Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-19@12:14:08 GMT

دستگیری سه سارق مسلح در اهواز

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۶۸۹۲۲

ایلنا: سردار حیدر عباس زاده اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه در برخی مناطق اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی اهواز قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام تحقیقات در این خصوص و پس از شناسایی متهمان به هویت "ا-ت" و "ح-س" در منطقه‌ای از شهرستان اهواز، عملیات دستگیری آنها انجام شد که سارقان به محض مشاهده ماموران انتظامی با یک خودروی سرقتی قصد فرار داشتند و به سمت پلیس تیراندازی کردند که پلیس با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به آتش متقابل کرد و با سرعت عمل پلیس دو متهم که سابقه چندین فقره سرقت مسلحانه و تیراندازی را در پرونده خود داشتند، دستگیر و خودروی سرقتی نیز توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس زاده بیان کرد: در این درگیری متهمان از ناحیه کمر و پا زخمی و توسط اورژانس ۱۱۵ جهت مداوا به یکی از مراکز درمانی منتقل شدند.

وی افزود: در بازرسی از خودروی سرقتی متهمان یک قبضه اسلحه کلاش، دو تیغه خشاب، ۴۵ عدد فشنگ، یک جفت پلاک خودرو سرقتی، دو عدد اهرم دیلم مخصوص باز کردن درب منازل، یک عدد کلنگ جهت تخریب درب منزل، دو عدد نقاب مشکی و دو دستگاه گوشی تلفن همراه کشف شد.

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه در ادامه تحقیقات پلیس، مخفیگاه یکی دیگر از همدستان متهمان شناسایی و وی نیز دستگیر شد، گفت: در بازرسی از محل اختفای سارق مذکور یک دستگاه خودرو با پلاک سرقتی کشف شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این سارقان در استان‌های دیگر نیز مرتکب جرایمی از این دست شده بودند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۸۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ فاضل مریمی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی بر سرقت ی ک دستگاه سواری پراید، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت

فرمانده انتظامی شهرستان طبس افزود: با اجرای طرح مهار، افزایش هدفمند گشت زنی‌های انتظامی، انجام کار اطلاعاتی و اقدامات فنی پلیسی، مأموران پراید سرقت شده را که سارقان در یکی از منازل سطح شهر طبس مخفی کرده بودند و قصد داشته با استفاده از یک دستگاه کامیونت ایسوزو به تهران انتقال دهند که در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی سارقان دستگیر و خودرو مذکور کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس گفت: مأموران در این رابطه ۲ نفر سارق را دستگیر کردند که سارقان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ مریمی با اشاره به رضایتمندی شهروندان از عملکرد سریع پلیس، به شهروندان توصیه کرد: هنگام پارک خودرو حتماً از وسایل بازدارنده و ضد سرقت استفاده کرده و پلیس را در برقراری امنیت مطلوب یاری کنند.

کد خبر 6081814

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • دستگیری سارقان سیم کابلهای برق در مراغه
  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • دستگیری ۲۳ سارق و مالخر در چناران
  • دستگیری سارق و مالخر محتویات خودرو در ری
  • دستگیری اوباش سابقه دار به اتهام حمله به یک آرایشگاه در اسلامشهر
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • دستگيري ماموران قلابی در تهران