Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به امضاء تفاهم نامه با سپاه برای ساخت 10 هزار واحد مسکن مددجویی تا شهریورماه سال آینده در کشور گفت: تا پایان امسال، 10 هزار واحد مسکن مددجویی تحویل نیازمندان می شود. آفتاب‌‌نیوز : پرویز فتاح صبح پنجشنبه در حاشیه بازدید از کمیته امداد امام خمینی (ره) بندرانزلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای امسال ساخت 10 هزار مسکن مددجویی در واحدهای نیمه تمام و فاقد متقاضی مسکن مهر در دستور کار کمیته امداد قرار گرفته که تا پایان امسال تحویل آن به پایان می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به استفاده از کمک های دولتی و ظرفیت های موجود قانونی برای کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه افزود: با توجه به امضاء تفاهم نامه بین کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان برنامه و بودجه برای ساخت مسکن محرومان تا پایان سال آینده 10 هزار مسکن مددجویی نیز تحویل محرومان جنوب استان کرمان می شود.
فتاح با اشاره به توجه ویژه سازمان برنامه و بودجه خاطر نشان کرد: علاوه بر مساعدت سازمان برنامه و بودجه برای ساخت هزار واحد مسکونی در گیلان، در تلاشیم با استفاده از ظرفیت خیرین کشور 10 هزار واحد مسکن مددجویی نیز با کمک مردم به بهره برداری برسد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه امسال سال سختی از نظر اقتصادی بود، گفت: ملت شریف ایران اسلامی امسال 35 درصد بیشتر به کمیته امداد کمک کردند و این در حالیست که این آمار تنها در استان گیلان بیش از 50 درصد بود.
فتاح به پرداخت و جذب 100 درصدی تسهیلات قرض الحسنه اشتغال از سوی بانک ها به مددجویان کمیته امداد اشاره و تاکید کرد: پرداخت 800 میلیارد تومان وام ضروری و کارگشایی به میزان هر متقاضی پنج میلیون تومان از منابع کمیته امداد و منابع مردمی در دستور کار قرار دارد که تا پایان امسال به اتمام می رسد.
وی خاطر نشان کرد: برای بهبود معیشت و مستمری مددجویان کمیته امداد تدابیر ویژه ای اتخاذ شده که با وفاق ملی شرایط سخت با کمترین هزینه و مشکل طی می شود.
فتاح به برگزاری جلسه با مدیرعامل منطقه آزاد انزلی نیز اشاره و اظهار کرد: بر اساس قانون یک درصد از عواید مناطق آزاد باید برای محرومان آن مناطق صرف شود و خوشبختانه منطقه آزاد انزلی تا کنون فراتر از آن عمل کرده است.
وی افزود: مهمترین انتظار ما از منطقه آزاد انزلی افزایش زمینه های اشتغالزایی جوامع هدف کمیته امداد است و کمیته امداد تا دو سال، حق بیمه اجتماعی تمام کارگاه های تولیدی که برای جامعه هدف ما اشتغالزایی ایجاد کنند را پرداخت می کند.
فتاح یادآور شد: بخشی از زمین های منطقه آزاد انزلی در تملک کمیته امداد بوده که از انفاقات مردم برای یتیم ها و به اسم محرومان است و مقرر شد برای ایجاد انگیزه بیشتر ، تمامی عواید و منافع هرگونه فعالیت و درآمد زایی حاصل از آن روی این زمین ها به انزلی تزریق شده و از شهرستان خارج نشود.
وی با اشاره به همکاری متقابل فرمانداری بندرانزلی و منطقه آزاد انزلی تاکید کرد: با توجه به همسو بودن نظر ها و تفکرات دو طرف، انتظار می رود شاهد رونق بیش از پیش شهرستان باشیم و باید بدانیم در هر منصبی که هستیم، افتخار مان این باشد که برای محرومان و نیازمندان کار کنیم.
شهرستان انزلی در 40 کیلومتری شمال غرب مرکز استان واقع است. حضور در مراسم واگذاری 220 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد گیلان در شهرستان لنگرود، از دیگر برنامه های سفر پرویز فتاح رئیس کمیته امداد کشور به گیلان است.
منبع: ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی پرویز فتاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۸۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴۲۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان تحویل داده شد

استاندار خراسان جنوبی گفت: امروز و به‌صورت هم‌زمان ۱۴۲۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی جواد قناعت عصر امروز_ دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین_ در مراسم افتتاح ۳۳۸۰۰ واحد مسکونی محرومان کشور که به شکل ارتباط تصویری با تهران برگزار شد اظهار کرد: بر اساس تفاهمنامه‌هایی که در راستای تأمین مسکن محرومان کشور منعقد شد، سهم استان ۱۴۲۷ واحد بود که امروز افتتاح شد.

وی افزود: پیشنهاد می‌شود تسهیلات احداث مسکن طرح نهضت ملی برای دهک‌های اول تا سوم به شکل قرض‌الحسنه تأمین و پرداخت شود.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: تسهیلات مسکن برای این اقشار مشروط به تأمین سهم آورده آن‌ها نشود تا اقدام بسیار مهمی برای جامعه هدف انجام گیرد.

کد خبر 744901

دیگر خبرها

  • تحویل بیش از 3 هزار مسکن به مددجویان کمیته امداد در گلستان
  • واگذاری ۱۰۳۹ واحد مسکن کمیته امداد ‌در استان هرمزگان
  • واگذاری ۷۳۸ واحد مسکن مددجویی در کردستان
  • تحویل ۹۴۰ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۴۲۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان تحویل داده شد
  • ۸۰۹ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد افتتاح شد
  • واگذاری ۵۱۵ مسکن مددجویی ولی نعمتان کمیته امداد استان قزوین
  • تحویل۸۳۹ واحد مسکونی مددجویی به متقاضیان اصفهانی
  • ۳۳ هزار و ۸۶۳ واحد مسکونی کمیته امداد امام خمینی (ره) تحویل شد
  • تحویل ۶۰۶ واحد مسکونی به مددجویان استان بوشهر