Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه سنندج گفت: ملت ایران ۲۲ بهمن پاسخ کوبنده‌ای به یاوه‌گویی‌های و یاوه‌سرایی‌های رئیس‌جمهور آمریکا می‌دهد. ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، ماموستا عبدالرحمن خدایی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه سنندج که در مسجد جامع اقامه شد، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه نمازگزاران و دعای خیر و طلب شفای عاجل برای همه مریضان اظهار داشت: امیدوارم خداوند متعال همه مسلمانان را بر ظالمان، مستکبران و دشمنان اسلام و نظام پیروز گرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثمرات انقلاب 40 ساله ـ استان‌ها| تولید روزانه 12 هزار حلقه انواع لاستیک در کردستان+فیلم مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در استان کردستان اعلام شد ماموستا خدایی: ملت ایران با "اتحاد و انسجام" دشمنان نظام را به خاک ذلت می‌کشانند

امام جمعه سنندج ضمن تبریک چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به همه ملت انقلابی ایران و با دعوت از همه اقشار مختلف مردم برای حضور گسترده و دشمن‌شکنانه در راهپیمایی 22 بهمن تصریح کرد: ملت ایران 22 بهمن پاسخ کوبنده‌ای به یاوه‌گویی‌های و یاوه‌سرایی‌های رئیس‌جمهور آمریکا خواهند داد و امیدوارم این جشن و شادی همچنان تداوم داشته باشد.

در حال تکمیل ...

 

R7848/P/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۷۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق ، سیلی محکم به اسرائیل و آمریکا


نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان در دیدار با فرمانده و جمعی از اعضای کادر پادگان شهید کبریایی آران در استانه روز ارتش گفت: این عملیات به عنوان سیلی محکم ایران به اسرائیل، آمریکا و جبهه باطل، موجب خوشحالی امت اسلامی شد.


حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی حمله صهیونیست‌ها به کنسولگری جمهوری اسلامی در سوریه را ناشی از شکست اسرائیل و آمریکا در غزه دانست و افزود: پاسخ قاطع و انتقام سخت ایران، دشمنان را در نیل به اهدافشان ناکام گذاشت و موجب عزت بیش از پیش ملت بزرگ ایران شد.


وی با اشاره به ریشه دار بودن فرهنگ شیطانی برای انحراف جامعه اضافه کرد جدال شیطان از ابتدای وجود بشریت تاکنون در منطقه و جهان وجود داشته و ادامه دارد، اما امروز به شکل‌های مختلف ظاهر شده است.


امام جمعه کاشان افزود: شهیدانی از جمله شهید تهرانی مقدم این امکان را برای جمهوری اسلامی فراهم کردند که از فاصله ۲ هزار کیلومتر مرکز اطلاعاتی و پایگاه‌های مهم رژیم غاصب صهیونیستی را منهدم شود واین از برکت خون شهیدان و جانبازان است.

دیگر خبرها

  • انتخاب رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان
  • رژه روز ارتش در سنندج
  • پاسخ کوبنده سپاه به رژیم صهیونیستی، مخالفان نظام را در بهت فرو برد
  • عملیات وعده صادق ، سیلی محکم به اسرائیل و آمریکا
  • «سلطان تقلب»؛ لقب جدید بایدن
  • اظهارات گروسی درباره تعطیل شدن بازرسی‌ها از تاسیسات هسته‌ای ایران/ احضار سفرای ایران توسط چند کشور اروپایی/ یاوه گویی جدید نتانیاهو درباره ایران/ تکذیب مشارکت عربستان در رهگیری حملات موشکی و پهپادی ایران
  • اظهارات گروسی درباره تعطیل شدن بازرسی ها از تاسیسات هسته ای ایران/ احضار سفرای ایران توسط چند کشور اروپایی/ یاوه گویی جدید نتانیاهو درباره ایران/ تکذیب مشارکت عربستان در رهگیری حملات موشکی و پهپادی ایران
  • محدودیت های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعمال می شود
  • تداوم یاوه گویی‌های نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی علیه ایران
  • تداوم یاوه گویی‌های نتانیاهو علیه ایران