Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@23:04:52 GMT

خبر خوش نوبخت درباره عیدی کارمندان

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۶۸۶۰۳

محمدباقر نوبخت روز پنجشنبه در جریان سفر به گیلان در فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت در جمع خبرنگاران افزود: پیشتر قرار بود عیدی کارمندان دولت اعم از شاغلان، بازنشستگان، لشگری و کشوری را به همراه قوه قضاییه و قوه مقننه در انتهای بهمن با حقوق بهمن ماه تقدیم کنیم اما با وزارت امور اقتصادی و دارایی و خزانه دار کل هماهنگ کردیم که قبل از 22 بهمن، یک میلیون تومان عیدی را به حساب همه کارمندانی که مشمول دریافت می شوند، واریز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره بودجه اظهار داشت: کار بودجه در کمیسیون تلفیق در مراحل پایانی است البته اندکی سقف بودجه افزایش یافته است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: از سوی دیگر تبصره ای که برای اصلاح ساختار به عنوان مقدمه در سال 98 منظور کرده بودیم، حذف شده البته برنامه جامعی را سازمان برنامه برای اصلاح ساختار مالی کشور از جمله ساختار نظام بودجه ریزی مهیا کرده که اسفندماه تقدیم شورای عالی هماهنگی اقتصادی سه قوه خواهد شد.

به گفته نوبخت ، امیدوارم زمینه های این برنامه اصلاح ساختار فراهم شود و با همه سختی هایی که از نظر مسائل مالی وجود دارد ، طوری برنامه ریزی شده که بتوانیم تا پایان سال همه تعهدات مان را انجام دهیم.

معاون رئیس جمهوری در بخش دیگری از سخنانش، دهه فجر را فرصت مناسبی برای افتتاح طرح ها و پروژه هایی دانست که در هر استان طی سال های گذشته و سال های قبل شروع می شود و به اتمام می رسد.

وی گفت: آنچه انگیزه من برای آمدن به گیلان شد؛ این است که برای ساخت بیش از دو هزار واحد مسکونی برای محرومان و کسانی که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند، توافق کرده بودیم و این؛ هدیه انقلاب اسلامی است که طی کمتر از یکسال تقدیم آنان می کنیم.

افتتاح 220 واحد مسکن مددجویان کمیته امداد گیلان در یکی از روستاهای شهرستان لنگرود واقع در شرق استان از برنامه های سفر نوبخت است.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فرودگاه جنگل عیدی دولت قوه قضاییه حقوق امور اقتصادی و دارایی بودجه سازمان برنامه و بودجه دهه فجر کمیته امداد امام خمینی انقلاب اسلامی مسکن کمیته امداد دولت عیدی کارمندان نوبخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۸۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک تبلیغ ساختار شکن درباره سیگار (عکس)

منبع: کانال تلگرام خلاقیت، بدون مرز

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • باند‌های دوم جاده‌ها در خراسان جنوبی اعتبار می‌گیرند
  • سرانه ۱۰ میلیون تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • یک تبلیغ ساختار شکن درباره سیگار (عکس)
  • دارو باز هم داد مجلس را درآورد؛ دارویار پس از ۲ سال به کجا رسید؟
  • مجری اسبق برنامه سینمایی هفت: با زور و تهمت و تهدید فیلمساز نمی‌شوید
  • تصویب ۱۸۹۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری بوشهر
  • بودجه و شجاعت بازگشت به ماه وجود ندارد!
  • ارتقای رفاه کارگران با اصلاح چند ماده قانونی و اجرای برنامه‌های ایمنی