Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@23:51:00 GMT

نجات کارگران افغانی چاه کن از چاه فاضلاب

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۷۲۴۸۹

نجات کارگران افغانی چاه کن از چاه فاضلاب

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عیسی بشیری، رئیس فوریت‌های پزشکی گتوند گفت: ۲ کارگر افغانی چاه کن  که در چاه فاضلاب گرفتار شده بودند با حضور به موقع نیرو‌های فوریت‌های پزشکی، جمعیت هلال احمر و آتش نشانی گتوند نجات یافتند.

وی افزود: این حادثه امروز در کمربندی شهر گتوند رخ داد و نیرو‌های فوریت‌های پزشکی شهرستان گتوند با یک دستگاه آمبولانس در محل حادثه حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بشیری تصریح کرد: یکی از این کارگران با حدود ۳۳ سال سن درون چاه بود که نفر دوم از بالای چاه در ارتفاع حدود ۸ متری بر روی او سقوط کرد.

رئیس فوریت‌های پزشکی گتوند اذعان داشت: این ۲ کارگر مصدوم از ناحیه کتف و کمر پس از خروج از چاه به بیمارستان کارون شهرستان گتوند انتقال داده شدند.

انتهای پیام/گ

سقوط کارگر ساختمانی درون چاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۲۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجان ۲۲۹ شهید کارگر دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ احمدی ضمن تبریک فرارسیدن هفته کار و کارگر و سالروز تشکیل بسیج این قشر در این هفته، گفت: فلسفه وجودی هفته کارگر تکریم کارگران به عنوان ستون فقرات کشور و پرداختن به موضوعات مربوط به جامعه کار و تولید است.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان زنجان با اشاره به نقش بی بدیل کارگران در پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، مقابله با تحریم‌های ظالمانه اقتصادی و جنگ ترکیبی اخیر افزود: کارگران همواره در میدان عمل بودند و با تلاش و ایثار در عرصه‌های تولید نقش آفرینی کرده‌اند.

وی در ادامه به مهمترین برنامه‌های هفته کارگر اشاره کرد و افزود: برگزاری یادواره شهدای کار و تولید استان، دیدار با خانواده شهدای کارگری و معرفی شهدای شاخص استان و کشور، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی کارگران در شهرستان ابهر، میز خدمت کارگری (رفع موانع تولید و مشکلات قشر)، عیادت از بیماران بستری و کارگران آسیب‌دیده در بیمارستان تامین اجتماعی امام حسین (ع) استان، رزمایش شیفت ایثار با هدف توزیع بسته‌های معیشتی و کمک مومنانه، اعزام گروه‌های جهادی سفیران تولید به مدارس و برنامه راهیان پیشرفت توسط خواهران بسیجی قشر برخی از برنامه‌های پیش رو است.

برابر تقویم رسمی کشور از پنجم تا یازدهم اردیبهشت ماه هرسال به عنوان هفته کارگر نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • زنجان ۲۲۹ شهید کارگر دارد
  • عکسی از دست‌نوشته متفاوت یک کارگر در دیدار امروز با رهبری
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان
  • کارگران از ارکان اصلی جهش تولید هستند
  • صاعقه جان یک کشاورز را در هرسین گرفت
  • نجات راننده مصدوم محبوس از درون پراید
  • صاعقه در کرفس» استان همدان جان چوپان را گرفت