Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@15:34:13 GMT

بنیاد مسکن، مولود انقلاب اسلامی است

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۷۱۹۸۰

بنیاد مسکن، مولود انقلاب اسلامی است

معاون امور مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین این نهاد را مولود انقلاب دانست و گفت: بنیاد مسکن از یادگاری‌های امام راحل بود که با تاسیس آن در سال ۵۸ شاهد تحولات چشمگیری در ارایه خدمات به روستاها بودیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علی خانجانیان روز پنجشنبه در نشست خبری مدیران حوزه عمرانی و زیربنایی استان افزود: خوشبختانه در طول دوران انقلاب اسلامی طرح ها و برنامه های خوب و مدونی برای روستاهای استان به مورد اجرا گذاشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ۹۸۵ طرح هادی روستایی برای ۶۵۴ روستا با ۲۳ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال برای روستاهای استان تهیه شده که ۱۰۷ مورد آن با ۲۲ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال مربوط به امسال بوده است.

به گفته این مسئول، اجرای طرح هادی روستایی در استان قزوین در ۳۶۱ روستا با ۸۳۹ میلیارد ریال به انجام رسیده که در ۶۵ روستا به پایان رسیده و در ۲۹۶ روستای دیگر به صورت نیمه کاره است.

خانجانیان در ادامه به سهمیه قیر رایگان این نهاد در استان اشاره کرد و افزود: طی سال های ۹۵ و ۹۶ از محل قیر رایگاه تعلق گرفته ۲۸۴ هزار متر مربع عملیات آسفالت گرم در ۷۳ روستا به انجام رسیده و امسال نیز در ۱۱۱ روستای استان اجرای ۴۹۸ هزار و ۷۴ متر مربع آسفالت به انجام رسیده است.

این مسئول در ادامه با اشاره به ساخت ۳۱۸ واحد مسکن برای اقشار کم درآمد استان، گفت: امسال نیز ۱۷۰ واحد برای این قشر در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان قزوین امام راحل انقلاب انقلاب اسلامی مسکن جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۱۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا صالحی در جلسه شورای معاونان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان افزود: متقاضیان زمین در روستاهای شهرها که واحد صلاحیت دریافت نهضت ملی مسکن هستند، می‌توانند از روستاهای حاشیه شهرها زمین دریافت کرده و مسکن ویلایی بسازند.

وی با تاکید بر اینکه بانک زمین روستاها باید افزایش یابد گفت: در شرایط فعلی که دولت زمینه الحاق زمین را فراهم کرده، باید زمین مورد نیاز ساخت مسکن برای افراد بی سرپناه و فاقد مسکن تأمین شده و برای آنها مسکن مقاوم ساخته شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: با توجه به اینکه وزارت راه و شهرسازی تعامل خوبی در این زمینه دارد، بنابراین استان‌هایی عملکرد مناسبی در واگذاری زمین مسکن محرومین ندارند، مشکلات را احصا کنند تا از وزیر راه و شهرسازی دستورات لازم را دریافت کنیم.

صالحی با بیان اینکه بخشی از مشکلات استان‌ها در خال حل و قوانین دست و پا گیر در حال اصلاح است، افزود: شعبه‌های بنیاد مسکن در شهرستان‌ها با حل مشکل سازمانی تقویت خواهد شد تا کار مسکن دار کردن مردم را با جدیت پیش ببریم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گفت: اگر اعتبار لازم فراهم شود، سالانه طرح هادی ۲۰۰ روستا در آذربایجان شرقی بازنگری خواهد شد.

سروری افزود: سهمیه مقاوم سازی مساکن روستایی استان امسال ۲۰ هزار واحد است که ۱۲ هزار سهمیه جدید و هشت هزار از محل متمم سهمیه سال قبل است که برای هرکدام ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات با ۵ درصد کارمزد پرداخت خواهد شد.

کد خبر 6088361

دیگر خبرها

  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها 
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • مقاوم سازی بافت‌های فرسوده در بوئین زهرا با جدیت دنبال می‌شود
  • اجرای طرح هادی در ۶۰ درصد روستا‌های ایجرود
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد