Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - سرمربی پیشین تیم ملی ایتالیا می‌گوید قبول مسئولیت هدایت آتزوری در سال ۲۰۱۰ تصمیمی اشتباه بوده است. ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، چزاره پراندلی سرمربی حال حاضر تیم فوتبال جنوا که در فاصله سال‌های 2010 تا 2014 هدایت تیم ملی ایتالیا را برعهده داشت، می‌گوید تصمیمش برای قبول هدایت آتزوری اشتباه بود،  چون پذیرش این مسئولیت برای او بسیار زود بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پراندلی در مدتی که هدایت لاجوردی‌پوشان را برعهده داشت، تغییرات محسوسی در فلسفه و تاکتیک بازی این تیم ایجاد کرد و سعی کرد که علاوه بر دفاع، سایر بخش‌های این تیم را تقویت کند.

پراندلی توانست ایتالیا را به فینال یورو 2012 برساند، هر چند در‌ آنجا شاگردانش مقابل اسپانیا متحمل شکست سنگینی شدند. ایتالیای پراندلی سپس در جام جهانی 2014 برزیل تحقیر شد، چرا که در مرحله گروهی پایین‌تر از تیم‌هایی مانند کاستاریکا و اروگوئه قرار گرفت و حذف شد و به دنبال این اتفاق پراندلی استعفا کرد.

پراندلی 61 ساله در گفت‌و‌گو با نشریه توتواسپورت در پاسخ به این سؤال که آیا تصمیم او برای قبول هدایت تیم ملی ایتالیا اشتباه بود؟ گفت: بله، من خیلی زود حاضر به پذیرش این مسئولیت شدم. من مدت‌ها به این موضوع فکر کرده‌ام و به همین دلیل می‌گویم که بله تصمیم اشتباه بود. با این حال دو مورد بود که مرا مجاب کرد این مسئولیت را قبول کنم. اول عشقم به تیم ملی بود. وقتی تیم ملی شما را فرامی‌خواند، چطور می‌توانید به آن نه بگویید؟ مورد دوم هم بیانیه باشگاه فیورنتینا (تیم سابق فیورنتینا قبل از هدایت ایتالیا درفاصله سال‌های 2005 تا 2010) بود که در آن گفت «ما پراندلی را به عقد تیم ملی درآوردیم». در آن بیانیه فیورنتینا گفت که «ما» پراندلی را به عقد تیم ملی درآوردیم و این در حالی بود که من هنوز با آنها قرارداد داشتم. آنها با بیانیه‌ای که منتشر کردند، موضع‌شان و چیزی که می‌خواستند رخ دهد را کاملاً مشخص کردند.

فوتبال جهان| آماری جالب برای سری A با آغاز مربیگری پراندلی در جنوا

 

پراندلی در ادامه فاش کرد که او می‌توانست پیش از آنتونیو کونته - کسی که سال 2011هدایت یوونتوس را برعهده گرفت – سرمربی بانوی پیر شود اگر فیورنتینا او را مجاب به سرمربیگری در تیم ملی ایتالیا نمی‌کرد.

سرمربی جنوا افزود: یوونتوس؟ بله اینکه من می‌توانستم سرمربی این تیم شوم درست بود اما دیگر مهم نیست. مدیران فیورنتینا به من گفته بوند آزادم با هر تیمی که می‌خواهم مذاکره کنم. اما روز بعد در یک روزنامه خواندم که آنها قویاً این موضوع را تکذیب کرده‌اند. باورنکردنی بود. آنها به من گفتند که به کارم ادامه دهم و من هم گفتم آماده‌ام 4، 5 سال دیگر با فیورنتینا کار کنم و بعد مرا به عقد تیم ملی درآوردند. من می‌‌خواهم خیلی شفاف حرفم را بزنم. من یک سال دیگر با فیورنتینا قرارداد داشتم اما بدون آنکه هیچ چیزی از این تیم مطالبه کنم. مسئولان باشگاه حتی برای خداحافظی با من دست هم ندادند و کاملاً مشخص بود که برای عقد قرارداد با میهایلوویچ خیلی عجله دارند.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط یوونتوس تیم ملی فوتبال ایتالیا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یوونتوس تیم ملی فوتبال ایتالیا یوونتوس تیم ملی فوتبال ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۷۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید

به گزارش قدس آنلاین، در چارچوب دیدارهای دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا، شب گذشته (سه‌شنبه) در ورزشگاه المپیکوی شهر رم، تیم‌های فوتبال لاتزیو و یوونتوس برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که این بازی اگرچه با شکست ۲ بر یک یوونتوس همراه بود، اما به دلیل برتری ۲ بر صفر این تیم در بازی رفت، در مجموع به برتری ۳ بر ۲ و صعود میهمان تورینی به فینال منجر شد.

در این بازی لاتزیو توسط والنتین کاستیانوس در دقیقه ۱۲ با ضربه سر دروازه یوونتوس را باز کرد. او در دقیقه ۴۹ دومین گل خود را به ثمر رساند و کار را در مجموع دو بازی به تساوی ۲-۲ کشاند. یووه اما به لطف تعویض طلایی ماسیمیلیانو آلگری که در دقیقه ۸۱ آرکادیوژ میلیک را به جای دوشان ولاهوویچ به میدان فرستاد، توسط این مهاجم لهستانی در دقیقه ۸۳ یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. بانوی پیر در نهایت بازی را باخت اما تک گل میلیک سبب صعودش به فینال شد.

حریف یوونتوس در فینال در پایان بازی امشب تیم‌های آتالانتا و فیورنتینا در ورزشگاه برگامو مشخص خواهد شد. بازی رفت این دو تیم با برتری یک بر صفر فیورنتینا همراه بود.

دیگر خبرها

  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا
  • آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • خلاصه بازی بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • گل های بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • فانوسی در شب‌های تاریک؛ یوونتوس به فینال کوپا ایتالیا صعود کرد
  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم
  • تکرار یک رکورد تاریخی در سری A با قهرمانی اینتر