Web Analytics Made Easy - Statcounter

 رویداد۲۴ مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران، با حضور نمایندگان دولت، سازمان بورس و اوراق بهادار، سازمان خصوصی سازی، هیات مدیره. روز پنجشنبه ۱۸ بهمن ماه ۱۳۹۷ در سالن مرکز مطالعات و بهره وری منابع انسانی سازمان مدیریت برگزار شد.

 این مجمع که با حضور ۹۲ درصدی صاحبان سهام تشکیل شد، تصمیم گیری در باره دریافت حق اشتراک ماهانه از مشترکین مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  منبع: پرتال مخابرات

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مخابرات ایران مهندس صدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۲۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد

به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، وی با اشاره به تمدید پروانه در قالب الحاقیه شماره ۶، گفت: طبق قانون، پروانه ۱۵ ساله فعالیت شرکت مخابرات در ابتدای سال ۱۴۰۳، نیاز به تمدید داشت که پس از برگزاری جلسات کارشناسی و مدیریتی بین سازمان تنظیم مقررات و شرکت مخابرات، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات، توسط آقای دکتر زارع‌پور، وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات، به شرکت مخابرات ایران اعطا شد.

مهندس سلطانی با اشاره به اینکه در الحاقیه شماره ۶، تمام خدمات و فعالیت‌های شرکت مخابرات ایران در بخش‌های مختلف در نظر گرفته شده است، اعلام کرد: طبق این الحاقیه، شرکت مخابرات ایران متعهد به ایجاد ۷ میلیون پوشش خانوار در چاچوب طرح فیبر نوری منازل و کسب‌وکارهاست.

وی با تشریح اهمیت پروژه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها، به عنوان پروژه راهبردی وزارت ارتباطات، افزود: تمدید پروانه شرکت مخابرات با توجه به گستردگی نوع خدمات و ارائه خدمات زیرساختی مخابرات به سایر اپراتورها، اهمیت زیادی دارد که با اعطای پروانه در قالب الحاقیه شماره ۶، زمینه ارائه خدمات بهتر و شایسته‌تر در تمام بخش‌های مرتبط توسط شرکت مخابرات ایران، فراهم شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: هم‌اکنون صنعت ICT برای پیشرفت و ارائه خدمات در قالب استاندارد‌های جهانی، نیازمند است تا پاسخگوی مشتریان در فناوری‌های نوین باشد که با امضای این تفاهمنامه، مسیر خدمت‌رسانی شرکت مخابرات در طرح پوشش ۲۰ میلیون فیبرنوری وزارت ارتباطات، سریع‌تر و هموارتر شد.

وی ادامه داد: در حاشیه برگزاری جلسه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات به دکتر زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، آیین اعطای پروانه یکپارچه شبکه و خدمات به مخابرات با حضور آقای دکتر ابراهیم محمودزاده، رئیس هیأت‌مدیره شرکت و اینجانب، برگزار شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران خاطرنشان کرد: هدف نهائی از الحاقیه و تمدید‌ پروانه، رفع نقاط ضعف و ارائه بهترین خدمات به مشتریان شرکت مخابرات در حوزه‌های مختلف و افزایش خدمت‌رسانی به مردم است.

وی ضمن تشکر از پشتیبانی‌ها و حمایت‌های وزارت ارتباطات و سازمان تنظیم مقررات از توسعه شبکه مخابراتی کشور گفت: علاوه بر اجرای ۷ میلیون پوشش از ۲۰ میلیون پوشش وعده‌داده‌شده از سوی وزیر محترم ارتباطات، ما با توجه به زیرساخت‌های گسترده شرکت مخابرات در حوزه‌های ثابت و سیار، آماده‌ایم تا یاری‌گر سایر اپراتور‌ها به منظور تکمیل پوشش فیبر‌نوری در این طرح ملی باشیم.

دیگر خبرها

  • با حضور وزرای اقتصاد و ورزش؛ آیین رسمی واگذاری سرخابی ها فردا برگزار می شود
  • محبی: حضور شیروان‌ و‌ ارشک در جام تختی به چه درد می‌خورد?
  • شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد
  • افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف برگزار می شود
  • توضیحات شرکت پلیمر آریاساسول در رابطه با مصوبات مجمع عمومی سال ۱۴۰۲
  • مجمع شرکت سرمایه گذاری استان هرمزگان (سهام عدالت) برگزار خواهد شد
  • ۳۹ شرکت دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه دستاورد‌های وقف اعلام آمادگی کردند
  • آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت به پرداخت ملت (سهامی عام)
  • جزئیات واگذاری سهام مدیریتی کشتیرانی منتشر شد
  • برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صبا فولاد خلیج فارس