Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران با اشاره به ضرورت رونق کسب و کار و اشتغال روستائیان گفت: با تخصیص ۱.۵ میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی تلاش داریم تا تسهیلاتی در اختیار متقاضیان در جهت رونق کسب و کار و اشتغال روستائیان قرار گیرد. ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دماوند، انوشیروان محسنی بندپی عصر امروز در حاشیه سفر به شهرستان دماوند و بازدید از نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب این شهرستان در جمع اصحاب رسانه با اشاره به برنامه ششم توسعه اظهار داشت: براساس تکلیف قانون و برنامه ششم توسعه مقرر شده بود تا در تمام استان‌های کشور یک سند آمایش سرزمین و همچنین سند توسعه استان براساس واقعیت‌های موجود و مزیّت‌های نسبی هر شهرستان تهیه شود که همزمان با دهه فجر از آن رونمایی و به عنوان یک نقشه راه علمی، کارشناسی و تخصصی تدوین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: فرآیند بهره‌برداری از این اسناد مهیا شده است که با عملیاتی‌کردن آن می‌توان براساس نقطه‌نظرات علمی و تخصصی، شاهد رشد و توسعه همه‌جانبه استان تهران و شهرستان‌های آن باشیم.

استاندار تهران در ادامه بیان کرد: پیرامون موضوع اشتغال روستایی با کمک مجلس و دولت توانستیم شرایطی را آماده کنیم، همچنین با تخصیص یک میلیارد و 500 میلیون دلار از صندوق توسعه ملی با همراهی 4 بانک پست بانک، توسعه تعاون، کشاورزی و صندوق کارآفرینی امید تلاش داریم تا تسهیلاتی در اختیار متقاضیان در جهت رونق کسب و کار و اشتغال روستائیان قرار گیرد.

آغاز پرداخت مرحله جدید تسهیلات اشتغال روستایی از هفته آیندهتهران|62 میلیارد تومان در حوزه اشتغال روستایی ملارد پرداخت شدپروژه‌های اشتغال روستایی استان قزوین؛ 4هزار شغل جدید در روستاها ایجاد می‌شود

محسنی بندپی افزود: در استان تهران با توجه جمعیت روستایی در شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه سهم خوبی اختصاص داده شده است؛ همچنین با توجه به جمعیت روستایی در این شهرستان‌ها باید زمینه ماندگاری آن‌ها را در روستاها به اجرا درآوریم.

 وی همچنین خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوان تا پایان خردادماه سال آینده تمام اعتبارات لازم را در اختیار صاحبان فکر، ایده و اندیشه به ویژه جوانانی خلاق در زمینه مشاغل فناوری اطلاعات، گردشگری، صنایع دستی و استارت‌آپ‌ها به صورت ویژه قرار دهیم.

انتهای پیام/ش

R7840/P1377/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۲۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین‌های کشاورزی به طرح‌ هادی روستایی اختصاص نیابد

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا افلاطونی، رئیس سازمان امور اراضی کشور در چهل و هشتمین نشست قرارگاه مرکزی صدور اسناد، حفظ کاربری و یکپارچگی اراضی کشاورزی بیان کرد: هرگونه الحاق زمین به طرح هادی روستایی مستلزم دریافت مجوز از کمیسیون تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها است.

وی افزود: دفاتر مختلف سازمان باید نشست‌هایی با بخش‌های متناظر خود در مدیریت‌های امور اراضی استان برگزار و بر فعالیت آنان نظارت کنند و ایرادهای کار رفع شود.

رئیس سازمان امور اراضی کشور گفت: نظارت بر طرح‌های معاف از عوارض مانند گلخانه‌ها با دقت و حساسیت زیاد انجام شود تا انحراف از طرح‌ها صورت نگیرد.

وی افزود: تخصیص اراضی کشاورزی درجه یک و دو برای هر فعالیتی جز کشاورزی ممنوع است و همه استان‌ها باید به این موضوع توجه داشته باشند.

افلاطونی اعلام کرد: هماهنگی‌ها انجام شده است تا برای ۳۴ شهرستان حساس در کشور نیز فرمانده یگان حفاظت از اراضی کشاورزی منصوب شود تا بتوانیم با تغییر کاربری‌های غیرمجاز برخورد کنیم.

کد خبر 6086844

دیگر خبرها

  • ۳۳ هزار نفر در بوشهر عضو صندوق بیمه روستائیان و عشایر هستند
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند
  • بیمه رایگان مادران غیر شاغل روستایی و عشایری لرستان
  • زمین‌های کشاورزی به طرح‌ هادی روستایی اختصاص نیابد
  • طرح هادی مهم‌ترین ابزار مدیریت توسعه روستایی است
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران
  • اختصاص ۱۳۲ صندوق سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • ◄ تبدیل شدن بندر چند منظوره سیریک به مرز مجاز دریایی