Web Analytics Made Easy - Statcounter

از فلیکس با لقب کریستیانو رونالدوی جدید پرتغال یاد می‌شود که البته ادعای بزرگی است.

طرفداری - بارسلونا یکی از باشگاه‌هایی است که روند پیشرفت ژوائو فلیکس، پدیده بنفیکا را زیر نظر دارد.

ژوائو فلیکس 19 ساله یکی از استعدادهای نوظهور فوتبال پرتغال است. بازیکنی که در آکادمی بنفیکا رشد کرد و از فصل جاری به تیم اول این باشگاه اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او هافبکی هجومی است که البته قابلیت بازی در دو سمت خط حمله را هم دارد. او در نخستین بازی‌هایش در سطح اول فوتبال اروپا، آماری حیرت انگیز به ثبت رسانده است. دوازده بازی در لیگ پرتغال، 6 گل و 3 پاس گل. طبعا چنین عملکردی در چنین سن و سالی آن هم در باشگاهی که به پرورش استعدادهای ناب معروف است، توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی را جلب کرده است.

به گزارش موندو دپورتیوو، بارسا یکی از این باشگاه‌ها است که سابقه زیر نظر گرفتن فلیکس از سوی استعدادیابان باشگاه به چند سال می‌رسد. باشگاه اکنون نیز به طور ویژه و جدی فلیکس را زیر نظر دارد و البته به گفته ESPN، رقبایی چون پاری سن ژرمن، رئال مادرید و منچستریونایتد در این راه خواهد داشت. فلیکس اکنون در تیم زیر 21 ساله‌های پرتغال بازی می‌کند و همواره از چهره‌های درخشان تیم‌های پایه کشورش بوده است.

مطابق انتظار بنفیکا که استعدادشناس خوبی است و هدفش نیز کسب درآمد است، ابتدای همین فصل قرارداد فلیکس را تا سال 2023 تمدید کرد و بند آزادسازی 120 میلیون یورویی برای این پدیده تعیین کرد. بنابراین جذب او بسیار دشوار خواهد بود اگرچه ممکن است در تابستان پیش رو نیز اتفاقاتی رخ بدهد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۴۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله

به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی که به عنوان تکنیکال دایرکتور یا مدیر فنی فدراسیون فوتبال انتخاب شده با خبرنگاران گفت‌وگو کرد.

او در مورد جلسه‌شان با فیفا گفت: یک جلسه آنلاینی با فیفا داشتیم چون موضوع تکنیکال دایرکتور در ایران موضوع نویی است و گفتیم که چقدر در این زمینه پیشرفت کردیم. ما الان یک برنامه جامع برای توسعه و پیشرفت آماده می‌کنیم و پیش‌نویسش تا اواخر خرداد آماده می‌شود. در پایان شهریور این برنامه نهایی می‌شود. یک برنامه تا سال ۱۴۱۴ است که ما چهار سال اول را اسمش را گذاشتیم ۴ سال تغییر، ۴ سال دوم پیشرفت و ۴ سال سوم دوره موفقیت.

او در مورد جوانسازی لیگ‌ها عنوان کرد: جوانسازی تیم‌ها ضرورت است‌. ما باید آیین نامه‌ای داشته باشیم که تیم‌ها جوان‌تر شوند و به آنها فرصت بدهد. ما پیشنهاداتی به آقای قنبرزاده دادیم.

ویدئو: 330892

او در مورد سمتش در فدراسیون توضیح داد: موضوع تکنیکال دایرکتور در فدراسیون جدید است و در اساسنامه فدراسیون نامی از آن برده نشده است. ما باید به آن موقعیت بدهیم. در شروع کار بعضی قسمت‌ها احساس می‌کنند تداخل در کارشان است که حق دارند ولی تمام کارهایی که می‌کنم رییس فدراسیون در جریان است.

او در مورد انتخاب سرمربی امید گفت: سه چهار گزینه آماده کردم و منتظر جلسه هیئت رئیسه برای نهایی کردن هستیم.

دیگر خبرها

  • پاس های تماشایی پائو کوبارسی، مدافع 17 ساله بارسلونا / فیلم
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  • می‌خواست لیورپول را بازی بدهد، بدجور بازی خورد!‏
  • بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا
  • بررسی روند عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه‌های امور آب و فاضلاب سلماس
  • روبن آموریم کیست و چرا بازارش این‌قدر داغ شده؟
  • روند تکامل هوش مصنوعی... از اصول اولیه تا نوآوری‌های مختلف
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا