Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-29@02:17:34 GMT

بهترین مدل‌های کابینت برای آشپزخانه‌های کوچک

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۶۷۶۶۴

حتما شنیده‌اید که می‌گویند آشپزخانه قلب خانه است به همین دلیل طراحی و دکوراسیون آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در گذشته فضای آشپزخانه از فضاهای اصلی خانه فاصله داشت و به همین دلیل تاثیری در دکوراسیون خانه نداشت اما امروزه با انتقال آشپزخانه نزدیک نشیمن و پذیرایی همه چیز تغییر کرده است.

تجهیزات آشپزخانه شامل کابینت‌ها، وسایل آشپزی و پخت و پز مانند اجاق گاز، لوازم برقی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. هستند. هرکدام از این وسایل می‌توانند در جذاب و دلنشین کردن فضا کمک بزرگی باشند.

اما کابینت‌ها از مهم‌ترین اجزای طراحی محسوب می‌شوند زیرا همزمان باعث زیباتر شدن فضا و همچنین استفاده بهینه از فضای آشپزخانه می‌شوند. آن‌ها می‌توانند آشپزخانه را بزرگ‌تر و روشن‌تر جلوه دهند فقط بستگی دارد از چه مدل و با چه رنگی طراحی شوند.

قبل از تصمیم‌گیری برای سفارش ساخت کابینت آشپزخانه باید از خود بپرسید به چه سبکی علاقه دارید، سبک مدرن یا کلاسیک؟ رنگ مدنظرتان برای کابینت‌ها چه رنگی است؟ با پرسیدن سوالات از این دست به انتخاب مناسب خود نزدیک‌تر شوید. ما در این مقاله سعی می‌کنیم به شما کمک کنیم تا بهترین‌ها را برای دکوراسیون آشپزخانه انتخاب کنید.

از مدل های جادار و کم جا استفاده کنید

آشپزخانه‌های خطی گزینه مناسبی برای خانه‌های کوچک هستند زیرا فضای مورد نیاز برای انجام امور را در یک محور فراهم می‌کند، حتی می‌توانید با اضافه کردن یک جزیره کوچک فضای کار را بیشتر کنید. آشپزخانه ‌L شکل نیز یکی دیگر از گزینه‌های مناسب است. استفاده از رنگ‌های روشن مانند سفید برای کابینت‌ها می‌تواند آشپزخانه را بزرگ‌تر و روشن‌تر جلوه دهد، همچنین استفاده از متریال‌های براق برای کابینت‌ها به دلیل انعکاس نور می‌تواند این ویژگی‌ها را تشدید کند. درست است که هرچقدر کابینت‌ها بیشتر باشد جا برای وسایل شما بیشتر است اما به این نکته توجه کنید که تمام فضای آشپزخانه را کابینت نکنید زیرا باعث می‌شود آشپزخانه شما شلوغ و کوچک‌تر از اندازه واقعی بنظر برسد.

از تمام فضا در طول و ارتفاع استفاده کنید

در آشپزخانه‌های کوچک بهتر است کابینت‌های بالا را بلندتر سفارش دهید حتی می‌توانید از کابینت‌ساز بخواهید تا سقف آن‌ها را ادامه دهد. سعی کنید کابینت‌ها را قفسه‌بندی کنید و از کم‌ترین فضاها بهترین استفاده را بکنید. برای نظم‌دهی وسایل آشپزخانه از شلف‌ها استفاده کنید. از کابینت‌ساز بخواهید کابینت‌هایی که در گوشه قرار می‌گیرند را به صورتی طراحی کند که قابل استفاده باشند. از وسایل و لوازم توکار استفاده کنید. از سبدهای چرخان که داخل کابینت نصب می‌شوند استفاده کنید تا دسترسی به وسایل آسان‌تر شود. قفسه‌های کشویی را فراموش نکنید. آن‌ها می‌توانند در چیدمان و مرتب کردن وسایل بسیار مفید باشند.

از متخصص طراحی کابینت کمک بگیرید

پیشنهاد می‌کنیم پیش از انتخاب رنگ، جنس و سبک کابینت‌ها از متخصصان کمک بگیرید. از کابینت ساز بخواهید با مراجعه به منزل شما و مشاهده فضا و دکوراسیون و با در نظر گرفتن علاقه‌مندی‌هایتان، در زمینه ساخت و طراحی کابینت‌های آشپزخانه کمکتان کند.

