Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@04:02:17 GMT

مهمترین نکات دکوراسیون داخلی

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۷۴۱۰۱

مهمترین نکات دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی و چیدمان منزل قوانین و اصول بسیاری دارد که با رعایت آن‌ها میتوانید منزلی ایده آل برای خود طراحی کنید، نکات دکوراسیونی که اهمیت زیادی در بی عیب و نقص بودن دکوراسیون دارند را در ادامه ملاحظه میکنید. اگر قصد تغییر دکوراسیون دارید میتوانید با رعایت این نکات به دکوراسیونی شیک و همه چیز تمام دست یابید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



- یکی از ترفند‌های دکوراسیونی این است که بتوانید بین لوازم قدیمی و جدید منزل تعادل ایجاد کنید مثلا وسایل قدیمی مانند عتیقه‌های دکوری را با وسایل مدرن ترکیب کنید، این ایده باعث میشود همه فکر کنند لوازم منزل تان را طی چند سال خریده اید نه همه را یکجا.



- به جای تمرکز روی همه دیوار‌ها بهتر است روی یک دیوار متمرکز شوید، یکی از دیوار‌ها که بیشتر به چشم می‌آید را کاغذ دیواری کنید مثلا دیوار پشت تلویزیون. این یکی از ایده‌های جدید و کم هزینه است.

- در صورتی که دکوراسیون منزل تان سرد و بی روح است ساده‌ترین راه نجات از این وضعیت این است که عناصری مانند چوب و گل و گیاه را وارد دکوراسیون منزل تان کنید، اینطوری تعادل برقرار میشود.

  - پیروی کردن از مد در دکوراسیون خوب است، اما نه بیش از حد، مثلا اگر مبلمان گلدار مد است شما نباید حتما مبلمان گلدار بخرید بلکه میتوانید کوسن‌های گلدار به مبلمان تان اضافه کنید.

- ما ایرانی‌ها معمولا رنگ سفید را برای دیوار‌های خانه انتخاب میکنیم، زیرا از امتحان رنگ‌های دیگر میترسیم، اما رنگ‌هایی همچون آبی کمرنگ و خاکستری برای دیوار‌ها پیشنهاد میشود.



- دکوراسیون و چیدمان همه اتاق‌های منزل تان شبیه به هم نباشد بهتر است برای هر اتاق یک رنگ متفاوت انتخاب کنید و همچنین یک تم جداگانه برای هر کدام در نظر بگیرید.   منبع:نمناک

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و دکوراسیون دکوراسیون داخلی دکوراسیون منزل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۴۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن

به گزارش "ورزش سه"، شهاب زاهدی که در نیم فصل اول در جمع سرخپوشان حضور داشت، در نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس را به مقصد آویسپا فوکوئوکای ژاپن ترک کرد. زاهدی در مدت کوتاه حضور خود در تیم جدیدش، درخشش قابل توجهی داشته و توجه هواداران فوتبال ژاپن را به خود جلب کرده است.

زاهدی در شرایطی در نیم فصل پرسپولیس را ترک کرد که با سرخپوشان قرارداد داشت و جدایی او منوط به موافقت اوسمار ویه‌را بود و در نهایت سرمربی برزیلی پرسپولیس با این جدایی موافقت کرد او راهی ژاپن شود.

اوسمار در گفتگوی شب گذشته خود با فوتبال برتر درباره درخشش زاهدی در ژاپن گفت: شهاب بازیکن خیلی خوبی است و خیلی حرفه‌ای از خودش مراقبت می‌کند و به خودش می‌رسد. او شرایط بدنی خیلی خوبی دارد و خیلی خوشحالم که می‌بینم اتفاقات خوبی در ژاپن برایش می‌افتد.

او درباره جدایی او از پرسپولیس گفت: برای ما تصمیم خیلی سختی بود که بگذارم شهاب در آن برهه زمانی برود. بیشتر خواسته خودش بود تا خواسته ما. به نظرم بازیکن باید بخواهد در یک تیم بازی کند تا بتواند صددرصد خودش را بگذارد.

اوسمار تاکید کرد: وقتی بازیکن می‌خواهد از تیم جدا شود، ما باید بااحتیاط برخورد کنیم که چطور این کار را انجام بدهیم. بازیکن برای اینکه صد خودش را بگذارد، باید دلش بخواهد در تیم بماند.

دیگر خبرها

  • طرز تهیه کاپ کیک شکلاتی + مواد لازم و نکات کلیدی آموزشی
  • خانه ای با دکوراسیون ورزشی! (عکس)
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • تم بنفش برای دکوراسیون اشرافی، نظرتان چیست؟ (عکس)
  • ترندهای دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۴
  • داوطلبان کنکور این نکات را جدی بگیرند
  • الکترود جوشکاری co2 و نکات  مهم خرید سیم جوش co2
  • ◄ استخدام فوری 10 هزار راننده با فراخوان سازمان راهداری و نکات مهمی درباره آن
  • نکات مهم در طراحی بنر‌های تبلیغاتی!
  • نکات ویژه کنکوری‌ها برای پذیرش در آزمون فرهنگیان