Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@15:03:52 GMT

رئال مادرید در بین مشتریان پدیده ایتالیا

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۷۶۷۰۶

رئال مادرید در بین مشتریان پدیده ایتالیا

کالچومرکاتو مدعی شد که رئال مادرید در بین باشگاه‌هایی قرار دارد که به دنبال جذب فدریکو کیه سا، ستاره فیورنتینا و تیم ملی ایتالیا هستند.

 به گزارش "ورزش سه"، ستاره جوان ویولا از با استعدادترین بازیکنان ایتالیایی به حساب می‌آید و تیم‌هایی مثل ناپولی، اینتر، یوونتوس، بایرن مونیخ، منچستریونایتد و منچسترسیتی به دنبال جذبش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در 21 سالگی به تیم ملی ایتالیا راه یافته و فیورنتینا حاضر است در قبال 60 میلیون یورو او را به فروش برساند.

 

 

 

حال کالچومرکاتو و کوریره دلو اسپورت مدعی شدند که رئال مادرید نیز به جمع مشتریان او پیوسته و احتمالا تحرکاتی برای جذب او در فصل آینده انجام دهد. فدریکو کیه سا که پسر انریکو کیه‌سا، بازیکن سابق تیم ملی ایتالیاست،  تا به اینجا فصل 10 گل به ثمر رسانده که 7 گل آن در 5 بازی اخیر فیورنتینا بوده است.

فیورنتینا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فیورنتینا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۶۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و بایرن مونیخ قرار است در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف همدیگر بروند. بازی رفت این دو تیم در تاریخ ۳۰ آوریل در ورزشگاه آلیانز آرنا برگزار می‌شود و دیدار برگشت هم ۸ می در سانتیاگو برنابئو.

در حال حاضر هر دو تیم شرایط بسیار خوبی دارند. بایرنی‌ها با اینکه قهرمانی بوندسلیگا را پس از ۱۲ سال از دست داده‌اند، اما در لیگ قهرمانان عملکرد خوبی داشته‌اند و توانستند با حذف آرسنال با نتیجه ۳-۲ در دو دیدار رفت و برگشت به نیمه‌نهایی برسند.

در سمت دیگر رئالی‌ها هم یکی از بهترین فصل‌های خود را سپری می‌کنند. آنها در آستانه قهرمانی لالیگا قرار دارند و علاوه‌بر این در لیگ قهرمانان هم با شکست منچستر سیتی به نیمه‌نهایی آمده‌اند و حریف بایرن مونیخ شده‌اند.

جمال موسیالا که یکی از آینده‌دارترین بازیکنان جوان در جهان است، در گفت‌وگوی جدیدی در مورد بازی برابر رئال مادرید گفت:«من واقعا مشتاق بازی مقابل رئال مادرید در برنابئو افسانه‌ای هستم. دو تا از بهترین تیم‌های اروپا مقابل هم قرار می‌گیرند. دو بازی واقعا بزرگ. من و جود سال‌ها با یکدیگر هم‌اتاقی بودیم و در تیم ملی انگلیس با همدیگر بازی کرده‌ایم. از آن زمان تا‌کنون با هم دوستان خوبی بوده‌ایم

شروع او در رئال مادرید یک شروع عادی نیست. یک بازیکن جدید در تیمی از یک کشور دیگر ابتدا زمان می‌خواهد که خود را وفق دهد اما او متفاوت بود و از همان ابتدا شروع به گلزنی و درخشش کرد. خیلی تعجب نکردم، زیرا من ذهنیت جود را می‌دانم. برای بازی مقابل او و هم‌تیمی‌هایش لحظه‌شماری می‌کنم.»

دیگر خبرها

  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • تمجید ستاره سیتی از بلینگام: جود استثنایی است
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس
  • این ستاره بارسا متخصص ال‌کلاسیکو است (عکس)
  • رئال با چند ستاره اضافه در ال‌کلاسیکو (عکس)