Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-25@06:57:49 GMT

کارلوس کی‌روش سرمربی کلمبیا شد

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۷۷۱۰۵

کارلوس کی‌روش سرمربی کلمبیا شد

خرداد: سرمربی سابق تیم‌ملی ایران هدایت تیم‌ملی کلمبیا را برعهده گرفت.

 سرمربی سابق تیم ملی ایران که از ابتدای هفته گذشته به عنوان جدی‌ترین گزینه هدایت کلمبیا مطرح شده بود، لحظاتی پیش به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور معرفی شد. رییس فدراسیون فوتبال کلمبیا درباره او گفت: «بسیار خوشحالیم که می‌توانیم او را به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان مردان کلمبیا معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما مدت‌ها بود به دنبال همکاری با بودیم.»
نخستین آزمون کی‌روش کوپاآمریکا خواهد بود که بهار به میزبانی برزیل برگزار خواهد شد.
منبع: خبرآنلاین
برچسب ها: کارلوس کی‌روش ، کلمبیا ، تیم ملی فوتبال کلمبیا

منبع: خرداد

کلیدواژه: کارلوس کی روش کلمبیا تیم ملی فوتبال کلمبیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۷۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید مذاکره بایرن با رانگنیک

سرمربی تیم ملی اتریش گفت که بایرن با او برای هدایت این تیم تماس گرفته است.

به گزارش ایسنا، رالف رانگنیک یکی از نامزدهای سرمربیگری بایرن‌مونیخ در فصل بعد محسوب می‌شود. او در صحبت‌هایی درباره مذاکره با بایرن گفت:‌ بایرن با ما تماس گرفت و من هم این موضوع را به فدراسیون فوتبال اتریش اطلاع دادم. ما رابطه بسیار خوبی با هم داریم ولی تمرکز من روی تیم ملی اتریش است. ما کاملاً روی یورو ۲۰۲۴ متمرکز هستیم. اینجا خیلی احساس راحتی می‌کنم. در حال حاضر هیچ دلیلی وجود ندارد که بخواهم به طور کامل جدا شوم. باید شرایط را بررسی کنم و ببینم واقعا می‌خواهم بعد از پایان یورو راهی بایرن شوم یا خیر.

اتریشی‌ها در پلی آف جام جهانی مقابل ولز شکست خوردند و حضور در جام جهانی را از دست دادند. بعد از این دیدار فودا جدایی خود را اعلام کرد. این مربی ۵۶ ساله حضور موفقیت آمیزی روی نیمکت اتریش نداشت و نتوانست این تیم را به جام جهانی برساند تا رالف رانگنیک جای او را بگیرد. اتریش با هدایت سرمربی سابق یونایتد توانست به یورو ۲۰۲۴ راه یابد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • کارلوس توز از بیمارستان مرخص شد
  • معارفه دستیار اول سرمربی بعدی تراکتور بدون نفر اصلی!
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • تایید مذاکره بایرن با رانگنیک
  • بستری شدن اورژانسی کارلوس ته‌وز
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • سرمربی سابق ایران قهرمان شد و رفت!
  • رسمی؛ فابیو کاناوارو سرمربی اودینزه شد
  • اولین عکس از ترانه علیدوستی در بیمارستان به خاطر بیماری ناشناخته و لاعلاج