Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های لیگ های اروپایی مدتی است که وارد نیم فصل دوم خود شده است و تیم های مدعی در لیگ های خود توانسته نمایش خوبی را داشته باشند همچنین بازیکنان این تیم ها نیز توانسته رکورد های خاصی را به دست آوردند.

لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا و ادن هازارد بازیکن بلژیکی تیم فوتبال چلسی از جمله بازیکنانی بودند که در رقابت های این فصل لیگ های معتبر اروپایی عملکرد خوبی داشته اند و آمار جالبی را ثبت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسی و هازارد هر کدام با 10 پاس گل تا اینجای رقابت های اروپایی بهترین عملکرد را در میان پاسور های اروپایی داشته اند.

بیشتر بخوانید:

ناپولی موفق‌ترین تیم ایتالیایی مقابل یوونتوس

باشگاه‌های بزرگ ایتالیایی به دنبال جذب اندومبله

 سه ال‌کلاسیکو در یک ماه/ برنامه نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا اعلام شد

آمار جالب فوق ستاره آرژانتینی / مسی در صدر جدول بهترین بازیکنان فصل

انتهای پیام/

نگاهی به برترین پاسور های اروپایی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۶۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صابر کاظمی در کویت به ته خط رسید!

به گزارش "ورزش سه"، تیم الکویت کویت که صابر کاظمی قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران را در اختیار دارد و تا کنون یک جام داخلی کویت را از دست داده است. حالا به نظر می‌رسد تانر آتیک سرمربی ترکیه ای الکویت به فکر جذب یک قطر پاسور دیگر است.

فرناندو هرناندز کوبایی که در این فصل با تیم پاناتینایکوس یونان عنوان نایب قهرمانی را کسب کرده است حالا هدف باشگاه الکویت کویت برای جانشینی صابر کاظمی خواهد بود. فرناندو هرناندز و تانر آتیک سابقه همکاری در باشگاه هالک بانک آنکارا را با هم دارند و احتمالا این همکاری در تیم الکویت کویت نیز شکل خواهد گرفت.

باید دید سرنوشت صابر کاظمی پس از حضور فرناندو هرناندز در تیم الکویت کویت چه خواهد شد. احتمالا او از این تیم جدا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • سایت های معتبر تحلیل ارز دیجیتال
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • صابر کاظمی در کویت به ته خط رسید!
  • فتح فینال دوم: پاسور ایرانی نزدیک به جام اروپایی
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • زیر دو خم هفته با چند خبر و گزارش از ورزش مازندران
  • پاسور ایرانی از قهرمانی اروپایی دور شد
  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج
  • برگزاری رقابت‌های هندپلو در ارومیه
  • کلهر: اگر خصوصی‌سازی درست انجام شود در دنیا بهترین می‌شویم