Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@21:35:14 GMT

اعزام ۵ گروه جهادی به مناطق محروم و کم برخوردار سردشت

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۶۹۶۴۲

اعزام ۵ گروه جهادی به مناطق محروم و کم برخوردار سردشت

مسئول بسیج سازندگی سپاه سردشت از اعزام ۵ گروه جهادی به مناطق محروم روستایی و عشایری ابن شهرستان در ایام چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  عبدالله آذرنییاد در گفت و گو با اروم نیوز، اظهار داشت: گروه‌های جهادی ظرفیتی تمام نشدنی برای نظام اسلامی هستند که دیروز در قالب بسیج مردمی در جبهه‌های دفاع مقدس و بعد از جنگ در قالب جهاد سازندگی و امروز در قالب گروه‌های جهادی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری خدمت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، افزود: در این راستا اردوی جهای بسیج عشایری بیوران به همت بسیج سازندگی شهرستان و با هدف ترمیم راه های مواصلاتی روستایی منتهی به روستای «بیوران» و کمک به ایاب و ذهاب اهالی با حضور بسیجیان عشایر برگزار شد.
مسئول بسیج سازندگی سپاه سردشت، اضافه کرد: ۳ گروه جهادی دیگر از پایگاه های شهید عثمانی، شهید بایزیدی، و شهید کامل شمسی به روستاهای ولیو، ورگیل و کولسه اعزام شدند تا در زمینه های بهداشتی، فرهنگی و عمرانی به ارائه خدمات اقدام کنند.
وی، بیان داشت: یک گروه جهادی خواهران نیز با حضور در سطح مدارس و مساجد شهر سردشت به تدریس احکام و قرآن برای خواهران محلات و مدارس پرداختند.
آذرنییاد، اذعان داشت: در این اردوهای جهادی حدود ۸۰ نفر از خواهران و برادران بسیجی حضور داشتند.
وی تصریح کرد: از ابتدای سال‌جاری ۴۹ گروه جهادی داخلی شهرستان با ۶۰۰ نفر در زمینه های فنی و عمرانی، فرهنگی و محرومیت زدایی، کشاورزی، اقتصاد مقاومتی به ارایه خدمات اقدام کردند و ۲ گروه جهادی از تهران نیز با ۵۰۰ جهادگر به ارائه خدمات پزشکی، دامپزشکی، فرهنگی، کشاورزی و عمرانی پرداختند.
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۹۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  محمد نوبخت نیا  فرماندار این شهرستان  ضمن تشکر از زحمات و اقدامات بسیج سازندگی سپاه در حوزه های مختلف به ویژه در امر محرومیت زدایی گفت:نقش بسیج سازندگی در امر محرومیت زدایی شایسته تقدیر است و  هر زمان در امور مختلف توسعه با فرهنگ بسیجی عمل کرده ایم ، موفق شده ایم.

سرهنگ اسماعیلی مسئول بسیج سازندگی سپاه نقده با اشاره به اینکه بسیج سازندگی چون گذشته در راستای امور محوله به ویژه در حوزه محرومیت زدایی و ایجاد بستر های لازم در حوزه های مختلف پای کار است ؛ از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

در این دیدار مقرر شد  اولویت‌های روستاهای هدف مورد ارزیابی و شناسایی قرار گرفته و سپس در راستای رفع محرومیت زدایی اقدامات عملی صورت گیرد.

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان