Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در دفتر خبرگزاری بین‌المللی تسنیم در سنندج حضور یافت. ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۵ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان، دقایقی پیش با حضور در خبرگزاری بین‌المللی تسنیم در استان کردستان از بخش‌های مختلف بازدید و با خبرنگاران این رسانه گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در این دیدار ضمن قدردانی از عملکرد و تلاش‌های خبرنگاران این رسانه اظهار داشت: بابت اینکه، خداوند در این ایام مبارک توفیق حضور در دفتر خبرگزاری بین‌المللی تسنیم در استان کردستان را نصیب بنده فرمود، بسیار خوشحال هستم.

آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی افزود: گرچه بایستی خیلی زودتر برای عرض خداقوت و قدردانی از زحمات و تلاش‌های خبرنگاران این رسانه حضور پیدا می‌کردیم اما به‌خاطر مشغله کاری به تأخیر افتاد و بابت اینکه این فرصت حضور را فراهم کردید، تشکر می‌کنم.

فرمانده سپاه استان کردستان از دفتر ‌تسنیم بازدید کرد+ تصاویر فرمانده انتظامی کردستان از دفتر استانی تسنیم بازدید کرد فرمانده مرزبانی کردستان از دفتر استانی تسنیم بازدید کرد

وی به عملکرد خبرنگاران این رسانه در استان اشاره کرد و گفت: انصافاً خبرگزاری تسنیم در کردستان، رسالت انقلاب را به دوش دارد و در راستای اهداف انقلاب اسلامی حرکت می‌کند و بابت این خوشحالیم و آرزوی توفیق برای شما داریم.

گفتنی است؛ در این بازدید عبدالعلی صفری مسئول اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان نیز "آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی" را همراهی ‌کردند.

مشروح گفت‌وگوی نماینده ولی فقیه در استان کردستان با خبرنگارانخبرگزاری تسنیممتعاقباً منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

R7848/P/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۴۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حق آلایندگی استان بوشهر از صنایع مستقر در خارگ پیگیری شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری شنبه شب در دیدار اعضای شورای اسلامی بوشهر با تقدیر از تلاش‌های این شورا، اظهار داشت: نظام مسائل شهر بوشهر در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و … با کار علمی و دانشی بر اساس اولویت‌ها تنظیم شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تاکید بر نوشتن چشم‌انداز بوشهر برای افق ۱۴۱۰ و ۱۴۱۵ بر اساس نظام مسائل و راهکارهای حل آن، افزود: متأسفانه در استان بوشهر خیلی فرصت سوزی صورت می‌گیرد.

آیت الله صفایی بوشهری با تاکید بر استفاده از نظرات کارشناسان در امور شهری بیان کرد: شورای شهر از خرد جمعی افراد و دلسوزان و نظریه پردازان استفاده کند.

وی ورود نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برای تعیین تکلیف وضعیت پرداخت عوارض آلایندگی به شهرداری‌ها را ضروری دانست و عنوان کرد: فرماندار و شورای شهر بحث پرداخت حق آلایندگی بوشهر از صنایع مستقر در خارگ را پیگیری کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ابراز کرد: مردم و بخش خصوصی را در پروژه‌های عمرانی شهرداری مشارکت دهیم اما خصوصی سازی نباید منجر به فرهنگ سوزی شود.

وی با تاکید بر اینکه خصوصی سازی با نگاه اعتلای فرهنگ دینی و انقلابی بوشهر همراه باشد، گفت: بافت قدیمی شهر ظرفیت فوق العاده ای برای بوشهر است و تمرکز روی آن به‌عنوان یک سرمایه پایدار و ثابت بسیار مهم است و با یک طراحی و شتاب لازم با مشاوره گیری از چند تاریخ‌دان بازسازی شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه فضای مبلمان شهر بوشهر بسیار تاریک است و روی روح و روان مردم تأثیر منفی دارد، افزود: نورپردازی دانش فوق العاده ای است که اگر این به درستی انجام شود، در کاهش بیماری‌های عصبی و روحی و روانی جامعه اثرگذار است.

وی، پسماند را بزرگترین حوزه سرمایه گذار بدون خرج دانست و بیان داشت: سایت پسماند بوشهر با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی طراحی شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اعلام اینکه مردم از اوضاع گران فروشی در بوشهر فریادشان بلند است، گفت: یکی از راه‌های عرضه کالای ارزان به مردم ایجاد بازارچه‌های منطقه‌ای ارزان قیمت است که با وجود تاکید مکرر به دستگاه‌های متولی متأسفانه به این مقوله بی توجهی می‌شود.

وی با اشاره به طرح عفاف و حجاب، خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت بیلبوردهای سطح شهر و برگزاری نشست‌های فرهنگی چهره به چهره با دعوت از زنان خارجی محجبه می‌تواند در ترویج فرهنگ حجاب در جامعه تأثیرگذار باشد.

آیت الله صفایی بوشهری با انتقاد از عدم راه اندازی پلاژ بانوان در سال‌های اخیر، عنوان کرد: شهر بوشهر به ۲ پلاژ بانوان نیاز دارد.

وی خواستار حمایت از فعالان فرهنگی در سطح شهر شد و ابراز کرد: در شهر بوشهر بانوان زیادی داریم که در مناسبت‌های مختلف کارهای فرهنگی انجام می‌دهند که شورا و شهرداری باید از آنها حمایت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به مشکلات زیرساختی برای اسکان مسافران نوروزی، تاکید کرد: شورا و شهرداری بوشهر نسبت به ایجاد کمپ نوروزی برای اسکان مسافران اقدام کنند.

کد خبر 6083887

دیگر خبرها

  • مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد
  • دیدار مدیران اداره کل بیمه سلامت با نماینده ولی فقیه در استان
  • توصیه نماینده ولی فقیه در هرمزگان در رابطه با مدیریت مصرف
  • دین و حجاب امروز آماج حمله دشمنان است
  • راه حل رفع مشکلات کشور رای به گزینه های توانمند در انتخابات است
  • کشاورزی پیشران اقتصاد کشور است
  • دیدار نماینده ولی فقیه در لرستان با پاسداران
  • اقتدار ایران در جهان بار دیگر اثبات شد
  • اثبات اقتدار ایران در جهان با اقدام اخیر سپاه
  • حق آلایندگی استان بوشهر از صنایع مستقر در خارگ پیگیری شود