Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-حزب جدید برخی از اعضای جدا شده از حزب اعتماد ملی، با محوریت رسول منتجب‌نیا قائم مقام سابق این حزب امروز(19 بهمن) آغاز بکار کرد. در مراسم افتتاح حزب جدید که با حضور قریب صد نفر برگزار شد، سمیه طهماسبی رئیس سابق شاخه بانوان اعتماد ملی، رحمت‌الله بیگدلی، غلامعلی رجایی و برخی دیگر از شخصیت‌های اصلاح‌طلب حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حزب جدید برخی از اعضای جدا شده از حزب اعتماد ملی، با محوریت رسول منتجب‌نیا قائم مقام سابق این حزب آغاز بکار کرد.

حزب جدید برخی از اعضای جدا شده از حزب اعتماد ملی، با محوریت رسول منتجب‌نیا قائم مقام سابق این حزب امروز(19 بهمن) آغاز بکار کرد.

در مراسم افتتاح حزب جدید که با حضور قریب صد نفر برگزار شد، سمیه طهماسبی رئیس سابق شاخه بانوان اعتماد ملی، رحمت‌الله بیگدلی، غلامعلی رجایی و برخی دیگر از شخصیت‌های اصلاح‌طلب حضور داشتند.

رحمت‌الله بیگدلی از اعضای موسس این حزب پیشتر به تسنیم گفته بود "از بین حدود 30 اسمی که از سوی هواداران حزب پیشنهاد شده بود، ابتدا پنج‌ اسم و در نهایت دو اسم حائز اکثریت آرا انتخاب شد‌ که در روزهای آینده به کمیسیون ماده 10 احزاب ارسال می‌شود و هر کدام از این اسامی که از سوی این کمیسیون مورد تأیید قرار بگیرد،‌ از سوی حزب اعلام عمومی می‌شود."

رسول منتجب‌نیا در روزهای گذشته درباره اسم این تشکیلات جدید گفته بود: درباره نام حزب جدید، 5 پیشنهاد مطرح و از میان آن 3 اسم انتخاب شد و حزب جمهوریت هم از یکی از پیشنهادی ارائه شده به کمیسیون ماده 10 وزارت کشور است که منتظر اعلام نهایی آن هستیم.

خردادماه سال جاری دومین کنگره حزب اعتماد ملی به درگیری داخلی کشیده شد و از آن زمان هواداران رسول منتجب‌نیا و از طرفی الیاس حضرتی به دو طیف تبدیل شدند.

15 تیرماه، الیاس حضرتی با اعلام اینکه اعضای شورای مرکزی وی را به قائم مقامی برگزیدند موجب بروز تنش بیشتر در این حزب شدند. هواداران منتجب‌نیا این اقدام را کودتای حزبی نامیدند و وی در نامه‌هایی به ارکان حزب، به قائم مقامی خود تاکید کرده بود.

در نهایت رسول منتجب‌نیا و برخی دیگر از همفکرانش تصمیم به تاسیس حزبی جدید گرفتند.

منبع: تسنیم

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۸۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«صنعت شهر» در کرمانشاه احداث می‌شود

مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان کرمانشاه از احداث «صنعت شهر» خبر داد و گفت: ساخت شهرک‌های مسکونی در جوار کارخانه‌های برای کارگران کرمانشاه پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رامین الماسی امروز _ چهارشنبه پنجم اردیبهشت _ در شورای مسکن استان از احداث «صنعت شهر» در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: ساخت شهرک‌های مسکونی در جوار کارخانه‌های برای کارگران کرمانشاه پیگیری خواهد شد.

وی احداث شهرک‌های مسکونی در کنار شهرک‌های صنعتی را به‌عنوان یکی از موضوعات مهم و قابل پیگیری استان در راستای نزدیکی محل کار برای قشر کارگر عنوان کرد و افزود: استاندار کرمانشاه امروز در جلسه شورای مسکن کلیات طرح را پذیرفت، ولی باید در کارگروهی مکان این صنعت شهر و نحوه اجرای آن عملیاتی شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در رابطه با مکان پیشنهادی احداث صنعت شهر تصریح کرد: مکان پیشنهادی در جوار شهرک‌های صنعتی بیستون و فرامان بود که در جلسه شورای مسکن قرار شد این مکان پیشنهادی در کارگروه تخصصی‌تر بحث و بررسی شود.

وی ادامه داد: طرح صنعت شهر در استان‌هایی از کشور اجرا شده که با توجه به صنعت کرمانشاه و شهرستان‌های تابع احداث آن یک نیاز واقعی است که باید پیگیری شود.

کد خبر 747676

دیگر خبرها

  • «صنعت شهر» در کرمانشاه احداث می‌شود
  • پاسخ بارسلونا به پی اس جی در مورد یامال
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)
  • منتجب‌نیا: اصولگرایان نمی‌توانند در مجلس با هم کار بیایند
  • اولین دادگاه برخط در دادگاه بخش قلعه نو در سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • مسجد الاقصی به آغوش امت اسلامی بازخواهد گشت/ عمل به سنت رسول خدا(ص)؛ راهکار نجات مسلمانان
  • روایت سینمایی پرونده‌های قضـــایی
  • بهره برداری و آماده بکار بودن ۱۶ دستگاه دیزل ژنراتور در خراسان شمالی 
  • چگونه در دنیا و آخرت عاقبت به خیر شویم؟