Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@16:59:35 GMT

قطب کاراته همدان صاحب خانه شد

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۷۷۵۱۱

قطب کاراته همدان صاحب خانه شد

الله کرم شهگل روز جمعه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کبودراهنگ از قطب های اصلی پرورش کاراته غرب کشور به شمار می رود و برخورداری از این فضای اختصاصی برای پرورش بهتر استعدادها لازم بود.
وی اضافه کرد: این مکان بزرگترین خانه کاراته استان همدان به شمار می رود که بیش از 500 میلیون ریال برای تجهیز آن هزینه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس هیات کاراته کبودراهنگ با اشاره به جایگاه مطلوب این ورزش در سطح شهرستان گفت: کاراته یکی از رشته های مدال آور این شهرستان در میادین ملی و بین المللی است.
شهگل با اشاره به اینکه کبودراهنگ در ورزش کاراته بسیار موفق و مستعد است گفت: این شهرستان از قطب های اصلی کاراته کشور به شمار می رود و دارای ملی پوشان ارزنده است.
وی اضافه کرد: کبودراهنگ از مربیان ارزنده ای در کاراته برخوردار است و دستگاه ورزش شهرستان نیز حمایت همه جانبه از این رشته موفق دارد.
رییس هیات کاراته کبودراهنگ یادآور شد: این رشته ورزشی در بین شهروندان و حتی روستاییان از علاقه مندان خاصی برخوردار است و یکی از موفق ترین شهرستان ها در این ورزش هستیم.
شهرستان کبودراهنگ دارای 500 کاراته کار است.
7520/2087
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان همدان کاراته شهرستان قطب کبودراهنگ جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۷۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون درجه داوری آسیایی کاراته در کشور ازبکستان

با اعلام فدراسیون کاراته آسیا آزمون کسب اولین درجه داوری کاراته قاره کهن ۱۲ اردیبهشت ماه در شهر سمرقند کشور ازبکستان برگزار خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، با اعلام فدراسیون کاراته آسیا آزمون درجه داوری (JB) آسیا 12 اردیبهشت ماه در شهر سمرقند کشور ازبکستان برگزار می‌شود.

داوران ممتاز ملی واجد شرایط و متقاضی شرکت در کلاس کسب اولین درجه آسیایی که حداقل دو مسابقه ملی در سال 1402 را قضاوت کردند، پس از قبولی در آزمون تئوری (به زبان انگلیسی) و عملی به این دوره اعزام می‌شوند.

برای ثبت‌نام و شرکت در این آزمون، داوران می‌بایست تا 17 فروردین ماه از طریق سامانه ملی کاراته اقدام کرده و همچنین معرفی‌نامه از هیئت کاراته استان‌شان جهت شرکت در این دوره را نیز دریافت کنند.

هروی: توقع مدالی را در سال گذشته برآورده نکردیم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیش از پانصدهزارنفر از اماکن تاریخی و گردشگری همدان بازدید کردند
  • بلیت‌هایی که هنوز OK نشده است/ چالش ورزش ایران برای کسب سهمیه المپیک پاریس
  • ورزشکاران مازندرانی ۸ سهیمه المپیک پاریس را کسب کردند
  • بازدید بیش از ۷۰ هزار نفر از اماکن گردشگری کبودراهنگ
  • موزه فسیل‌های ۲۰ میلیون ساله و حمام قدیمی سنگی دو جاذبه گردشگری شهرستان کبودراهنگ
  • فوتسال گناباد  نیازمند حمایت بیشتر است
  • افتتاح مسجد صاحب الزمان (عج) دشت سر آمل
  • پذیرش بیش از ۱۴ هزار  نفر در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان استان همدان
  • سطح ووشو ایران در مجامع بین‌المللی مطلوب است
  • برگزاری آزمون درجه داوری آسیایی کاراته در کشور ازبکستان