Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@23:04:35 GMT

چالش های جانبازان با بیمه دی

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۷۰۳۳۳

چالش های جانبازان با بیمه دی

آنچه مشخص است هم معاون بنیاد شهید و هم معاون دانشگاه علوم پزشکی گلستان اذعان دارند که بیمه دی نتوانسته به درستی از عهده وظایف خود در قبال ایثارگران بر آید .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما ؛ حقیقی معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص مشکلات جانبازان در داروخانه هاو برخی بیمارستانها گفت : متاسفانه بیمه دی که طرف قرارداد با ما بوده نتوانسته از عهده تعهدات خود بر آید و جانبازان و ایثارگران عزیز با مشکلاتی مواجه شده اند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقیقی افزود : پرداختی بیمه دی به مراکز درمانی کل کشور تا خرداد ماه بوده و نزدیک به 8 ماه است که داروخانه ها و برخی بیمارستانها از بیمه دی طلب دارند و به این موضوع باید به نحوی رسیدگی شود .

وی یادآور شد : قرارداد ما با بیمه دی تا ابتدای آبان ماه 98 می باشد و باید فکری برای این موضوع بکنیم چون مشکلات زیادی در رابطه با مسائل بهداشتی و درمانی در خانواده های ایثارگران وجود دارد .

معاون درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان خاطرنشان ساخت : قبل از این با بیمه ایران کار می کردیم و این بیمه پشتوانه خیلی خوبی داشت و زمانی که ما سهم آنها را دیر واریز می کردیم اما این توانمندی وجود داشت که به جانبازان و ایثارگران مطابق برنامه خدمات بدهد اما دو سالی است که با مشکل مواجه شده ایم .

در همین رابطه دکتر صلبی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گلستان نیز اظهار کرد : بیمه دی ، شان و کرامت خانواده های شهدا و ایثارگر را به درستی ادا نکرده است .

صلبی افزود : متاسفانه خدماتی که بیمه دی به جانبازان و ایثارگران می دهد خوب نیست ، بیمه دی کرامت و شان خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را حفظ نکرده است .

وی که در جمع اصحاب رسانه سخن می گفت ، ادامه داد : بارها با بیمه دی جلسه گذاشته ایم حتی در معاونت سیاسی امنیتی استانداری نیز با مسئولان بیمه دی جلسه داشته ایم اما نتیجه ای نداده است .

معاون دانشگاه علوم پزشکی گلستان اضافه کرد : امروزه داروخانه ها برای تامین دارو نیاز به نقدینگی دارند و برای خرید دارو باید پول نقد یا چک روز بدهند در حالیکه معوقات آنها از بیمه دی 8 ماه است که پرداخت نشده است .

انتهای پیام /

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۰۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح های تشویقی جدید صندوق بیمه اجتماعی روستائیان برای فرزندآوری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سعید کرمی با اشاره به مصوبه هیئت دولت بنا بر حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، گفت: زنان دارای سه فرزند و بیشتر به‌صورت رایگان به عضویت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در می‌آیند و از مزایای صندوق بهره‌مند خواهند شد.
وی افزود: مزایای این صندوق شامل بازنشستگی، کارافتادگی، تعیین حقوق، مستمری است که بیمه‌ شدگان بهره‌مند می‌شوند و به ازای فرزند چهارم و بالاتر ۲ سال به سنوات بیمه‌ای آنها اضافه می‌شود.
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: خانواده‌هایی که از فروردین‌ماه ۹۶ تاکنون صاحب فرزندان سوم و بالاتر شده‌اند، می‌توانند به صندوق و یا از طریق سایت‌های مشخص شده از مزایای این طرح بهره‌مند ببرند.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در پی درگذشت حاج محمد کیانی
  • مبلغ ویزیت پزشکان در سال ۱۴۰۳ + جزئیات افزایش تعرفه‌های پزشکی
  • هفت چالش مهم مرکز استان گلستان از زبان رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر گرگان
  • تبدیل وضعیت شغلی ۲۳۳ نفر از خانواده ایثارگران در پتروشیمی پردیس
  • مادران دارای سه فرزند برای بیمه رایگان شناسایی شوند
  • تقدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران از شرکت بیمه دی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری معاونت پرستاری و مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت
  • طرح های تشویقی جدید صندوق بیمه روستائیان برای فرزندآوری
  • طرح های تشویقی جدید صندوق بیمه اجتماعی روستائیان برای فرزندآوری
  • پیام معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی بمناسبت روز ملی منابع انسانی