Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@10:06:00 GMT

مرکز رویش فرهیختگان امید در استان مرکزی افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۷۲۳۵۱

مرکز رویش فرهیختگان امید در استان مرکزی افتتاح شد

همزمان با هفتیمن روز از دهه مبارک فجر و با حضور مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور مرکز رویش فرهیختگان امید در استان مرکزی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، غلامرضا فروغی نعمت اللهی، امروز پنج شنبه (18 بهمن) در مراسم افتتاحیه مرکز رویش فرهیختگان امید (فرزندان شبه خانواده بهزیستی استان مرکزی) ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی گفت: درخشش و افتخارات فرزندان بهزیستی در عرصه های داخلی وبین المللی بر کسی پوشیده نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور افزود: امروزه فرزندان بهزیستی در همه عرصه های داخلی و بین المللی  با تمام توان حضور دارند و ثابت کردند که مشکلات جسمی و روحی نمیتواند مانع پیشرفت و تعالی آنها شود.

 

وی با اشاره به افتخار آفرینی و کسب رتبه های برتر این عزیزان در عرصه های مختلف ادامه داد: فرزندان بهزیستی توانایی های بالای در عرصه های مختلف دارند و پیشنهاد می شود دستگاه های اجرایی از این عزیزان به عنوان مشاور استفاده کنند.

 

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش از  ایجاد مراکز رشد و خلاقیت فرزندان بهزیستی در استان های کشور خبر داد و اضافه کرد: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد ایجاد اینچنین مراکزی همه ی استانها  نیز باشیم.

 

مسئول دبیرخانه ملی سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی کشور نیز در ادامه این مراسم با بیان اینکه فرزندان شبه خانواده همیشه باعث افتخار بهزیستی بوده و هستند، گفت: موفقیت این عزیزان در عرصه های مختلف ملی و بین المللی افتخاری بزرگ برای این سازمان است.

 

احمد خاکی  با بيان اين كه هدف ما واگذاري فرزندان به طور كامل به خانواده هاست گفت: سازمان بهزیستی به دنبال مركززدايي است و ترجيح مي دهيم فرزندان به جاي حضور در شبه خانواده ها، در خانواده باشند و به دنبال این هستیم  مدت حضور فرزندان را در مراکزتحت نظارت بهزیستی به حداقل  برسانیم

 

این مقام مسئول با بیان اینکه توانمندسازی فرزندان مراکز شبه خانواده و کودکان و نوجوانان بهزیستی، برای حضور موفق در عرصه های مختلف زندگی از اهداف  مهم این سازمان است، گفت: توانمند سازی فرزندان شبه خانواده در مراکز به همراه تعلیم و تربیت  از دغدغه های اصلی بهزیستی  است  .

 

در ادامه زهرا امینی مدیرکل بهزیستی استان مرکزی نیز در سخنانی با اشاره به فعالیت های مرکز شبه خانواده به استعداد ها و پتانسیل بالای این عزیزان اشاره کرد و گفت: کودکان در مراکز شبه خانواده باید به توانمندی برسند و باید بستر را برای توانمندسازی آنها فراهم کنیم.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: انقلاب اسلامی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دهه فجر جشنواره فیلم فجر فیلم فجر کانون های فرهنگی هنری مساجد گروه سرود لاریجانی انقلاب خبرگزاری شبستان شبه خانواده استان مرکزی بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۲۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم فرزندان مستقل بهزیستی در البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛  مدیر کل بهزیستی البرز در این مراسم با اشاره به این که در این مراسم ۱۹ نفر از فرزندان دختر و پسر خانه های کودک و نوجوان البرز زندگی مستقل خود را آغاز می کنند ، افزود مستقل شدن فرزندان و آغاز فرآیند جدید زندگی به معنای آن نیست که از چرخه حمایت سازمان بهزیستی خارج شده اند بلکه همچنان از تجارب کارشناسان و حمایت های سازمان بهره مند خواهند شد.

محمدی فلاح با آرزوی توفیق برای فرزندان در تمامی مراحل زندگی ، بر ضرورت ارتباط مستمر آنان با مربیان و کارشناسان بهزیستی تا رسیدن به استقلال و آینده ای همراه با آرامش و موفقیت تاکید کرد و افزود: این افراد که هم اکنون توانایی تامین سطح زندگی مناسب و ایجاد اشتغال را برای خود دارند و در کنار آن مورد حمایت بهزیستی قرار خواهند گرفت.

محمدی فلاح گفت: از مجموع ۱۹ فرزند مستقل بهزیستی که جشن رهسپاری ویژه آنان برگزار شد ۶ نفر دختر و ۱۳ نفر پسر بالای ۱۸ سال هستند.

گفتنی است در پایان این مراسم ، به رسم یادبود ، هدایایی از سوی بهزیستی و مراکز شبه خانواده به این افراد اهدا شد.

دیگر خبرها

  • انجام ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران/تقدیر از ۳ پزشک پیشکسوت عرصه پیوند کشور در بیمارستان فرهیختگان
  • ۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد
  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • تکریم فرزندان مستقل بهزیستی در البرز
  • یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از سربازی معاف می شوند
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی
  • آغاز کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد در استان مرکزی
  • اجرای کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد در استان مرکزی
  • افتتاح سایت زلزله نگاری مرکزی تا ۲ ماه آتی در دانشگاه اراک
  • سایت زلزله نگاری مرکزی تا ۲ ماه آتی در دانشگاه اراک افتتاح می‌شود