Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرج - ايرنا - مديرعامل گروه صنعتي مپنا وابسته به وزارت نيرو گفت که ماشين آلات و تجهيزات ساخت اين گروه به کشورهاي مختلف جهان صادر مي شود.

به گزارش ايرنا، عباس علي آبادي روز پنجشنبه در حاشيه بازديد وزير انرژي عراق ازصنايع نيروگاهي ايران در شهرستان فرديس استان البرز افزود: اکنون کشورهاي اندونزي، عمان، پاکستان، عراق، سوريه، روسيه و کشورهاي اروپايي و آفريقايي از وارد کنندگان محصولات گروه صنعتي مپنا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان داشت: صنعت برق ايران آمادگي دارد تا با کشورهاي مختلف همکاري فني و مهندسي داشته باشد.
علي آبادي گفت: سالانه 8 هزار مگاوات ظرفيت توليد برق داريم که مازاد بر نياز کشور است.
مديرعامل گروه صنعتي مپنا گفت: حداکثر نياز داخل کشور بين سه تا چهار هزار مگاوات است و مي توان مابقي آن را به خارج از کشور صادر کرد.
گروه صنعتي مپنا داراي کارخانه ها و شرکت هاي فني تخصصي ساخت توربين ها و انواع قطعات و تجهيزات نيروگاهي است که علاوه بر تامين نياز داخلي ، بخشي از محصولات اين گروه صنعتي به خارج از کشور صادر مي شود.
7413/ 6155
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۱۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ هزار سند مالکیت واحدهای صنعتی استان تهران صادر شد

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در نشست مشترک با مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران علاوه بر تعامل روز افزون سازمان ثبت در تثبیت مالکیت واحدهای تولیدی و صنعتی از صدور قریب به ۳ هزار فقره سند مالکیت واحدهای صنعتی استان تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در نشست مشترک با  فرشاد مقیمی  مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با بیان اینکه حمایت از رشد تولید و رونق اقتصاد با صدور اسناد تک برگی واحدهای صنعتی از سال گذشته تا کنون از اولویت‌های این سازمان بوده است، گفت: به همت مجموعه ثبت استان تهران، طی ۴۵ روزه کاری، ۲ هزار و ۶۶۱ فقره سند تفکیکی از اراضی شهرک‌های صنعتی دماوند ۲، عباس آباد، فیروزکوه و ملارد در استان تهران معادل ۲ هزار و ۳۱۰ هکتار در اسفند ماه سال گذشته صادر و تحویل شد.

وی ادامه داد: این اقدام جهادی باید توسط مدیران سایر استان‌ها الگوبرداری شود، و در راستای تحقق شعار سال جدید باید از ظرفیت‌های مردمی نیز در رشد تولید بهره گرفت چرا که صدور اسناد اراضی واحدهای صنعتی نقش بسزایی در افزایش ارزش افزوده، خرید و فروش وکاهش جعل و کلاهبرداری دارد.

رئیس سازمان ثبت ادامه داد: با هدف گذاری و فراهم سازی بستر لازم جهت تسریع در روند صدور سند صاحبان صنعت نیز بنا است که ۲ هزار و ۷۰۰ فقره سند واحدهای صنعتی در ۴ هزار و ۶۲۰ هکتار طی ۳ ماهه اول سال جدید نیز صادر شود.

مقیمی مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران این اقدام جهادی سازمان ثبت را در تثبیت مالکیت واحدهای تولیدی و صنعتی قابل تقدیر خواند و بر افزایش تعاملات مشترک در سال جاری نیز تاکید کرد.

در حاشیه نشست مدیر کل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیر تجاری و سرپرست مرکز مالکیت فکری سازمان ثبت نیز توضیحاتی در خصوص ثبت برند و ثبت علائم تجاری و تسهیل در امور مربوطه ارائه کردند و توافقاتی حاصل شد.

تشکیل کارگروه مشترک متشکل از معاونین هر دو ارگان با هدف رفع موانع صدور اسناد تک برگ واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی سراسر کشور، رسیدگی به مشکلات صدور اسناد تفکیکی شهرک صنعتی سپید رود رشت در استان گیلان، انعقاد تفاهم نامه مشترک فی مابین دو ارگان از نکات مهم ذکر شده در این نشست بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمار صدور مجوزهای سه ماه پایانی ۱۴۰۲ منتشر شد
  • در سه ماه پایانی سال ۱۴۰۲ چند مجوز موسیقی صادر شد؟
  • آمار مجوز‌های دفتر موسیقی در سه ماه پایانی ۱۴۰۲ /۷۰۶ کنسرت روی صحنه رفتند
  • اهداف ايران خودرو در سال جهاد اقتصادي
  • آمار مجوزهای دفتر موسیقی در سه ماه پایانی ۱۴۰۲ /۷۰۶ کنسرت روی صحنه رفتند
  • طراحی و راه اندازی سامانه مهارت افزایی هدفمند و نوآورانه به منظور شناسایی مهارت‌های بازار کار
  • ۳ هزار سند مالکیت واحدهای صنعتی استان تهران صادر شد
  • ◄ همایش نوروزی گروه مپنا؛ تبیین رویکردها و راهبردهای ۱۴۰۳ مپنا
  • صادرات بیش از هزار تن انواع محصولات دامی از استان زنجان
  • حدود ۲۹۰ هزار تن محصولات کشاورزی از مرز شلمچه صادر شد