیرد، نامی از او باقی نخواهد ماند