Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه، هم‌زمان با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و مصادف با ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا (س)، نمایشگاه «انقلاب فاطمی» در حسینیه حضرت اباالفضل (ع) محله جهانستان ابرکوه برپا شد.
این نمایشگاه که با حضور حجت‌الاسلام حسینی امام‌جمعه ابرکوه، افتتاح شد شامل غرفه‌های حضرت زهرا (س)، شهدا، صنایع‌دستی، دستاورد‌ها چهل‌ساله انقلاب و کتاب می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نمایشگاه انقلابی باهدف آشنایی بیشتر نسل جوان با انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن به همت امام جماعت مسجد امام جعفر صادق (ع)، پایگاه مقاومت سمیه و هیئت امناء حسینیه برپا شد.
گفتنی است نمایشگاه مذکور تا روز ۲۲ بهمن‌ماه برای بازدید عمومی دایر خواهد بود.
انتهای پیام/د

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۱۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار شاعران با رهبر انقلاب در حال برگزاری است

در شب میلاد کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی (علیه‌السلام) جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب به دیدار رهبر انقلاب رفتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در شب میلاد کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی (علیه‌السلام) جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب به دیدار رهبر انقلاب رفتند.

این دیدار که پیش از اذان مغرب آغاز شد، ابتدا تعدادی از شاعران با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفت‌وگو کردند، سپس نماز مغرب و عشاء به امامت رهبر انقلاب اقامه شد و حاضران روزه خود را به همراه ایشان افطار کردند.

در ادامه این دیدار، که در حال برگزاری است، شعرای جوان و پیشکسوت در وصف امام حسن مجتبی (ع) و موضوعات دیگر به شعرخوانی پرداختند.

کد خبر 739168

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه نسخ خطی قرآن کریم در پاکستان
  • نمایشگاه عفاف‌و حجاب در موزه زاهدان افتتاح شد
  • نمایشگاه قرآن در کرمانشاه برپا می‌شود
  • افتتاح هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر 
  • هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر افتتاح شد
  • افتتاح نمایشگاه «ماه نگاره‌های آسمانی» در نگارستان امام خمینی(س) اصفهان+تصاویر
  • بسیجیان وطن همواره آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند
  • افتتاح حسینیه خیرساز در شهرستان مهر
  • بازدید هنرمندان قرآنی بین‌المللی از نمایشگاه بسم‌الله الرحمن الرحیم در قم
  • دیدار شاعران با رهبر انقلاب در حال برگزاری است