Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@10:18:53 GMT

رویس، غایب بزرگ دورتموند در چمپیونزلیگ؟

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۷۷۰۹۶

رویس، غایب بزرگ دورتموند در چمپیونزلیگ؟

روزنامه آلمانی بیلد ادعا کرد مارکو رویس، کاپیتان دورتموند، ممکن است به دلیل مصدومیت چند روز پیش در جام حذفی، بازی بزرگ هفته آینده تیمش با تاتنهام در لیگ قهرمانان را از دست بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، مارکو رویس، کاپیتان بوروسیا دورتموند، روز سه‌شنبه در دیدار تیمش مقابل وردبرمن، در جام حذفی آلمان، که در نهایت با شکست دورتموند در ضربات پنالتی به پایان رسید، پیش از پایان نیمه اول مصدوم شد و در نهایت بین دو نیمه از زمین خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما چیزی که حالا هواداران زنبورهای زرد آلمان را بسیار نگران کرده، گزارشی است که روزنامه بیلد درباره مصدومیت رویس منتشر کرده است. بیلد می‌گوید مصدومیت رویس جدی است و او حتی ممکن است بازی بزرگ هفته آینده زردپوشان آلمانی، که روز پنج‌شنبه آینده باید در رقابتهای چمپیونزلیگ، در زمین تاتنهام به مصاف این تیم بروند را از دست بدهد.

 

 

این خبر می‌تواند ضربه سهمگینی به تیم لوسین فاوره در جدال با تاتنهام پوچتینو در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان باشد. بعد از بازی دورتموند و وردربرمن، میشائیل زورک، مدیر ورزشی دورتموند گفته بود رویس برای این از زمین بیرون کشیده شده که باشگاه نمی‌خواهد در مورد او ریسک بکند. همان زمان مشخص بود که منظور زورک، حضور رویس در بازی مقابل تاتنهام است.

 

روزنامه بیلد می‌گوید رویس ممکن است تا 14 ماه از میادین به دور باشد. بیلد می‌گوید انتظار می‌رود باشگاه دورتموند تا پایان امروز به صورت رسمی درباره شدت مصدومیت رویس خبررسانی کند.

 

 

بروسیا دورتموند مارکو رویس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بروسیا دورتموند مارکو رویس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۷۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت دو بازیکن اینتر از بازی‌های ملی با مصدومیت

دو بازیکن اینتر به دلیل مصدومیت، از اردوی تیم های ملی خودشان خارج شدند.

طرفداری | استفان دی فرای و یان زومر، مدافع هلندی و دروازه بان سوئیسی اینتر امروز به دلیل مصدومیت هایی که در بازی های ملی برایشان رخ داد، تحت معاینات پزشکی قرار گرفتند. نتیجه این معاینات نشان داد که بازگشت به میلان و ریکاوری تحت نظر کادر پزشکی باشگاه، بهترین تصمیم است. 

یان زومر دچار پیچ خوردگی مچ پای راست شده و وضعیتش روز به روز بررسی خواهد شد. استفان دی فرای هم از ناحیه ران پای راست دچار کشیدگی عضلانی شده و طی چند روز آینده، دوباره تحت معاینه قرار خواهد گرفت. 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • حسین نژاد همچنان دور از بازیکنان/ یوسفی غایب دیدار با تراکتور
  • بازگشت هری کین به ورزشگاه تاتنهام با پیراهن بایرن مونیخ
  • انگیزه بالای وحید امیری در تمرینات پرسپولیس
  • مصدومیت دوباره اندی رابرتسون در تیم ملی اسکاتلند / عکس
  • ۸ فروردین در دنیای علم چه خبر؟
  • مصدومیت یک پرسپولیسی در فیفادی
  • دلیل غیبت حزباوی مقابل ترکمنستان
  • مصدومیت تلخ مدافع تاجیکی پرسپولیس
  • این برنامه ریزی قهرمان لیگ برتر را تغییر می‌دهد!
  • بازگشت دو بازیکن اینتر از بازی‌های ملی با مصدومیت