Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل شعب بانک قوامین استان ایلام با هیئت همراه به مناسبت ایام دهه مبارک فجر و چهلمین بهار انقلاب اسلامی به دیدار خانواده‌های معظم شهدا رفتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «محسن رجبی» با اشاره به اینکه خانواده معظم شهدا پرچم‌داران فرهنگ ايثار، مقاومت و دفاع از ارزش‌های انقلاب هستند، گفت: همه ما وظیفه‌داریم شکر گذار امنيتي باشيم كه شهدا با اهداء جانشان و خانواده‌های معظم آنان با صبر و استقامتشان براي ما به ارمغان آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی، در نشست صمیمی با خانواده‌های شهدا، اظهار کرد: ترويج فرهنگ ايثار و شهادت همواره بايد به‌عنوان يك اصل ضروري در دستور كار قرار گيرد.

 

مدیرکل شعب استان ایلام، ابراز کرد: مهم‌ترین ويژگي شهيدان، تقوا، ايمان و ولايت مداريشان است چراکه الگوي عملي آنان امام حسين (ع) است كه تا تاريخ زنده است هیچ‌کس نمی‌تواند عاشورا و پيام عاشورا را فراموش کند.

 

رجبی در پایان ضمن تقدیم لوح سپاس مدیرعامل محترم بانک قوامین آقای دکتر نتاج به خانواده‌های این عزیزان از خداوند منان موفقيت روزافزون را براي اين خانواده‌ها خواستار شد.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دهه فجر انقلاب اسلامی جشنواره فیلم فجر خبرگزاری شبستان مجلس انقلاب کانون های فرهنگی هنری مساجد مقام معظم رهبری وزیر بهداشت و درمان قوامین ایثار و شهادت فرهنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۴۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش

                                                                          به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ متن پیام حسن بهرام نیا به شرح زیر است:   بسم الله الرحمن الرحیم  وَ إِنَّ جُندَنَا لَهُمُ الْغَـَـلِبُونَ (سوره صافات آیه ۱۷۳)   ۲۹ فروردین‌ماه، سال‌روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی است، این روز بزرگ یادآور حماسه‌ها و رشادت‌های دلیرمردانی است که دفاع از میهن اسلامی بر سرلوحه‌ی افتخاراتشان می‌درخشد.   به یقین ملت شریف ایران اسلامی فداکاری‌ها و رشادت‌های بی‌وقفه‌ی غیور مردان ارتش سرافراز به عنوان بخش جدایی‌ناپذیر نیرو‌های مسلح و مقتدر ایران اسلامی در صیانت از دستاورد‌های انقلاب شکوهمنداسلامی، سال‌های دفاع مقدس، حفاظت و تامین امنیت در مرز‌های زمینی، هوایی و دریایی، عملیات‌های گوناگون امدادرسانی و مشارکت بی‌بدیل در برگزاری مراسم اربعین، حضور جهادی و متعهدانه در حوادث مختلف طبیعی، چون سیل و زلزله و ... اهتمام جدی در سازندگی مناطق محروم را در حافظه‌ی تاریخی خود ثبت کرده و هرگز این مجاهدت‌ها را فراموش نخواهد کرد.   امروز ارتش ایران اسلامی در اوج خودکفایی، توان نظامی و خودباوری و با تکیه بر تجارب گران‌سنگ دوران دفاع مقدس و در سایه‌ی منویات و فرامین فرماندهی معظم‌کل قوا؛ مقام معظم رهبری، حضرت امام‌خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از انقلاب اسلامی و دستاور‌های والای آن حراست می‌کند.   اینجانب با گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ی شهدای والامقام ایران اسلامی به‌ویژه شهدای گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی، ۲۹ فروردین را به فرماندهی معظم کل قوا و آحاد ارتشیان ایران اسلامی و خانواده‌های معظم شهدای ارتش و به مردم شهیدپرور استان ایلام تبریک می‌گویم و از درگاه خداوند قادر متعال برای ارتش سرافراز و غرورآفرین ایران اسلامی در حفظ و حراست از دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور عزیزمان، سربلندی و توفیق بیش از پیش مسئلت می‌نمایم.   حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام

دیگر خبرها

  • فرهنگ ایثار و شهادت داشته اصلی نیروهای مسلح ایران است
  • پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش
  • تصاویری از تجلیل مادران شهدا از سپاه پاسداران در ایلام
  • معرفی آثار راه‌یافته به جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • ارزش‌های انقلاب اسلامی به شیوه‌های هنری بیان شود
  • نهادینه سازی فرهنگ ایثار از رسالت‌های اصحاب رسانه دارد
  • دیدار استاندار یزد با خانواده های شهدای ارتش
  • تحول آوینی منجر به نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت شد
  • هر دستی که به سمت کشور دراز شود قطع می‌شود
  • سردار افشار: میراث مرتضی هنر متعهد است/ آوینی فرهنگ ایثار را در قله معرفی کرد