Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن خباز، جمعه در گفت‌ و گو با ایرنا افزود: این آمار مربوط به فروش اینترنتی در کل مجموعه‌هاست و آمار گیشه هنوز وصول نشده است از همین رو پیش‌بینی می‌شود با افزوده‌ شدن سه فیلم جدید و نیز نمایش های فوق‌العاده، در روز‌های پایانی جشنواره، این آمار به میزان شایان توجهی تغییر کند.

**سه فیلم دیگر بر بال سیمرغ به شیراز می‌رسد
وی اظهار داشت: همچنین سه فیلم دیگر به سبد نمایش جشنواره شیراز اضافه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خباز بیان کرد: در سه روز پایانی جشنواره فیلم فجر، سه فیلم 23 نفر، ایده اصلی و معکوس در جدول پخش فیلم‌ها جای خواهد گرفت.
او گفت: فیلم 23نفر به دلیل استقبال مردمی، ایده اصلی به پیشنهاد هیات انتخاب و معکوس نیز از سوی دبیرخانه جشنواره فیلم به فهرست جشنواره فیلم فجر شیراز افزوده می‌شود و بر این اساس مجموع تعداد فیلم‌های اکران ‌شده در شیراز به 25 عنوان می‌رسد.
وی، در مورد محدودیت در نمایش فیلم 'متری شش و نیم' بیان داشت: شرایط پخش این فیلم از طرف دبیرخانه سی و هفتمین جشنواره فجر در تهران با محدودیت برای استان‌ها مواجه شده است در حالیکه این فیلم هم‌ اکنون در تهران در حال پخش است و این مساله مصداق بارز تبعیض است‌ از همین رو همچنان برای نمایش آن در حال رایزنی هستیم.
مدیر اجرایی هجدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز تاکید کرد: نمایش فیلم متری شش و نیم، خواسته و مطالبه سینما‌ دوستان شیرازی است و این موضوع از دید دبیرخانه این جشنواره پنهان نمانده است.
وی ادامه داد: آیین اختتامیه جشنواره شیراز با حضور هنرمندان و نمایش فیلم در ساعت 18 روز بیست و سوم بهمن ماه در لابی هنرشهر آفتاب برگزار می‌شود.
خباز، در مورد چرایی جایگزینی مراسم افتتاحیه با اختتامیه نیز بیان کرد: پیش از این قرار بود با برگزاری افتتاحیه به استقبال جشنواره فیلم فجر برویم اما عوامل هیچیک از فیلم‌ها با وجود قول‌های مساعدی که داده‌ بودند، موفق به حضور در شیراز نشدند.
او گفت: اما این عدم حضور را به فال نیک گرفتیم و تصمیم بر آن شد که اختتامیه‌ای برگزار کنیم که در آن نتیجه آرای مردمی در مورد برترین فیلم جشنواره اطلاع رسانی و از عوامل رسانه ای فعال در این عرصه نیز قدردانی شود.

** پنج فیلم برتر جشنواره از نگاه مخاطبان جشنواره فجر شیراز
مدیر اجرایی همجدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز در باره آخرین فیلم‌های برگزیده از نگاه مردم شیراز نیز اظهار داشت: متری شش و نیم، سرخپوست، ناگهان درخت، جاندار و شبی که ماه کامل شد، بدون ترتیب، تاکنون برترین فیلم‌ها از نگاه مردم بوده‌اند.
خباز اضافه کرد: در روز‌های آینده دستکم هشت اکران و حداکثر 12 نمایش فوق العاده در شیراز پیش پیش بینی می‌شود. وی، با اشاره به پخش آیین اختتامیه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در لابی هنر شهر آفتاب شیراز گفت: در صورتی که این برنامه از طریق صدا و سیما پخش شود، مخاطبان می‌توانند در کنار یکدیگر این مراسم را مشاهده کنند.
جشنواره فیلم فجر شیراز به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) روزهای جمعه و شنبه تعطیل است و روزهای بیست و یکم و بیست و دوم بهمن ماه فعالیت خود را از سر می گیرد.
7375 /6118
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 جدول جشنواره فیلم جشنواره فیلم فجر شهادت حضرت فاطمه زهرا صدا و سیما جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۸۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، صحرا فتحی، نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر، پس از ۵ سال دوری از صحنه، نمایش «هواخوری»، جدیدترین نمایشنامه خود را به صحنه خواهد آورد.  

«هواخوری»، خرداد ۱۴۰۳ در یکی از سالن‌های نمایشی تهران روی صحنه خواهد رفت. این اثر نمایشی هم‌اکنون پس از دریافت مجوز، روز‌های تمرین را پشت سرمی‌گذارد.  

صحرا فتحی، نویسندگی، کارگردانی، بازیگری و تهیه‌کنندگی نمایش‌های «مار بازی»، «پونز»، «شبکاری»، «تئاتر بد»، «آوازه خوان طاس»، «ولپن»، «دکلره»، «سرگرم خودت بودی»، «آتن، مسکو»، «خانه زاد» و...  همچنین فیلم‌های کوتاه «زنی که شاعر بود»، «به دریا خوش آمدی» و «بلعیده شده» و نگارش چند فیلمنامه بلند را در کارنامه هنری خود دارد.  

این بازیگر و کارگردان با نمایش‌های «دکلره» و «شبکاری» هم در شهر‌های مختلف کانادا نیز به اجرا پرداخته است.

صحرا فتحی جایزه بهترین فیلم خارجی در نهمین دوره جشنواره فیلم زنان کالیفرنیا آمریکا با فیلم «زنی که شاعر بود» را دریافت کرده است همچنین در هفتاد و پنجمین دوره جشنواره فیلم کن حضور داشته و از ده جشنواره مطرح بین‌المللی جایزه بهترین بازیگر و کارگردانی را دریافت کرده است.

اطلاعات تکمیلی نمایش «هواخوری» به‌زودی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت ویژه مدیریت شهری از تشکل‌های مردم‌نهاد
  • نمایش وحدت و همدلی با برگزاری جشنواره اقوام در بندرترکمن
  • «مست عشق» و رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • «مست عشق» و یک رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • آتش‌نشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند/۱۱۴۰ تماس با مرکز ۱۲۵ در یک روز بارانی
  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • انجام ۱۲۹ عملیات آتش‌نشانان شیرازی در بارندگی‌های اخیر
  • رکوردشکنی «مست عشق» در روز اول اکران
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • پیش بینی استقبال ۱۰ برابری از جشنواره امسال تئاتر کودک و نوجوان رضوی