Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بزرگترین عید برای قطع دست استکبارجهانی از کشور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موح رسا، آیت‌الله شیخ علی خاتمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان،۱۹ بهمن‌ماه را یکی از روزهای تاریخی در تاریخ انقلاب عنوان کرد و اظهار داشت: در این روز همافران ضمن حضور در مدرسه علوی با امام خمینی پیمان بستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به رشادت‌ های ارتش جمهوری اسلامی در طول انقلاب و دوران دفاع مقدس،خاطرنشان کرد: این نیرو همواره در کنار مردم و انقلاب بوده است.

امام جمعه زنجان تصریح کرد: ۲۲ بهمن را سالروز سقوط رژیم جنایتکار و ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی عنوان کرد و گفت: در زمانی که جهان به دو بلوک شرق و غرب تقسیم شده بود،نظام اسلامی با نفی هر دو بلوک،انقلاب اسلامی را شکل داد.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه ایران جزیره امنی  بری آمریکا و ایادی آن قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بود، افزود: در طول 40 سال گذشته دشمنان با انواع توطئه‌ها سعی در شکست نظام اسلامی داشتند.

وی با اشاره به به نقش مقام معظم رهبری در هدایت انقلاب بعد از رحلت امام، یادآور شد: امروز هم مقام معظم رهبری سکاندار نظام اسلامی هستند.

 نماینده ولی فقیه در استان زنجان برضرورت حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال جاری تاکید کرد و گفت: امسال باید نشان دهیم، که بزرگترین عید قطع دست استکبار از کشورمان است.

وی با بیان اینکه ایستادگی و مقاومت مردم در مقابل استکبار جهانی از معجزات الهی است، افزود: باید حافظ خون شهدا باشیم.

آیت‌الله خاتمی گفت: با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام کنیم که حافظ انقلاب،امام و شهدا انقلابی هستیم و با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن با فرزند خلف امام راحل بیعت می کنیم.

امام جمعه زنجان با اشاره به بازتاب حضور ملت در صحنه در رسانه های داخلی و خارجی، ادامه داد: ملت ایران در ۲۲ بهمن یکپارچگی و وحدت و اتحاد خود را به همه دشمنان نشان خواهد داد.

وی با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) گفت: آن حضرت با زبانی شیوا و بلیغ همه اقدامات اشتباه در آن زمان را بیان کردند.

امام جمعه زنجان به بیان حقایق و افشاگری از سوی دختر رسول‌الله در ساعات پایانی زندگی خود اشاره کرد و ادامه داد: آن حضرت حتی در لحظات بیماری نیز از پشتیبانی حق دست برنداشت و حقایق را بیان کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۸۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ ایثار و شهادت داشته اصلی نیروهای مسلح ایران است

محسن افشارچی در آیین رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش، استقلال را مولفه مهم ایران اسلامی برشمرد و گفت: برای داشتن استقلال باید پایه های دفاعی و نظامی را محکم کرد، این راهبرد را قانون اساسی بر عهده رهبری گذاشته است و رهبر معظم انقلاب نیز با درایت و دقت این مهم را محقق کرده اند.

وی ادامه داد: اکنون در حوزه دفاع و هوافضا نیروهای مسلح و ارتش حرف زیادی برای گفتن دارند و اتفاقات بزرگی در این زمینه در کشور رقم خورده است.

افشارچی اظهار داشت: اکنون به برکت رشادت های سپاه و ارتش در حوزه دفاعی هیچ نیازی به هیچ کشوری نداریم.

استاندار زنجان با بیان اینکه انقلاب اسلامی انقلاب مظلومان جهان است، گفت: نظام از همان ابتدا راهبرد خود را تقویت و پشتیبانی از فلسطین قرار داد و رفته رفته با تقویت جبهه مقاومت رژیم صهیونیستی به نوعی در محاصره قرار گرفت.

افشارچی ادامه داد: امروز اسرائیل در موضع ضعف قرار دارد و در صورت هر تحرکی، ۱۰ برابر پاسخ آن را دریافت خواهد کرد.

فرمانده تیپ مستقل ۲۱۶ زرهی شهید سرلشکر غلامرضا مخبری زنجان نیز در این مراسم گفت: با نگاهی به تاریخ انقلاب در می یابیم ارتش و ارتشیان همراه مردم و انقلاب بوده اند و تقدیم ۴۸ هزار شهید ارتش در دفاع مقدس گواه این ایثار و فداکاری است.

سرهنگ ستاد امیر محمدعلی بیرانوند افزود: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتشی قدرتمند و مجهز به فناوری های نوین به خودکفایی کامل رسیده و در آمادگی کامل به سر می برد.

وی خاطرنشان کرد: عملیات وعده صادق برگ زرینی دیگری بر تاریخ پر افتخار ایران اسلامی است و اقدام تاریخی فرزندان ایران اسلامی بار دیگر ثابت کرد با کسانی که با ملت ایران دشمنی دارند، سر ستیز دارند.

بیرانوند تاکید کرد: این عملیات وعده صادق نشان داد که ایران اسلامی از قدرت بازدارندگی فراتر از تصور برخوردار است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماد اقتدار ایران
  • سپا پاسداران انقلاب اسلامی،نماد اقتدار ایران
  • سپاه پاسداران همواره توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است
  • برگزاری راهپیمایی مردمی اصفهانی‌ها در حمایت از مردم مظلوم و عملیات «وعده صادق»+ عکس و فیلم
  • نگاهی به کارنامه هنری بهمن هاشمی، صداپیشه و گوینده
  • نمایش فیلم‌های درام و فانتزی در فصل نهم ششمین پاتوق فیلم کوتاه
  • فرهنگ ایثار و شهادت داشته اصلی نیروهای مسلح ایران است
  • برای صلح و امنیت در منطقه حضور داریم
  • ارتش قدرتمند و مجهز به فناوری‌های نوین و سامانه پیشرفته است
  • توطئه های دشمن برای تعرض به امنیت ایران باحضورارتش مقتدرخنثی شد