Web Analytics Made Easy - Statcounter

یونس امامی با عبور از سد میثم نصیری قهرمان وزن ۷۰ کیلوگرم جام تختی شد. ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، یونس امامی و میثم نصیری دو کشتی‌گیر ایرانی در وزن 70 کیلوگرم در فینال  سی و نهمین دوره رقابتهای بین‌المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقت نخست این دیدار صحنه رقابت پیاپی این دو کشتی گیر بود تا نصیری که سابقه حضور در المپیک را نیز دارد اخطار بگیرد اما نصیری موفق شد در کمتر از 30 ثانیه پای امامی را از زمین خارج کند تا یک امتیاز کسب کند و اخطار خود را نیز خنثی کند.

امامی کشتی گیر جوان کشورمان موفق شد در ثانیه‌های پایانی با خاک کردن نصیری 2 امتیاز کسب کند تا وقت نخست را امامی جوان پیروز شود.

ایپانف روسی قهرمان وزن 57 کیلوگرم جام تختی شدقهرمان وزن 61 کیلوگرم جام بین‌المللی تختی مشخص شددومین مدال طلای قرقیزستان از جام تختی؛ آکماتالیف قهرمان وزن 65 کیلوگرم شد

وقت دوم رقابت نیز با امتیاز گرفتن امامی آغاز شد تا با نتیجه 3 بر 1 از نصیری پیشی بگیرد اما در ادامه نصیری با تجربه، حریف خود را از تشک خارج و خاک کرد تا کشتی مساوی شود، اما امامی جوان پا پس نکشید و بار دیگر نصیری را از تشک خارج کرد و در ادامه نیز موفق شد نصیری را خاک کند تا 6 بر 3 بازهم پیش بیفتد.

نصیری برای پیروزی تلاش بیشتر از خود نشان داد و موفق شد 2 امتیاز دیگر کسب کند تا نتیجه دیدار 6 بر 5 شود اما مربیان نصیری با اعتراض خود به رأی داوران یک امتیاز دیگر به امامی هدیه دادند تا امامی جوان 7 بر 5 نصیری با تجربه را شکست داده و نوید ظهور یک کشتی‌گیر جدید را بدهد.

انتهای پیام/ح

R41380/P/S6,68/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۸۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام تیم قهرمان می‌شود؟

  حلا در موقعیتی مشابه، استقلال صدرنشین است و پرسپولیس مترصد کوچکترین فرصتی خواهد ماند تا صدر جدول را به رنگ قرمز در بیاورد. فعلا روی کاغذ استقلال با بردن هر ۶ بازی خود قهرمان خواهد شد و شانس اول قهرمانی است، اما بردن همه بازی‌ها نه برای استقلال کار آسانی است و نه برای پرسپولیس. فقط باید همراه شد با هیجان فوتبال در ۴۰ روز باقی مانده تا انتهای فصل. آنچه در ادامه می‌خوانید نکات جالب درباره ۶ هفته باقی مانده از بیست و سومین دوره لیگ برتر است:

استقلال تا اینجای فصل با ۳۲ امتیاز از ۱۲ بازی بهترین تیم در بازی‌های خانگی است و پرسپولیس با ۳۰ امتیاز از همین تعداد بازی در جایگاه دوم قرار دارد.

پرسپولیس تا اینجای فصل با ۲۲ امتیاز از ۱۲ بازی دومین تیم برتر در بازی‌های خارج از خانه است. در این جدول استقلال با ۲۱ امتیاز از۱۲ بازی، بعد از پرسپولیس در جایگاه سوم است.

استقلال و پرسپولیس هر دو تا پایان فصل ۳ بازی خارج از خانه دارند و جالب آن‌که هر دو تیم فقط ۲ بار از تهران خارج خواهند شد. بازی هفته ۲۷ پرسپولیس با هوادار و بازی هفته سی ام استقلال با پیکان، با وجود میزبانی رقبا در تهران برگزار خواهد شد.

سختی بازی‌های باقی مانده برای هر دو تیم استقلال و پرسپولیس تقریبا یکسان است. سخت‌ترین بازی استقلال بازی با تراکتور در تبریز است و سخت‌ترین بازی پرسپولیس، بازی با سپاهان در آزادی. ضمن این‌که هر دو تیم با دو تیم در خطر سقوط هم بازی دارند؛ استقلال با فولاد و نساجی و پرسپولیس هم با استقلال خوزستان و نساجی.

نساجی در تعیین سرنوشت قهرمان این فصل نقش مهمی ایفا می‌کند. آنها تنها تیمی هستند که در هفته‌های باقی مانده هم میزبان استقلال هستند و هم میزبان پرسپولیس. قطعا نتایج این دو بازی در بقای نساجی تعیین‌کننده خواهد بود.

بازی با ذوب‌آهن در تهران، شاید یکی از چالش‌های سخت استقلال در ادامه راه باشد. ذوب‌آهن تا اینجای فصل بهترین تیم در بازی‌های خارج از خانه بوده و این موضوع می‌تواند کار را برای شاگردان نکونام در این بازی خانگی دشوار کند. 

استقلال ۵۳
هفته ۲۵ /تراکتور - استقلال
هفته ۲۶/استقلال - ذوب‌آهن
هفته ۲۷/استقلال - فولاد
هفته ۲۸/نساجی - استقلال
هفته ۲۹/استقلال -گل‌گهر

پرسپولیس ۵۲
هفته ۲۵/پرسپولیس - سپاهان
هفته ۲۶/نساجی - پرسپولیس
هفته ۲۶/نساجی - پرسپولیس
هفته ۲۸/پرسپولیس - استقلال خوزستان
هفته ۲۹/شمس‌آذر - پرسپولیس

دیگر خبرها

  • محبی: حضور شیروان‌ و‌ ارشک در جام تختی به چه درد می‌خورد?
  • امینی: پژمان درستکار گفت باید به کشتی کمک کنی
  • امامی و آذرپیرا در مقابل سیداکوف و تاج الدینوف در المپیک 2024
  • پسر ایذه ای سهمیه های فرنگی را تکمیل کرد
  • بایرن با ۵ گل روحیه گرفت
  • کدام تیم قهرمان می‌شود؟
  • حذف دیوید تیلور امپراتور ۸۶ کیلوگرم جهان به دست یک پدیده؛ «آرون بروکس» هیولای جدید ۸۶ کیلوگرم کیست؟
  • رقیب آمریکایی یونس امامی در المپیک مشخص شد
  • گربه سیاه حسن یزدانی در حال واگذاری المپیک ۲۰۲۴ + فیلم
  • شکست باورنکردنی دیوید تیلور مقابل کشتی گیر گمنام آمریکایی!