Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب‌ اسلامی گفت: آمریکا در عرصه نظامی شکست خورده و در سیاست حرفی برای گفتن ندارد. آفتاب‌‌نیوز : سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب‌ اسلامی در یادواره شهدای مسجد حضرت سیدالشهداء(ع) در محله ۱۳ آبان شهرری با بیان اینکه خفت و خواری آمریکا محصول شهیدان است، اظهار داشت: آمریکا به جایی رسیده است که وزیر امور خارجه این کشور دست به دامن یک بچه خبرنگار شده و دیدار با مسیح علی‌نژاد را افتخاری برای خود یاد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه آمریکا در عرصه نظامی شکست خورده و در سیاست حرفی برای گفتن ندارد، ادامه داد: دشمن ما امروز رو به جنگ اقتصادی آورده که در حوزه معیشت مردم به دلیل غفلت‌هایی که بر اثر بی‌توجهی به فرامین مقام معظم رهبری در ۱۲ سال گذشته در موضوع اقتصاد شده، این بهانه را به دشمنان ما دادند که با تحریم بتوانند فشار وارد کنند.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه به برکت قرآن، احکام اسلامی و ولایت کشور به مرحله‌ای رسیده که بترساند، افزود: دفاع مقدس ما الهام‌بخش جبهه مقاومت شد و بار دیگر آمریکا را شکست داد که امروز به عظمت کشور ایران افتخار می‌کنیم.
سردار شریف با ابراز تأسف از ایجاد صف گوشت در کشور ابراز داشت: ما بعد از دفاع مقدس چنین صحنه‌هایی را به یاد نداریم که همه به همه دست دادند و در چهل سالگی انقلاب با بی‌تدبیری در برخی حوزه‌ها اوقات مردم را تلخ کردند ولی مردم ما خیلی بزرگوارتر، فهیم‌تر و آگاه‌تر از آن چیزی است که دشمن تصور می‌کند و مطمئن هستیم به برکت خون شهدا به زودی از این موانع عبور و دشمن باردیگر طعم شکست را جبران ناپذیرتر خواهند چشید.
وی شهیدان را پرچم‌داران عزت و سعادت ملی نامید و اضافه کرد: ملت ما در چهل سال گذشته مسیر صعب العبوری را طی کرده است و تا رسیدن قله فاصله‌ای نیست چرا که در همه جا افت و خیز در مسائل رفاهی و اقتصادی وجود دارد ولی افق کشور ما به فضل الهی روشن‌تر از تصورات دشمن است.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه حدود ۵۰ میلیون از جمعیت کشور دوران رژیم شاهنشاهی، جنگ تحمیلی و انقلاب را ندیدند، خاطرنشان کرد: دشمنان با استفاده از ابزارهای مختلف سعی دارند تصویر دیگری از انقلاب و جمهوری اسلامی ایران به جوانان ارائه کنند.
سردار شریف با بیان اینکه امام نظام سراسر استبداد و فساد را برکند، عنوان کرد: امام آمریکایی‌ها را با خفت و خواری بیرون کرد و کشور را با همه امکانات به دست مردم داد و فرزندان غیور ملت در ۴۰ سال علی‌رغم درگیری لحظه به لحظه با دشمنان این کشور را حفظ و حراست و به پیشرفت‌های شگفت انگیزی دست یافتند.
وی در پایان گفت: دست آمریکا که امروز به ابرقدرت پوشالی تبدیل شده بسیار خالی است که با همه ترفندها، هزینه‌ها و دوشیدن حکام عرب بعد از ۵ سال کوبیدن دروازه دمشق و بغداد حال زار آن‌ها را می‌بینیم.
محله سیزده آبان شهرری ۳۰۰ شهید سرافراز تقدیم انقلاب اسلامی کرده که سهم مسجد حضرت سیدالشهداء(ع) ۲۵ شهید گلگون کفن و والامقام است و در این مراسم از خانواده‌های معزز این شهیدان تجلیل و قدردانی شد.
منبع: فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سخنگوی سپاه سردار رمضان شریف آمریکا مسیح علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۱۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غزه افشاگر دروغ‌های مدعیان دفاع از حقوق بشر

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان گفت: نوع واکنش کشورها به جنایات رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد چقدر آنها در شعارهایشان صداقت دارند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه تصریح کرد: فجایع دردناک غزه در 6 ماه گذشته، آزمایشگاه سنجش میزان پایبندی دولت‌ها، نهادها و مجامع بین‌المللی به مسئولیت‌های انسانی، اخلاقی، قانونی و بین‌المللی آنها در قبال حقوق بشر است.

سند رسوایی مدعیان حقوق زن، 32 هزار زن و کودک شهید غزهبیش از 1.1میلیون نفر در غزه با ناامنی شدید غذایی روبرو هستند

وی خاطر نشان کرد نوع واکنش کشورها و مسئولان دولتهای مدعی حقوق بشر نسبت به جنایت هولناک نظامیان رژیم آپارتاید اسرائیل در سواحل جنوب غربی غزه در کشتن و مدفون کردن دو جوان غیرمسلح فلسطینی، به روشنی نشان می‌دهد که آنها در شعارها و ادعاهای حقوق بشری خود چقدر صداقت دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • غزه افشاگر دروغ‌های مدعیان دفاع از حقوق بشر
  • دیدار وزیر خارجه ایران با رئیس جمهور ترکمنستان
  • پیام سخنگوی وزارت خارجه خطاب به شهید مدافع حرم
  • دیدار وزیر خارجه با رئیس جمهور ترکمنستان
  • سفر قریب‌الوقوع بلینکن به سه کشور اروپایی
  • وزیر خارجه آمریکا هفته آینده به سه کشور اروپایی سفر می‌کند
  • بلینکن هفته آینده به اروپا می‌رود/ دیدار با مکرون درباره اوکراین در دستور کار
  • دیدار سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • رایزنی سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس با رهبر انقلاب