Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اروميه - ايرنا - نماينده مردم پيرانشهر و سردشت در مجلس شوراي اسلامي گفت: بر اساس اظهارات وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي واردات 160 قلم کالا از طريق کارت هاي الکترونيک مرزنشيني به زودي ابلاغ مي شود.

رسول خضري روز پنجشنبه در حاشيه هفدهمين جلسه کارگروه اشتغال و سرمايه گذاري آذربايجان غربي، در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين طرح در هيات دولت تصويب شده و به زودي جهت اجرا توسط معاون اول رييس جمهوري به گمرکات ابلاغ مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ناظر کارگروه اشتغال آذربايجان غربي بيان کرد: اين 160 قلم کالا شامل 47 گروه کالايي بوده که براي برخي از اين کالاها معافيت 70 درصد براي واردات در نظر گرفته شده است و اجراي آن مي تواند موجب رونق چشمگير فعاليت در مناطق مرزي از جمله پيرانشهر و سردشت شود.
کارت هاي الکترونيک مرزنشيني از سوي دولت براي ساماندهي کوله بران طراحي شده و هر کارت در ماه براي هر عضو از خانوارهاي مرزنشين به ميزان هفت ميليون ريال شارژ مي شود و از طريق شارژ آن مي توان سود بازرگاني واردات کالا را پرداخت کرد.
** اعمال حق نوار مرزي براي مستخدمان کارگري
ناظر کارگروه اشتغال آذربايجان غربي گفت: در نشست امروز وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي با اعمال حق نوار مرزي و مناطق عملياتي براي مستخدمان کارگري ادارات استان موافقت شد و به زودي اين بند حقوقي نيز براي آنان در نظر گرفته مي شود.
رسول خضري افزود: حق نوار مرزي و مناطق عملياتي از پاييز سال جاري براي مستخدمان کارمندي ادارات در برخي شهرهاي استان اعمال شده بود اما شامل مستخدمان کارگري نمي شد که خوشبختانه با موافقت وزير اين افراد نيز از مزاياي اين بند حقوقي (که به موجب آن حقوق کارکنان حداکثر تا 25 درصد افزايش مي يابد)، بهره مند خواهند شد.
** همسان سازي حقوق بازنشستگان
ناظر کارگروه اشتغال آذربايجان غربي گفت: سال گذشته براي همسان سازي حقوق بازنشستگان در کميسيون تلفيق مجلس اعتبارات مناسبي در نظر گرفته شد و امسال نيز چهار هزار و 400 ميليارد تومان اعتبار براي اين طرح در نظر گرفته شده است تا بتوان بخشي از مشکلات معيشتي بازنشستگان کشور را رفع کرد.
رسول خضري افرود: در هفدهمين جلسه کارگروه اشتغال و سرمايه گذاري آذربايجان غربي طي روز جاري نيز وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي با تسريع در روند همسان سازي حقوق بازنشستگان کشوري موافقت کرد.
** ابلاغ مرحله دوم تسهيلات فراگير و اشتغال روستايي
نماينده مردم پيرانشهر و سردشت در مجلس شوراي اسلامي گفت: ميزان اعتبارات مربوط به تسهيلات فراگير روستايي استان 30 درصد افزايش يافته است و به موجب آن مي توان تسهيلات درخواستي تعدادي از متقاضيان را که به دليل کمبود اعتبار در سري اول نوبت متوقف شده بود را پرداخت کرد.
رسول خضري افزود: 70 درصد تسهيلات سري اول براي طرح هاي کشاورزي و 30 درصد ديگر براي طرح هاي صنعتي پرداخت شده است و در جلسه کارگروه اشتغال و سرمايه گذاري آذربايجان غربي موافقت گرديد تا اين وام ها براي طرح هاي دامداري صنعتي و اصلاح نژاد نيز پرداخت شود.
عضو کميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي اضافه کرد: آذربايجان غربي از مراکز مستعد دامپروري در سطح کشور به شمار مي رود و اين تصميم مي تواند موجب توسعه دامداري ها در استان شود.
** دولت مرزنشينان را بيمه مي کند
نماينده مردم پيرانشهر و سردشت در مجلس شوراي اسلامي گفت: دولت متعهد شده است تا از محل فروش سوخت مرزنشينان، خانوارهاي مرزي در فاصله 20 کيلومتري مرز را بيمه کند.
رسول خضري افزود: طبق اين طرح خانواده هاي مرزنشين تحت پوشش بيمه تامين اجتماعي قرار خواهند گرفت و اين امر تاثير بسزايي در بهبود سطح زندگي آنان خواهد داشت.
ناظر کارگروه اشتغال آذربايجان غربي افزود: اکنون نيز تمامي خانه هاي مرزنشينان در فاصله 20 کيلومتري مرز در شهرهاي پيرانشهر و سردشت از محل درآمد سوخت مرزنشيني در مقابل حوادث بيمه شده است که از توجه ويژه دولت به اين مناطق حکايت دارد.
به گزارش ايرنا هفدهمين کارگروه اشتغال آذربايجان غربي صبح امروز با حضور «محمد شريعتمداري» وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي و استاندار آذربايجان غربي در اروميه برگزار شد.
9915/3072
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۱۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فال ابجد امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

فال ابجد به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و پر طرفدارترین فال‌ها روزانه محل ارجاع افراد زیادی است. بر خلاف تصورات در عصر جدید، باور به طلاع‌بینی و فال همچنان در میان بسیاری از جامعه وجود دارد. 

