Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا فرماندار درمیان روز پنجشنبه در آیین بهره برداری این طرح ها با حضور نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: با افتتاح این تعداد طرح برای پنج نفر اشتغال ایجاد شد و بیش از 14هزار نفر از مزایای آن برخوردار شدند.
محمد بشیری زاده، گازرسانی به روستای درمیان، احداث خانه بهداشت روستای فورگ به نمایندگی از 2 باب خانه بهداشت، طرح آبیاری تحت فشار روستای اره فورگ به نمایندگی از هفت طرح بخش کشاورزی، سالن ورزشی روستای سرو، 2طرح اشتغال گلخانه آلوورا در روستای تشوند، بوستان روستای طاغان به نمایندگی از پنج بوستان روستایی و گاز رسانی به منازل سازمانی هنگ مرزی گزیک را از جمله طرح های افتتاحی در هفتمین روز هفته دولت در درمیان ذکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در هفتمین روز دهه فجر سه هزار و 750 متر مربع فنس و چهار دستگاه بخاری با اعتبار440 میلیون ریال به اهالی روستاهای منطقه حفاظت شده درمیان تحویل شد.
همچنین غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای شهر اسدیه از دیگر برنامه های نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستان درمیان در هفتمین روز از دهه فجر بود.
درمیان از شمال به شهرستان قاینات، جنوب به شهرستان سربیشه، غرب به شهرستان بیرجند و شرق آن با مرزی به طول 70 کیلومتر به استان شیندند افغانستان متصل است.
درمیان سال 1384 از بخش به شهرستان ارتقا یافت.
7556*6054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 اشتغال افغانستان دهه فجر مجلس شورای اسلامی نماینده مردم جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۱۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

21 اردیبهشت برگزاری دومین دور انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، بر اساس جدول زمانبندی انتخابات، دومین دور انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف 21 اردیبهشت برگزار می شود .

تبلیغات دور دوم انتخابات از 13 اردیبهشت آغاز می شود.

در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف بین ۳۳ کاندیدا، هیچ کدام موفق به اخذ ۲۰ درصد از آراء نشدند و انتخابات بین سید حسن هاشمی و علی مولوی حقیقی به دور دوم کشیده شد.

                                                                    کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • 21 اردیبهشت برگزاری دومین دور انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • شبکه جمع‌آوری فاضلاب بیرجند در حال بهره‌برداری است