Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با هفتمین روز از چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، کارکنان و مسئولان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با شهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، کارکنان و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان گیلان به شکرانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور در گلزار شهدا، با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا تجدید میثاق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این مراسم که با حضور گسترده اعضای کانون‌های مساجد در سراسر استان برگزار شد قبور مطهر شهدا غبارروبی و عطرافشانی شد.

 

در این مراسم «میثاق بچه‌های مسجد» مسئولان مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد، رابطان و فعالان کانون های فرهنگی هنری ضمن گرامیداشت یاد شهدا با آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید بیعت کرده و بر تداوم مسیر شهدا تاکید کردند.

 

در این مراسم که به شکرانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مسجد با ادای احترام به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اعلام کردند که با جان و دل از دستاوردهای خون شهدا صیانت کرده و ادامه دهنده راه آنان هستند.

 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دهه فجر انقلاب اسلامی کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان جشنواره فیلم فجر گروه سرود سرود مجلس ایام فاطمیه تجدید میثاق با شهدا گلزار شهدای رشت کانون های مساجد گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۱۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان سکاندار کمیته آثار هنری در کنگره ملی شهدا شد

 در احکامی از سوی محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان ریاست کمیته تالیف،تدوین و نشر تولیدات آثار هنری در کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان به علی سرگزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شد.

ترکیب اعضای کمیته فرهنگی و هنری کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون فرهنگی،هنری و اجتماعی سپاه، حوزه هنری، سازمان تبلیغات اسلامی، شهرداری زاهدان، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و اداره کل آموزش وپرورش این استان است.

براساس حکم کمیته تالیف، تدوین و نشر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس،دانشگاه سیستان و بلوچستان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، بنیاد شهید و امور ایثارگران و دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان اعلام شده است.

کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۵ در این استان برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان سکاندار کمیته آثار هنری در کنگره ملی شهدا شد
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب
  • برگزاری مرحله منطقه ای جشنواره سرود آوای مسجد ویژه کانون های شرق هرمزگان در میناب
  • مسجد طراز اسلامی در سایه تعامل حداکثری متولیان مساجد محقق می‌شود
  • فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان
  • ایام اوقات فراغت با محوریت مسجد فرصت خودسازی است
  • راه‌اندازی ۲۶ هزار کانون فرهنگی و هنری در سطح مساجد کشور
  • راه‌اندازی ۲۶ هزار کانون فرهنگی هنری در سطح مساجد کشور