Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ولایت با بیان اینکه قانون سنوات از ترم ۱۰ به بعد در این دانشگاه اجرا می‌شود، گفت: سنوات ترم ۹ از دانشجویان ورودی ۹۳ به همت بسیج دانشگاه ولایت حذف شد.

سعید بقائی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ولایت در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: سنوات ترم ۹ از دانشجویان ورودی ۹۳ به همت بسیج دانشگاه ولایت حذف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی افزود: با توجه به درخواست دانشجویان و پیگیری بسیج دانشجویی و موفقت اعضا هیئت مدیره دانشگاه ولایت بنا بر این شد که با توجه به قانون سنوات که از دانشجویان ورودی ۹۳ به بعد در صورت ورود به ترم ۹ دانشگاه مجاز به دریافت سنوات شبانه از دانشجویان است، با توجه به درخواست و پیگیری بسیج دانشجویی و موافقت هیئت مدیره دانشگاه بنا بر این شد که قانون سنوات از ترم ۱۰ به بعد دانشجویان ۹۳ گذاشته شود.
بقائی عنوان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و وضعیت مالی خانواده‌های دانشجویان می‌باست دولت و ارگان‌های دولتی یاور مردم انقلابی کشور باشند و ما به عنوان موذنین جامعه همیشه در کف و سطح جامعه به فکر مردم عزیز کشور خواهیم بود و دغدغه و مشکل مردم دغدغه و مشکل تمامی جهادگران عرصه علم و فرهنگ خواهد بود   وی تصریح کرد: امیدواریم این اقدام بسیج دانشجویی کمک کننده خانواده‌های دانشجویان عزیز باشد همچنین در پایان از همراهی تمامی مسئولین دانشگاه ولایت از جمله ریاست پیشین دانشگاه ولایت و ریاست فعلی دانشگاه کمال تشکر را داریم.
 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی دانشگاه ولایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۲۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵۰ درصدی حق‌الزحمه کار دانشجویی

عباس عبادی، معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: حق الزحمه کار دانشجویی دانشجویان سال آخر پرستاری از ساعتی ۲۰ هزار تومان به ۳۰ هزار تومان افزایش یافته است. همچنین برای دانشجویان کارشناسی ارشد پرستاری نیز حق الزحمه ساعتی ۳۵ هزار تومان تصویب شده است.

وی افزود: این افزایش به پیشنهاد معاونت پرستاری و با تصویب هیأت امنای مشترک وزارت بهداشت صورت گرفته است.

معاون پرستاری وزارت بهداشت، با بیان اینکه دانشجویان پرستاری در دوران تحصیل خود، ضمن کسب تجربه عملی، بخشی از هزینه‌های تحصیل خود را نیز از طریق کار دانشجویی تامین می‌کنند، خاطرنشان کرد: افزایش ۵۰ درصدی حق الزحمه کار دانشجویی، گامی مثبت در جهت حمایت و قدردانی از تلاش‌های ارزشمند آنان در عرصه سلامت کشور به شمار می‌رود.

عبادی گفت: توجه به دانشجویان، انگیزه و روحیه آنان را برای ارائه خدمات بهتر و با کیفیت‌تر ارتقا خواهد داد و به نفع نظام سلامت کشور خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • دانشجویان رسالت بزرگی در احیای حرکت‌های فرهنگی و هنری دانشگاه‌ها دارند
  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • تظاهرات حمایت از غزه در شهرهای مختلف جهان
  • المپیاد ورزش‌های فناورانه زمینه‌ساز شکوفایی استعداد‌های برتر دانشجویی
  • افزایش حق‌الزحمه کار دانشجویی
  • افزایش ۵۰ درصدی حق‌الزحمه کار دانشجویی
  • از آخرین وضعیت ثبت نام وام شهریه تا نقل و انتقال دانشجویان
  • صبوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا شد
  • جزئیات اعطای تسهیلات به دانشجویان برتر المپیاد ورزش‌های فناورانه اعلام شد
  • آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت