Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@11:48:52 GMT

کشف جسد فوتبالیست مفقودشده در سانحه هوایی

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۷۶۷۰۲

کشف جسد فوتبالیست مفقودشده در سانحه هوایی

پلیس بریتانیا در آخرین ساعات شامگاه پنج‌شنبه تایید کرد که جسد پیدا شده در لاشه هواپیمای کشف شده در بستر کانال مانش، متعلق به امیلیانو سالا، فوتبالیست آرژانتینی است.

به گزارش «تابناک» به نقل از وززش سه، پلیس بریتانیا دیشب در آخرین ساعات شامگاه پنج‌شنبه تایید کرد که جسدی که چندی پیش در لاشه هواپیمای کشف شده در بستر کانال مانش پیدا شده، در واقع متعلق به امیلیانو سالا، فوتبالیست آرژانتینی باشگاه کاردیف است که برای پیوستن به این باشگاه در حال سفر به انگلیس بود ولی ناگهان در هوا گم شد و بعدا مشخص شد در یک سانحه هوایی گرفتار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس بریتانیا با صدور یک اطلاعیه کتبی اعلام کرد:" جسدی که امروز توسط پلیس پورتلند پورت و پزشکی قانونی مورد بررسی قرار گرفت متعلق به یک فوتبالیست حرفه‌ای به نام امیلیانو سالا است".

در اطلاعیه پلیس به این اشاره شده که این خبر به خانواده سالا و همینطور خانواده خلبان هواپیمای سقوط کرده اطلاع داده شده است. همچنین گفته شده که پزشکی قانونی به بررسی بیشتر شرایط مرگ سالا ادامه خواهد داد.

هواپیمای مورد اشاره، با دو سرنشین، شامل خلبان و امیلیانو سالا از شهر نانت فرانسه، مقر باشگاه سابق این فوتبالیست آرژانتینی به طرف شهر کاردیف در انگلیس، مقر باشگاهی که با آن قرارداد امضا کرده بود در پرواز بود که دچار سانحه شد و در کانال مانش سقوط کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: امیلیانو سالا فوتبالیست سانحه هوایی سقوط هواپیما کشف جسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۶۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقام فوتبالیست مشهور از خانم بازیگر وسط مافیا! + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرآنلاین

tags # بازیگر سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • مأموریت جدید یاسین از زبان وزیر دفاع/ این جت چه ویژگی هایی دارد؟
  • سانحه رانندگی در سبزوار ۸ مصدوم برجا گذاشت
  • بازسازی سیو جاودانه امیلیانو مارتینز در فینال جام جهانی 2022 / عکس
  • کناره گیری مدیران ارشد بوئینگ به علت مشکلات ایمنی
  • بازدید هوایی مخبر از محورهای مواصلاتی شمالی به سمت تهران
  • بازدید هوایی مخبر از جاده های کشور
  • دختران فوتبالیست جوان ایران در رتبه دهم آسیا ایستادند
  • ابعاد جالب جت خصوصی در مقایسه با ایرباس A۳۸۰ (فیلم)
  • سانحه رانندگی در خوشاب خراسان رضوی ۱۲ مصدوم برجای گذاشت
  • انتقام فوتبالیست مشهور از خانم بازیگر وسط مافیا! + ویدئو