Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، هوتن شکیبا یکی از بازیگران مستعد این سال‌های تئاتر است که این روزها با بازی در فیلم «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و برخی او را کاندیدای گرفتن سیمرغ سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر معرفی می‌کنند. این بازیگر در فیلم «شبی که ماه کامل شد» ایفاگر نقش برادر عبدالمالک ریگی است که از ابتدا تا انتهای فیلم سیر تحولی را طی می‌کند و از یک آدم عاشق به فرد دیگری تبدیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکیبا در پاسخ به این پرسش که به عنوان بازیگر چقدر نقش‌هایی که بازی کرده را باور می‌کند، گفت: ماجرا این است که وقتی تفاوت شما به عنوان بازیگر با نقش خیلی زیاد باشد، چاره‌ای ندارید جز اینکه نقش و کاراکتر را در خود حل کنید و از سوی دیگر حواستان باشد که تنها به کاراکتر نزدیک شوید. در نهایت باید بگویم که اگر بازیگر در موقعیت قرار گیرد، دیگر مشکلی برای بقیه کارها نخواهیم داشت. به شخصه برای بازی در هر نقشی تمام تلاش خودم را کردم و امیدوارم که مخاطب آنها را باور کرده باشد.

وی همچنین درباره سختی نقشی که در فیلم «شبی که ماه کامل شد»، بازی کرده، گفت: بخش عمده سختی اصلی این نقش، مربوط به تحولی بود که شخصیت قصه باید آن را طی می‌کرد. به نوعی باید بگویم که این سیر تحول جزو سختی‌های بسیار زیاد نقش بود اما علاوه بر این موضوع، شرایطی که ما در آن فیلمبرداری می‌کردیم خیلی سخت بود. در این فیلم موقعیت‌های بسیار سختی داشتیم که امیدوارم مخاطب از آن رضایت داشته باشد.

شکیبا درباره توافق با کارگردان‌ها در صحنه‌های مختلف نیز اظهار کرد: معمولا سعی می‌کنم با آدم‌هایی کار کنم که قابل گفتگو باشند و خدا را شکر تا به حال از این حیث مشکلی نداشته‌ام. فکر می‌کنم آدم‌ها همیشه با گفتگو به فرایند بهتری دست پیدا می‌کنند. از نظر من؛ همیشه در گفتگو می‌توان به یک نظر سومی رسید که قطعا از چیزی که من یا کارگردان می‌خواهیم، بهتر است.

این بازیگر همچنین درباره تفاوت مدیوم‌های تئاتر، سینما و دوبله که در هرکدام از آنها کارهایی را به انجام رسانده، اظهار داشت: من بازی در همه این مدیوم‌ها را نقش می‌بینم و بر همین اساس در هرجایی سعی می‌کنم چیزی که متناسب با نقش است را انجام دهم و بازی در مدیوم‌های مختلف برایم تفاوت چندانی ندارند. درباره اینکه برای رسیدن به نقش چه کارهایی می‌کنم نیز باید بگویم که این موضوع خیلی مفصل بود که اصلی‌ترین آن این است که به هر حال آدم موقعیت و حس مورد نظر صحنه را درک کند و به اجرای آن بپردازد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۸۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا فروش فرنکی دی یونگ کمک چندانی به اقتصاد بارسلونا نخواهد کرد؟

بارسلونا به فرنکی دی یونگ بدهکار است و اگر این بازیکن به فروش برسد، باید بخشی از آن را صرف پرداخت بدهی اش به این بازیکن کند. 

طرفداری | بارسلونا در این تابستان باید تصمیمات مهمی بگیرد، در حالی که به نظر می رسد رونالد آرائوخو گزینه اصلی بارسلونا برای فروش است، همچنان صحبت هایی وجود دارد که شاید این باشگاه برای سومین بار برای فروش فرنکی دی یونگ تلاش کند.

بر اساس گزارش اسپورت، دکو، مدیر ورزشی بارسلونا مشتاق است تا یک بازیکن باکیفیت برای پست هافبک دفاعی جذب کند، مسئله ای که او آن را مهمتر از حفظ دی یونگ می داند و این که نه هافبک هلندی و نه هیچ یک از هم پستی هایش نتوانسته اند در سطح مطلوب عمل کنند.

طبق گزارش ها، بایرن مونیخ به فرنکی دی یونگ علاقه مند است، البته آنها نگران دستمزد سنگین او هستند و این را هم باید در نظر داشت که پاری سن ژرمن و تیم هایی از لیگ برتر انگلیس هم به او علاقه دارند. بارسلونا اگر پیشنهادی بیشتر از 70 میلیون یورو دریافت کند، هافبک 26 ساله را می فروشد. 

با این حال، حتی اگر دی یونگ با چنین رقمی هم به فروش برسد، شرایط اقتصادی بارسا آن قدر هم بهبود نخواهد یافت. بارسلونا فقط می تواند 60 درصد از این مبلغ را برای ثبت بازیکنان جدید استفاده کند. دی یونگ از زمان جوزپ ماریا بارتومئو، حقوق معوقه دارد و بارسلونا برای خروج این بازیکن باید بخشی از پول فروش را هزینه پرداخت این بدهی کند. 

فرنکی دی یونگ دیگر به طور قاطعانه احتمال خروج را رد نمی کند، اما همچنان تمایل به ماندن دارد، همانطور که در مورد تابستان های گذشته شاهد آن بودیم. با این حال تا زمانی که دی یونگ حاضر نشود بارسا را ترک کند، صحبت کردن در مورد حقوق او و نحوه خروج بی تاثیر است. 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • شمسایی: تفاوت کلیدی با ازبکستان داشتیم/ بهترین نمایش را خواهیم داشت
  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم
  • چرا فروش فرنکی دی یونگ کمک چندانی به اقتصاد بارسلونا نخواهد کرد؟
  • تفاوت کیبورد مکانیکال و کیبورد گیمینگ: راهنمای جامع برای انتخاب بهترین کیبورد
  • تیاگو سیلوا با فلومیننزه به توافق اولیه دست یافت
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • افشای راز هوتن شکیبا برای صداسازی بچه؛ روش عجیب ایرج طهماسب در کار (فیلم)
  • عکس دوست‌داشتنی هوتن شکیبا در پشت‌صحنه مهمونی
  • بازی سختی مقابل تیمی که ژاپن را حذف کرده داریم
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحت شدم/ بازی سختی با قرقیزستان خواهیم داشت