Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-28@12:42:36 GMT

کتانی پوما به طور خودکار سایز پا می‌شود+عکس

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۷۳۰۵۱

کتانی پوما به طور خودکار سایز پا می‌شود+عکس

این کتانی‌ها "Fi" یا "Fit Intelligence" نام دارند و هنگامیکه کاربر این کفش‌ها را می‌پوشد این اسنیکرز ها به صورت خودکار به اندازه پای کاربر در می آیند. آفتاب‌‌نیوز : شرکت آلمانی چندملیتی "پوما"(Puma) که در زمینه تولید و فروش محصولات ورزشی فعالیت می‌کند، اخیراً کفش‌های هوشمندی را طراحی کرده که به طور خودکار هم اندازه پای فرد درمی‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوما نام این قابلیت را "تنظیم خودکار بند"(self-lacing) گذاشته است.
این کتانی‌ها "Fi" یا "Fit Intelligence" نام دارند و هنگامیکه کاربر این کفش‌ها را می‌پوشد این اسنیکرز ها به صورت خودکار به اندازه پای کاربر در می آیند.

عمل فیت شدن کفش به پای کاربر توسط یک "میکروموتور" که به یک جفت کابل درون کفش متصل است، ایجاد می‌شود.
کاربران همچنین می‌توانند میزان شل یا سفت بودن کفش را از طریق یک برنامه در سیستم عامل آی. اُ. اس یا "اپل واچ" تنظیم کنند.
"چارلز جانسون "(Charles Johnson) مدیر جهانی نوآوری پوما گفت: ما یک محصول تولید کرده‌ایم که نمایانگر آینده‌ای از محصولات ورزشی است.
اسنیکرزهای Fi با پد شارژ بیسیم Qi شارژ می‌شوند و با هر بار شارژ می‌توان پنج روز از آن استفاده نمود. رنگ این اسنیکرزها دغالی همراه با لوگویی نقره‌ای و کابل الکتریکی آبی است.
به گفته پوما این کفش‌ها برای فعالیت‌های گوناگون آموزشی بسیار مفید هستند و برای حفظ محیط زیست شهری و ورزشگاه ساخته شده‌اند. بنابر گفته‌ها این کفش‌ها در سال ۲۰۲۰ و باقیمت ۳۳۰ دلار عرضه خواهند شد.

منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پوما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۳۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدفون جدید هواوی با قابلیت هوش‌مصنوعی‌ از راه رسید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش زومیت، هواوی هدفون دور گردنی فری‌لیس پرو ۲ را چند هفته پیش برای بازار جهانی معرفی کرد و اکنون در بیانیه‌ای رسمی از عرضه‌ی این محصول خبر داده است.

هدفون هواوی مدل فری لیس پرو ۲ با وزن ۳۴٫۵ گرمی برای استفاده‌ی روزمره طراحی شده است و با بهره‌مندی از بند انعطاف‌پذیر و ارائه‌ی سه سَری در اندازه‌های مختلف، راحتی را برای هر کاربری تضمین می‌کند.

هدفون دور گردنی جدید هواوی با بهره‌مندی از گواهی IP55، در برابر پاشش آب مقاوم و همراهی مناسب برای فعالیت‌ و تمرین در فضای باز است.

هواوی فری لیس پرو ۲ با پشتیبانی از درایورهای دینامیک ۱۰٫۸ میلی‌متری با آهنربای دوگانه و پشتیبانی از کدک‌های L2HC و LDAC صدایی با وضوح و کیفیت بالا را تضمین می‌کند.

فناوری حذف نویز فعال هدفون فری لیس پرو ۲، سه حالت را برای تطبیق تجربه‌ی شنیداری با توجه به محیط ارائه می‌دهد. هدفون مورد بحث قابلیت اتصال هم‌زمان به دو دستگاه و حذف نویز تماس با هوش مصنوعی را نیز دارد.

هدفون دور گردنی جدید هواوی، حداکثر تا ۲۵ ساعت آهنگ پخش می‌کند و با پشتیبانی از شارژ سریع از طریق درگاه USB-C تنها با پنج دقیقه شارژ، تا پنج ساعت پخش موسیقی ارائه می‌دهد.

فری لیس پرو ۲ دارای کانکتور USB-C است که کاربران با اتصال آن به گوشی هواوی خود می‌توانند هدفون را شارژ و فرآیند اتصال بلوتوث از طریق ویژگی Huawei HiPair را آغاز کنند.

هدفون هواوی فری لیس پرو ۲ در دو رنگ سبز و مشکی عرضه می‌شود. هنوز اطلاعاتی درمورد قیمت هدفونجدید هواوی دردست نیست؛ احتمالاً شاهد قرارگیری آن در فهرست بهترین هدفون های گردنی بازار خواهیم بود.

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888914

دیگر خبرها

  • هدفون جدید هواوی با قابلیت هوش‌مصنوعی‌ از راه رسید!
  • کارگاه نجاری خودکار به کمک نیروی آب + فیلم
  • کاربران آیفون مراقب حملات فیشینگ جدید باشند
  • سانسور کلمه «شهید» آزادی بیان میلیون‌ها کاربر را تحت تاثیر قرار داده است
  • گوگل چه چیز درباره ما می‌داند؟
  • ردیابی یک مجرم از طریق یوتیوب
  • آپدیت آیفون به‌صورت کاملاً خودکار از داخل جعبه!
  • صفر تا صد خرید لاستیک دولتی در ۱۴۰۳ + مدارک و شرایط دریافت
  • (عکس) تصاویر تکان‌دهنده از بازسازی نوکمپ
  • افزایش سه میلیارد دلاری ثروت ترامپ با یک حرکت استراتژیک