اگر نیاز به قفسه های چوبی دارید و یا قصد تعمیر وسایل چوبی را دارید نیز با استفاده از خدمات نجاری که یک نجار متخصص و ماهر ارائه می کند، این کار را انجام دهید. سرویس چوبی از با ارزش ترین وسایل خانه هستند که با رنگ کردن مجدد آنها می توانید زیبایی دوباره ای به آنها ببخشید.

استادکار چه خدماتی در زمینه ساخت کابیت و طراحی آشپزخانه ارائه می‌کند؟

خیلی از افراد برای پیدا کردن کابینت‌ساز و متخصصان طراحی دکوراسیون از دوستان و آشنایان پرس‌وجو می‌کنند، بسیاری از افراد به صورت اتفاقی و بدون تحقیق متخصصی را انتخاب می‌کنند و کار را به او می‌سپارند. اما تعدادی از افراد وسواس بیشتری به‌خرج می‌دهند، از طریق اینترنت و آشنایان به جست‌وجو می‌پردازند و پس از تحقیق‌های زیادی اقدام به سفارش خدمات می‌کنند.

اپلیکیشن استادکار برای اینکه مسیر را برای شما آسان‌تر کند متخصصان حرفه‌ای و خوش‌نام این حوزه را در دسترس شما قرار داده است. کافی است با مراجعه به اپلیکیشن و پیدا کردن متخصص مورد نظر  در زمینه نجاری، کابینت سازی، نظافت ، تعمیرات و تاسیسات و هر خدمتی که نیاز دارید، سفارش خود را ثبت کنید. شما می‌توانید از قسمت نظرات کاربران به امتیازات متخصصان دسترسی پیدا کنید و از بین بهترین متخصصان یک فرد حرفه‌ای انتخاب کنید.

ثبت سفارش در استادکار رایگان است و شما می‌توانید از خدمات بازدید و مشاوره رایگان در اپلیکیشن و وبسایت استادکار استفاده کنید و قبل از شروع کار از قیمت خدمات مطلع شوید. اگر نیاز به ساخت کابینت یا تعمیر وسایل چوبی دارید همین حالا به وبسایت استادکار سر بزنید.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کابینت آشپرخانه تبلیغات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۷۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خورشید ما ذره‌ای کوچک از این ابرخوشه است

به گزارش خبرآنلاین، این جمله واقعاً یک منطقه بزرگ از فضا است که حداقل ۱۰۰ هزار کهکشان را در خود جای داده است! البته ابرخوشه‌های بزرگ‌تری هم وجود دارند اما به تازگی مانند ابرخوشه جدیدی به اسم ایناستو کشف شده است که وسعت حیرت انگیز آن ۳۶۰ میلیون سال نوری است و خانه ۲۶ کوادریلیون ستاره به حساب می‌آید.

به نقل از تسنیم، این ابرخوشه جدید به نام پروفسور جان ایناستو نامگذاری شده است که در زمینه ابرخوشه‌ها پیشگام بود و تولد ۹۵ سالگی خود را در ۲۳ فوریه ۲۰۲۴ میلادی جشن گرفت.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888250

دیگر خبرها

  • فعالیت ۲٠٠ آشپزخانه همزمان با ماه مبارک رمضان در آذربایجان غربی
  • ده اشتباه رایج در طراحی آشپزخانه و نحوه انجام ندادن آن
  • عزم فلسطینیان برای احیای اردوگاه یرموک
  • اطعام ۱۰ میلیون نفر در ۱۴ روز
  • کوچک بودن فضای مرکز توانبخشی ابن الرضا (ع) قم 
  • سه جایزه به غرفه «پوران درخشنده» در موزه سینما اضافه شد
  • اضافه شدن سه جایزه به غرفه«پوران درخشنده» در موزه سینما
  • خورشید ما ذره‌ای کوچک از این ابرخوشه است
  • سه جایزه به غرفه «پوران درخشنده» اضافه شد
  • فعالیت ۱۱۴ آشپزخانه مهدوی در خراسان شمالی