Web Analytics Made Easy - Statcounter

عملیات ساخت قطعه چهارم راه آهن زاهدان - مشهد (حدفاصل زابل - زاهدان) امروز، پنجشنبه با حضور وزیر راه و شهرسازی، استاندار سیستان و بلوچستان، نمایندگان برخی شهرستانهای استان در مجلس شورای اسلامی و شماری از مسئولان همزمان با هفتمین روز دهه مبارک فجر آغاز شد.

وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران گفت: با اجرای خط آهن جنوب به شمال از چابهار به مشهد شاهد افزایش مبادلات تجاری و جابجایی مسافران خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 محمد اسلامی اظهار داشت: پروژه راه آهن جنوب به شمال به عنوان بزرگترین محور ریلی کشور هزار و ٣٥٠ کیلومتر طول دارد.
وی بیان کرد: چهار هزار میلیارد ریال اعتبار با تدبیر دولت برای اجرای این پروژه اختصاص داده شد. وزیر راه و شهرسازی گفت: یکی از نقاط قوت این پروژه مکانیزم ارتباط با کشورهای شرقی پاکستان و افغانستان از سه نقطه و اتصال به آسیای میانه از طریق مرز سرخس فراهم خواهد شد.
وی ادامه داد: طبق برنامه زمانبندی، بخش جنوبی این پروژه از چابهار به زاهدان امسال و بخش شمالی آن حدفاصل زاهدان تا زابل در چهار سال به اتمام می رسد. محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و هیات همراه روز پنجشنبه وارد فرودگاه بین المللی زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان شد و مورد استقبال استاندار سیستان و بلوچستان، معاونان استاندار، مدیران کل راه و شهرسازی شمال و جنوب استان و شماری از مسئولان قرار گرفت.
افتتاح بازارچه‌ محله شیر آباد شهر زاهدان، شروع عملیات قطعه چهارم راه آهن زابل - زاهدان، افتتاح فاز یک خط لوله آب چاه نیمه به رامشار، افتتاح 13کیلومتر جاده ترانزیت محمد آباد - میلک و پل بزرگ سیستان، شروع عملیات باند دوم بزرگراه زاهدان، خاش به طول 19 کیلومتر از جمله برنامه های سفر یکروزه وزیر راه و شهرسازی به سیستان و بلوچستان است.
سیستان و بلوچستان با 20شهرستان زاهدان، زابل، زهک، هامون، هیرمند، نیمروز، خاش، ایرانشهر، سراوان، نیکشهر، میرجاوه، قصرقند، فنوج، مهرستان، سیب و سوران، دلگان، سرباز، کنارک و چابهار و 2 میلیون و 775 هزار و 14 نفر جمعیت به عنوان پهناورترین استان کشور دارای 2 اداره کل راه و شهرسازی در جنوب و شمال این استان است./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۹۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی

پروژه انتقال آب غیرشرب برای واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان و فضای سبز این مجموعه، کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، پروژه انتقال آب غیر شرب برای واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان و فضای سبز این مجموعه به طول ۶۷۰۰ متر کلنگ‌زنی شد.

محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی در این مراسم اظهار کرد: قرار گرفتن خراسان شمالی در اقتصاد دانش بنیان در رده‌ی استان‌هایی مثل خراسان رضوی باعث افتخار است.

وی توجه به نخبگان، تقویت هیئت‌های اندیشه‌ورز، ایجاد تعاونی‌های دانش بنیان و جذب نقدینگی در دست مردم، تأسیس شرکت‌های سهامی عام و سایر تدابیر برای مشارکت مردم در پروژه‌های نیمه تمام را از اهم مواردی دانست که می‌تواند در جهش تولید مؤثر باشد و افزود: فروش واحدهای دولتی و اعطای مشوق‌های مالیاتی از دیگر مواردی هستند که می‌تواند در رونق و جهش تولید اثرگذار باشد.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به حمایت‌های گسترده دولت از شرکت‌های دانش‌بنیان، عنوان کرد: در سال ۱۴۰۳ با انتقال آب، بخشی از مشکلات واحدهای فناور رفع شود.

کد خبر 747450

دیگر خبرها

  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • آغاز عملیات تکمیل مونوریل قم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • آغاز ساخت قطعه چهارم راه آهن خواف-هرات توسط شرکت روسی
  • تکمیل بزرگراه زهک-زابل وتقاطع غیرهمسطح زهک درشش ماهه اول امسال
  • آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • جزئیات اعزام زائران عمره از فرودگاه زاهدان