Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-03-29@07:11:40 GMT

HUAWEI Mate 20 Pro هنرمند درونتان را بیدار می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۷۰۶۲۷

به گزارش پارس نیوز، 

با این حال، هزینه رفتن به دوره‌های آموزشی و خرید یک دوربین حرفه‌ای سنگین است. برای همین گوشی HUAWEI Mate 20 Pro با هزینه‌ای بسیار پایین‌تر، می‌تواند به شما در این زمینه کمک کند. بنابراین اگر می‌خواهید هنرمند درونتان را بیدار کنید، وقتش رسیده!

عکس‌هایی با نمای خیلی باز بگیرید

احتمالا شما هم چیزهایی درباره لنزهایی با زاویه بسیار باز شنیده‌اید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این لنز شما را قادر می‌سازد تا عکس‌های بازتر (وایدتر) را بدون نیاز به حذف چیزی ثبت کنید. سعی کنید با HUAWEI Mate 20 Pro در پایین یک آسمان خراش بایستید و کل آن را در قاب عکستان جای بدهید. این عکس به طور کامل عکسی هنری و حرفه‌ای محسوب می‌شود. همین قاب به صورت افقی در مورد منظره‌های وسیع مانند دشت‌های پر از گل یا منظره یک کوه عظیم نیز صادق است. بنابراین زوایای مختلف را امتحان کنید و عکس بگیرید تا دیدگاهتان نسبت به این نوع عکاسی کامل‌تر شود.

با عکاسی ماکرو در جزییات ماجراجویی کنید

چیزهای زیادی در اطراف ما وجود دارد که منتظر هستند ما آن‌ها را کشف کنیم. چشم غیرمسلح ما نمی‌تواند جزئیات کوچک روی اجسام را ثبت کند، به همین دلیل است که عکاسی ماکرو (Macrophotography) سبکی عالی برای رازگشایی از زیبایی‌های پنهان است. با HUAWEI Mate 20 Pro، برای عکاسی ماکرو از اجسام متحرک یا بی‌جان به فاصله 2.5 سانتی‌متری سوژه بروید و تصویر آن‌ها را ثبت کنید. حشرات، پارچه‌ها، گیاهان و هر چیز دیگری که جزییات نادیده زیادی دارند، می‌تواند سوژه‌ی این سبک عکاسی باشد که البته با عکس‌های شفاف، جالب و بسیار منحصربه‌فرد شما زیباتر هم خواهند شد.

سوژه خود را برجسته کنید

Master AI احتمالا یکی از قوی‌ترین ویژگی‌هایی است که تا کنون در یک دوربین راه پیدا کرده است. با استفاده از هوش مصنوعی، دوربین HUAWEI Mate 20 Pro این توانایی را دارد که تشخیص دهد شما در حال تلاش برای گرفتن عکس از چه چیزی هستید تا رنگ‌ها را مطابق با آن تنظیم کند. این گزینه را در زمینه‌های مختلف مانند غذا، مناظر و حتی حیوانات امتحان کنید تا توانایی تشخیص آن را در رده‌های مختلف متوجه شوید. شما با این دوربین می‌توانید عکس‌هایی حرفه‌ای که نیازی به هیچ ویرایشی ندارند، بگیرید و عکاسی را بدون هیچ زحمتی تجربه کنید.

 

حالا آسان‌تر از همیشه می‌توانید به آن وجه هنرمندتان شانس بدهید؛ چراکه ابزار مناسب اکنون موجود و در دسترس است. همه چیزی که شما باید انجام بدهید این است که تجربه کنید و سبک خود را توسعه بدهید.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: حشرات دوربین زیبایی عکاسی هوش مصنوعی پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۰۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایی از زیبایی و شکوه شهرک اکباتان | عکاسی از زاویه جدید +تصویر

شهرک اکباتان از بزرگ‌ترین شهرک‌های خاورمیانه است که در غرب تهران، پایتخت ایران و ناحیهٔ ۶ منطقهٔ ۵ شهرداری تهران جای دارد

این شهرک ۵٫۹۴ کیلومتر مربع وسعت و ۴۴٬۹۸۱ تن جمعیت دارد. اگرچه جمعیت آن در منابعی بیشتر اعلام شده‌ است. این شهرک از شرق به کوی بیمه و شهرک آپادانا، از شمال به اتوبان تهران کرج، از غرب به نمایشگاه صنایع هواپیمایی و از جنوب به بزرگراه شهید لشگری می‌رسد.

رحمان گلزار شبستری فارغ‌التحصیل دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران ساخت شهرک اکباتان را از سال ۱۳۴۵ آغاز کرد. گفته می‌شود این شهرک در برابر زمین‌لرزه تا ۹ ریشتر مقاوم است اما این ادعا منتقدینی هم دارد ، فضای سبز بسیار گسترده، نورگیری کافی سازه، شوتینگ، رایزرهایی اختصاصی، پله‌های ویژهٔ فرار از دیگر ویژگی‌های اکباتان است. همچنین ادعا می‌شود که عمر این شهرک نزدیک ۳۰۰ سال برآورد گشته است.

عکسی زیر که عکاس آن سعید قاضی نام دارد، نمای این شهرک از بالا را نشان می‌دهد.

دیگر خبرها

  • عکاسی پرتره از این حشره دوست داشتنی! (عکس)
  • دیروقت خوابیدن مشکلی ایجاد می‌کند؟
  • وقت عکاسی با فورد جی تی
  • با این تصاویر شگفت زده شوید! / برندگان مسابقات عکاسی طبیعت ۲۰۲۴
  • (تصاویر) برندگان مسابقات عکاسی طبیعت ۲۰۲۴
  • اگر صبح‌ها با این علائم از خواب بیدار می‌شوید، به پزشک مراجعه کنید
  • برندگان مسابقات عکاسی طبیعت ۲۰۲۴
  • نمایی از زیبایی و شکوه شهرک اکباتان | عکاسی از زاویه جدید +تصویر
  • چگونه هر روز شاد و پر انرژی از خواب بیدار شویم؟
  • پتانسیل خفته انرژی سبز در ایران بیدار شد