به گزارش «زی‌سان»، فال ابجد که از آن به عنوان فال چوپ نیز یاد می‌شود، به دلیل قدمت تاریخی در میان ایرانیان بسیار محبوب و پرمراجعه است. بسیاری از افراد بسیار مشتاق هستند که در مورد آینده خود بدانند یا حداقل اقبال روزانه خود را از درون روابط پیچیده جهان هستی ببینند. 

فال حروف ابجد از قدیم الایام کاربرد فراوانی داشته است. حروف ابجد قالبی برای ارزش‌گذاری عددی و مرتب کردن حروف عربی است که مخصوصا در قدیم کاربرد‌های زیادی در علوم غریبه، نجوم، عرفان و طالع بینی بسیار مورد توجه بود. حروف ابجد بر پای اولیه خط فنیقی به هر کدام از حروف یک ارزش عددی می‌دهد. یعنی از مجموع ۲۸ حرف الفبای زبان عربی، اعداد ۱ تا ۱۰۰۰ قابل ارائه است. 

برای اینکه بتوان حروف ابجد را آسا‌ن‌تر به خاطر سپرد هر چندتا حرف پیاپی به شکل واژه در آمده و تلفظ می‌شوند. این واژه‌ها عبارت‌اند از: «اَبْجَدْ – هَوَّزْ – حُطّی – کَلَمَنْ – سَعْفَصْ – قَرَشَتْ – ثَخَّذْ – ضَظِغْ». البته حروف ابجد کاربرد‌های فراونی نیز دارد که ازجمله آن‌ها صفحه‌بندی (ترتیب‌بندی)، رمزگذاری، موسیقی، اسطرلاب، نجوم و عرفان است. 

در موضوع طالع بینی با حروف ابجد، هر ماه طالع خاص خود را دارد. این ماه‌ها عبارتند از: برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده‌اند که اسامی این ماه‌ها به ترتیب عبارت هستند از: «حمل، ثور، جوزا، سرطان، اسد، سنبله، میزان، عقرب، قوس، جدی، دلو و حوت. 

با این تفاسیر در ادامه فال ابجد امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت برای متولدین ماه‌های مختلف سال ارائه شده است. 

فال ابجد ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳برای متولدین فرودین

آ ب ب

فکری را که در سر داری ترک کن. صبر پیشه کن تا گشایشی در کارت ایجاد شود. قال و قیل و تلاش بیهوده مکن از بد دوری کن و به امرو مشیت الهی تسلیم شو و جز در راه او کوشش و عمل نکن. از دروغ بر حذر باش، چون عده‌ای قصد تهمت زدن به تو را دارند تا دوازده روز دیگر گشایشی در کار تو ایجاد می‌شود. صبور باش و به خدا توکل کن تا از بدی و سختی دور شوی و به مرادت برسی انشا الله.


فال ابجد ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

ب ج ج

از طرف یکی از خویشان و نزدیکان مال یا کمکی دریافت می‌کنی و یا مورد حمایت او قرار می‌گیری. متواضع باش و خودخواهی را ترک کن. نیتت خوب است کاری را که در نظر داری با توفیق همراه خواهد بود اگر قصد سفر داری برو خوب است دلت را به چیزی مشغول کرده‌ای فکرش را نکن. طبیعی است که همه چیز بر وفق مراد تو خواهد بود.


فال ابجد ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

ب آ ب

نیتت بر آورده می‌شود و به آرامش و سلامت و سعادت می‌رسی. اگر بیمار هستی بهبود پیدا می‌کنی. اگر قصد معامله و خرید و فروش داری ازآن سود خواهی برد. اگر قصد سفر تجاری داری سود بخش خواهد بود. خلاصه اینکه هر قصد و نیتی که داری به آن عمل کن، چون طالعت سعد است و همه چیز بر وفق مراد تو خواهد بود.


فال ابجد ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

ب ب آ

طالعت خوب است و نیتت بر آورده می‌شود، اما نباید عجله کنی، بلکه باید صبور باشی تا عاقبت اوضاع بر وفق مراد تو گردد. به زودی گشایشی در کارت پیدا می‌شود. اگر قصد فروش چیزی را داری صبر کن، چون به نفع تو نخواهد بود. اگر منتظر رسیدن خبر از جانب کسی هستی، به زودی خبری از او به تو می‌رسد و از آن خبر شاد می‌شوی. هیچ تشویشی به دل راه نده، زیرا در آینده‌ی نزدیک همه چیز به نفع تو تغییر خواهد کرد و با توکل به خدا به مراد و خواسته‌ی خود خواهی رسید


فال ابجد ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳برای متولدین مرداد

آ ج ب

با این نیتی که کرده‌ای به خواسته‌ات می‌رسی و خداوند تو را از غم و رنج می‌رهاند، پول و ثروت خوبی نصیب تو می‌شود. اگر با کسی منازعه و دعوا داری عاقبت به نفع تو خواهد شد. اگر او با تو نمی‌سازد نگران نباش عاقبت رام خواهد شد اگر چیزی را از دست داده‌ای دوباره به دست می‌آوری. از عبادت کوتاهی نکن تا کارت راست و هم قلبت مصفا شود.


 

فال ابجد ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

ب ج ب

این نیتی که کرده‌ای خوبست در کارت گشایش دیده می‌شود. به زودی خبری به تو می‌رسد که تو را شادمان می‌کند. اگر قصد پیوند و خویشی داری انجام بده بسیار خوبست. اگر کسی نصیحت به تو کرد آن را بپذیر صلاح تو در آن است امسال سال خوبی برای تو است. به خداوند توکل کن تا گشایش بیشتری در کارت پیدا شود.


فال ابجد ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳برای متولدین مهر

ج ج د

طالعت خوب نیست، اما به زودی نحوست طالعت بر طرف می‌شود و به مقصود خود خواهی رسید. از چیزی در تشویش هستی به زودی تشویشت بر طرف می‌شود. کسی در فکر حیله و صدمه زدن به شماست به خداوند توکل کن تا حیله اش برطرف شود. رازت را به هر کسی نگو و در نماز کاهلی نکن.


فال ابجد ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

ب ب ب

نیت خوبی کرده‌ای طالعت با تو یار است و به توفیق و نشاط می‌رسی. شکر خدا را در همه وقت به جا بیاور اگر قصد ازدواج و یا معامله‌ای داروی و یا قصد شراکت و سرمایه گذاری داری بخت بت تو یار است، به شرط آن که خود نیز همت کنی. اگر با کسی در گیر هستی عاقبت به نفع تو خاتمه می‌یابد.


فال ابجد ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

آ آ آ

به زودی گره‌ی کارت باز می‌شود و به هر خواسته‌ای که داری می‌رسی. ممکن است کسی به زودی به جمع خانواده‌ی شما افزوده شود. دوستان خوبی داری به وقت نیاز با آن‌ها مشورت کن. تا حدی از شر بدخواهان در امان هستی. در چند روز آینده یک خبر خوشحال کننده می‌شنوید. اگر ارزو و یا نیتی داری به آن می‌رسی. در کارهایت به خدا توکل کن تا به امید حق کارهایت درست به انجام برسد رازت را به هر کس نگو خوددار باش و از بدی‌ها پرهیز کن. آنچه را که انتظار داری انشا الله به زودی به دست خواهی آورد.


فال ابجد ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین دی

ج د د

با این قصد و نیتی که در سر داری ممکن است سلامتت به خطر بیا فتد بهتر است آن را از سر بیرون کنی وگرنه صدمه‌ی سختی خواهی دید. کسی به تو طعنه می‌زند از او دوری کن. اگر در همه‌ی اموذر به خدا توکل کنی در کارت گشلیش پیدا می‌شود وبه مقصود می‌رسی.


فال ابجد ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

د ج آ

اين نيت كه كردي خوب نيست . زندگي بر تو تلخ خواهد شد . چندي است كه دلت يكجا نيست . به چه كنم چه كنم گرفتار شده اي براي رفع اين حالت به خدا توكل كن مدتي است كه به كسي دل بسته اي  و از خيال او بيرون نمي ايي از او بگذر . خداوند بهتر از آن نصيب تو خواهد كرد . در كارها صبور باش . آينده ي روشني داري و از همه ي غمها دور مي‌شوي اگر قصد سفر يا معامله اي داري انجام بده از آن نفع خواهي برد.


 

فال ابجد ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

د د آ

طالعت روشن است موفقیت خوبی در پیش داری بر بدخواهان و مخالفان پیروز می‌شوی و به مراد و مقصود می‌رسی. تا چند روز آینده خبری خوشحال کننده به تو می‌رسد. اگر قصد ازدواج یا معامله‌ای داری به آن عمل کن. با زنان گفتگو یا بگومگویی خواهی داشت، اما رنجی به تو نمی‌رسد.

tags # فال ابجد ، فال سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند
  • سامانه خودنویس منطبق بر قانون تجارت الکترونیک است
  • فال ابجد امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • هیچ دستورالعملی برای واردات خودرو منتظر ابلاغ نیست
  • تحقق ۱۵۰ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان خوروبیابانک
  • ۳۵ قلم کالا از مازندران به عراق صادر شد
  • احداث ۱۸۰۰ کلاس درس با جذب ۱۱۰۰ میلیاردتومان اعتبار در آذربایجان‌غربی
  • آیین‎نامه فروش اینترنتی دارو به زودی ابلاغ می‌شود
  • آیین نامه فروش اینترنتی دارو به زودی ابلاغ می‌شود
  • آیین نامه فروش اینترنتی دارو به زودی ابلاغ می شود