Web Analytics Made Easy - Statcounter

مادورو اظهار کرد، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا قصد دارد طرح مذاکراتی را که اروگوئه و مکزیک با مساعدت کشورهای کارائیب (CARICOM یا کاریکام) برای حل بحران کشورش پیشنهاد کرده‌اند، تعطیل کند. آفتاب‌‌نیوز : نیکولاس مادورو، رئیس‌جمهوری ونزوئلا در سخنرانی در میدان بولیوار در کاراکاس تاکید کرد: باید مقامات دولت و مخالفان در جهت منافع کشور پای میز مذاکره بنشینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد که مخالفت با مذاکره یعنی انتخاب زور برای مسیر حل بحران کشور.
بحران سیاسی در ونزوئلا اخیراً تشدید شده به خصوص بعد از اعلام خوآن گوآیدو، رئیس مجلس ملی و رهبر مخالفان ونزوئلا که خودش را رئیس‌جمهوری موقت این کشور خواند و خواستار برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری زودهنگام شد. آمریکا نیز بلافاصله او را به رسمیت شناخت و از مادورو خواست دست به اقدام و اعمال خشونت علیه مخالفان نزند. اما مادورو خود را رئیس‌جمهوری قانونی کشورش می‌داند و رئیس مجلس ملی را عروسکی در دست آمریکا خوانده است.
منبع: ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ترامپ مکزیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۶۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کروزهای ضد کشتی ایران در فاصله کم از خاک آمریکا

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 15 تصاویری از موشک کروز ضد کشتی ایرانی نصیر با نام تجاری CM 90 که با برد 90 کیلومتر و هدایت راداری فعال توسط قایق‌های تندروی کلاس ذوالفقار در اختیار ونزوئلا استفاده می‌شود، منتشر شده است. تصاویر مربوط به افتتاح و بازدید وزیر دفاع ونزوئلا Vladimir Padrino Lopez از مرکز نگهداری موشک ضد کشتی CM 90 را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • ایران تمدید مجدد تحریم‌های نفتی علیه ونزوئلا را محکوم کرد
  • انتقال دارایی‌های مسدود شده روسیه خطرات قانونی دارد
  • آمریکا معافیت ونزوئلا از تحریم‌های نفت و گاز را تمدید نخواهد کرد
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • آمریکا به بهانه حمایت از مخالفان مادورو تحریم‌های نفتی ونزوئلا را تمدید می‌کند
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • ونزوئلا سفارتش در اکوادور را تعطیل کرد
  • مادورو دفاتر دیپلماتیک ونزوئلا در اکوادور را تعطیل کرد
  • کروزهای ضد کشتی ایران در فاصله کم از خاک آمریکا