Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@12:43:48 GMT

درخشش طارمی با هت‌تریک پنالتی و ۲ گل

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۷۳۲۸۷

مهاجم تیم ملی ایران در نخستین بازی نیم‌فصل برای الغرافه، نمایش درخشانی برابر قطر اس. سی داشت که البته منجر به برتری تیمش نشد.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی که در جام ملت‌های آسیا مهره موثر تیم ملی ایران بود و در پنج مسابقه ۳ گل به ثمر رساند، با پایان شایعات درباره جدایی‌اش از الغرافه، به قطر بازگشت و با ادامه همکاری‌اش با این باشگاه، امشب برابر قطر اس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی به میدان رفت.

 

الغرافه که هفته گذشته با برتری مقابل الدحیل به قهرمانی در جام حذفی قطر رسیده بود، از ساعت ۱۷ امشب در استادیوم اختصاصی خود دیداری تدارکاتی مقابل قطر اس. سی برگزار کرد تا آماده ادامه رقابت‌های لیگ ستارگان شود.

 

تیم الغرافه که بازی را با ترکیب قاسم برهان، یوسف مفتاح، سعید الحاج، الیاس حسّانی، فهید الشمری، معاذ یحیی، ناصر الأحرق، ولادیمیر ویس، آندری، عثمان الیهری و مهدی طارمی آغاز کرده بود، در نیمه اول با دو گل شکست خورد و در دقیقه ۵۵ سومین گل را از قطر اس. سی دریافت کرد.

 

در ادامه مسابقه الغرافه با درخشش مهدی طارمی درآستانه بازگشت به مسابقه بود، اما فرصت‌سوزی هم‌تیمی او اجازه نداد این اتفاق بیافتد و این تیم هر ۳ گل خورده را جبران کند.

 

مهدی طارمی در زمان پیش بودن قطر اس. سی موفق به گرفتن پنالتی شد که ولادیمیر ویس آن را از دست داد، اما ستاره ایرانی الغرافه در دقایق ۷۴ و ۷۹ نیز باز هم توانست پنالتی بگیرد که این بار هر دو ضربه پنالتی را خود او توانست تبدیل به گل کند، اما در نهایت الغرافه بود که با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل قطر اس. سی شکست خورد.

 

 

قطر مهدی طارمی الغرافه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قطر مهدی طارمی الغرافه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۳۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون با هت‌تریک اعلام جنگ کرد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مصدومیت اخیر سردار آزمون و دوری تقریبا طولانی مدت او از میادین حالا به نظر می‌رسد ستاره فوتبال ایران دوباره به مرز آمادگی رسیده و این بهترین خبر ممکن برای دنیله‌ ده‌روسی در مقطع حساس کنونی فصل محسوب می‌شود.

سردار ابتدای هفته بعد از مدت‌ها دوباره در ترکیب رم به میدان رفت و اتفاقا درخشان ظاهر شد. جایی که او در جریان دیدار برابر بولونیا به زمین آمد و تک گل رم در جریان این مسابقه را به ثمر رساند. البته شاگردان ده‌روسی نهایتا این مسابقه شش امتیازی را واگذار کردند.

سردار این روزها در تمرینات رم نیز بسیار آماده و سرحال نشان می‌دهد. مهاجم ایرانی در تمرین اخیر رم نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و در بازی درون تیمی موفق به هت‌تریک شد تا خط و نشانی جدی برای رقبای خود از جمله روملو لوکاکو و تامی آبراهام بکشد.

رم یکشنبه شب در جریان یک بازی حساس به مصاف ناپولی خواهد رفت و قطعا در این مسابقه نیز سردار آزمون شانس بالایی برای حضور در ترکیب این تیم خواهد داشت. دیداری که جالوروسی برای حفظ امیدهای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، محکوم به پیروزی در آن است.

دیگر خبرها

  • سردار آزمون با هت‌تریک اعلام جنگ کرد
  • پیروزی پورتو در شب درخشش مهدی طارمی
  • درخشش دوباره طارمی؛ بازگشت ستاره ایرانی به اوج
  • پیروزی پورتو با درخشش طارمی+ فیلم
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل یاران قائدی با درخشش عزت‌اللهی + فیلم
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل یاران قائدی با درخشش عزت اللهی + فیلم
  • پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی
  • پاس گل مهدی طارمی مقابل کاساپیا (کاساپیا 1-2 پورتو)
  • درخشش دوباره طارمی؛ ستاره ایرانی به اوج برگشت!
  • ملوان و امیدوار به درخشش ستاره بازی رفت (عکس)