Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - جيرفت - ايرنا - چهار گلخانه توليد محصولات کشاورزي با حمايت 25 ميليارد ريالي صندوق کارآفريني اميد در شهرستان عنبرآباد افتتاح شد.

به گزارش ايرنا، رئيس صندوق کارآفريني اميد استان کرمان عصر پنجشنبه در آيين افتتاح همزمان 10 گلخانه توليد محصولات کشاورزي اظهار داشت: با راه اندازي اين گلخانه ها، براي 40 نفر به صورت مستقيم، شغل ايجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرهاد حکيم نيا با بيان اينکه بخش کشاورزي، در بحث ايجاد اشتغال از ظرفيت بسيار بالايي برخوردار است عنوان کرد: با اعتباراتي که توانستيم براي استان کرمان جذب کنيم، امروز 40 هزار متر مربع گلخانه به صورت همزمان در شهرستان عنبرآباد به بهره برداري رسيد.
وي با اشاره به اينکه دولت تدبير و اميد همواره به بحث ايجاد اشتغال در روستاها توجه خاصي داشته است، افزود: هم اکنون اجراي قانون اشتغال پايدار روستايي از محل صندوق توسعه ملي، با حمايت مجلس شوراي اسلامي و اجازه رهبر معظم انقلاب در دست اقدام است.
رئيس صندوق کارآفريني اميد استان کرمان تصريح کرد: در مجموعه صندوق کارآفريني اميد کرمان، توانستيم در هر 2 مرحله طرح ايجاد اشتغال روستايي، به طور 100 درصدي از اعتبارات صندوق توسعه ملي استفاده کنيم.
وي ادامه داد: با حمايت استاندار کرمان موفق شديم 30 درصد ديگر، به اين اعتبارات اضافه کنيم.
حکيم نيا گفت: امروز حدود يک پنجم مجموع اين اعتبارات، به شهرستانهاي جيرفت و عنبرآباد اختصاص پيدا کرده است.
رئيس صندوق کارآفريني اميد استان کرمان چندي قبل از پرداخت 450 ميليارد ريال تسهيلات در قالب 545 طرح اشتغال روستايي طي سال جاري خبر داد و گفت: در اين طرح براي 938 نفر اشتغالزايي مستقيم ايجاد شده است.
عنبرآباد در فاصله 260 کيلومتري جنوب کرمان واقع است.
3029/7429/9901
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۵۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای هلال احمر یک مفقود شده سیل عنبرآباد را پیدا کردند

مدیرعامل هلال احمر استان کرمان از مفقود شدن سه عشایرنشین زن در سیل در عنبرآباد خبر داد و گفت: با تلاش نیروهای هلال احمر تاکنون یک مفقودی پیدا شده است. - اخبار استانها -

رضا فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، از مفقود شدن سه عشایرنشین زن در روستای سرجنگل عشایری از توابع منطقه جبالبارز جنوبی در شهرستان عنبرآباد خبر داد و اظهار داشت: در پی اعلام مردمی مبنی بر مفقود شدن این سه زن عشایرنشین بلافاصله اولین تیم امدادونجات هلال احمر در منطقه حضور یافت.

وی با اشاره به اینکه این سه نفر در عبور از مسیر رودخانه در منطقه عشایری مفقود شده‌اند، گفت: خوشبختانه تاکنون یکی از مفقودین در صحت و سلامت توسط نیروهای هلال احمر پیدا شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با بیان اینکه سه تیم امدادونجات شامل تیم آنست و پشتیبانی نیز به منطقه مذکور اعزام شدند، ادامه داد: تلاش‌ها برای نجات جان 2 تن از مفقودین ادامه دارد.

وی افزود: در پی هشدارهای هواشناسی و مدیریت بحران استانداری کرمان و همچنین بارندگی‌های اخیر در جنوب این استان، نیروهای هلال احمر در حال امدادرسانی به متاثرین از حوادث جوی هستند.

به گزارش تسنیم، به گفته یزدان افشار، فرماندار عنبرآباد 3 دختر نوجوان از منطقه عشایرنشین عنبرآباد شب گذشته در سیل عنبرآباد مفقود شدند و خانواده آنها در بخش مردهک ارتفاعات کلهک به تذکرات فراوان و اقدامات مکرر برای تخلیه مکان بی‌توجهی کردند.

لازم به ذکر است که تاکنون یکی از 3 مفقودی شب گذشته بر اثر سیل که یک دختر 20 ساله است پیدا شده و نیروهای امنیتی و امدادی در جست‌وجوی خواهران 17 و 12 ساله او هستند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره های آموزشی صنایع دستی نقش مؤثری در ایجاد اشتغال دارد
  • سیل راه ارتباطی ۲۹ روستای عنبرآباد را مسدود کرد
  • اشتغال دانشجویان در واحدهای بزرگ تولیدی بر مبنای توانایی/ پایان‌نامه‌ها را کاربردی کردیم
  • دو دختر عشایرنشین مفقود شده در جنوب کرمان پیداشدند
  • دستور استاندار البرز برای مقابله جدی با زمین‌خواری
  • نیروهای هلال احمر یک مفقود شده سیل عنبرآباد را پیدا کردند
  • مفقودی ۳ دختر نوجوان در سیل عنبرآباد
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • افزایش ۱۰ برابری تولید و اشتغال با توسعه کشت گلخانه‌ای
  • از رکورد ۱۵۰ درصدی ایجاد اشتغال در سمنان تا افتتاح فازهای جدید نیروگاه سیکل ترکیبی