Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@18:47:44 GMT

محدودیت های ترافیکی 22 بهمن در بیرجند اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۷۱۳۴۰

محدودیت های ترافیکی 22 بهمن در بیرجند اعلام شد

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری سرهنگ علیرضا عباسی گفت: رانندگان در زمان اعمال محدودیت های ترافیکی از خیابان های مجاور و جایگزین برای تردد استفاده کنند.
وی اظهار داشت: شهروندانی که قصد عزیمت از خیابان های معلم و غفاری را به سمت شمال شهر دارند از تقاطع غفاری و بلوار شهید ناصری استفاده کنند.
عباسی افزود: شهروندانی که قصد عزیمت از شمال شهر به سمت جنوب شهر را دارند نیز از بلوار شهید ناصری و خیابان شهید مطهری و انقلاب عبور کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی با تاکید بر ممنوعیت توقف وسایل نقلیه از ساعت 6 صبح تا پایان مراسم راهپیمایی 22 بهمن بیان کرد: سایر محدودیت های ترافیکی نیز شامل میدان و خیابان شهدا، میدان ابوذر و خیابان ارتش می شود.
وی با اشاره به ممنوعیت تردد از ساعت هشت صبح 22 بهمن در برخی خیابان شهر بیرجند ادامه داد: این محدودیت ها در خیابان های بلوار پاسداران از تقاطع تامین اجتماعی تا تقاطع ارتش و پاسداران، میدان طالقانی تا ابوذر، میدان اول مدرس تا ابوذر، خیابان دانشگاه از تقاطع 17 شهریور تا میدان شهدا، تقاطع قرنی به سمت تقاطع پاسداران - ارتش، سه راهی اسدی به سمت میدان شهدا و تقاطع عدل - قدس به سمت میدان قدس اعمال می شود.
9893 * 6054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 ۲۲ بهمن انقلاب پلیس راهنمایی و رانندگی تامین اجتماعی خراسان جنوبی جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۱۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدوديت‌های ترافيکی مسیر اجرای مراسم روز ارتش در ساری اعلام شد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،ازسوی نصرالله بیگلری رئیس پلیس راهور مازندران، محدوديت‌های ترافيکی مسیر اجرای مراسم روز ارتش در ساری اعلام شد.

وی افزود: بر این اساس به‌مناسبت روزارتش از ساعت ۶:۳۰ صبح امروزچهارشنبه ۲۹ فروردین ماه امسال مسیر ميدان امام ساری تا ميدان ابن‌شهر آشوب (دروازه بابل) شهرستان ساری تا پایان اجرای مراسم مسدود خواهد شد.

رئيس پليس راهور استان مازندران با بیان اینکه امروز به‌مناسبت فرا رسيدن روز ارتش و اجرای مراسم رژه يگان‌های نظامی محدوديت‌های ترافيکی را در شهر ساری خواهیم داشت.بیگلری گفت: شهروندان می‌توانند جهت تردد از مسیرهای جايگزين ازجمله خيابان جام جم، بلوار عسکری محمديان و کمربندی تردد کنند.

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی
  • تبدیل بلوار نوبهار شهر کرمانشاه به پیاده راه
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم راهپیمایی حمایت از دفاع مشروع نیرو‌های مسلح در اهواز
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در این محور شمالی
  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • ورود حجم قابل توجه‌ای سیلاب به شهر زاهدان
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • تجربه‌ای موفق برای حل یک معضل ترافیکی در قم/ دوربین‌هایی که جان مردم را نجات می‌دهند
  • محدوديت‌های ترافيکی مسیر اجرای مراسم روز ارتش در ساری اعلام شد
  • محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری