Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات تکواندو استان روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مهدی پوررهنما ورزشکار شایسته گیلانی که به همراه تیم ملی پاراتکواندو در رقابت های جهانی 2019 در ترکیه حضور داشت، با شکست در مرحله یک چهارم نهایی از کسب مدال در این مسابقات بازماند.
محسن سترگی افزود: این ورزشکار شایسته گیلانی که چندین مدال جهانی و آسیایی دارد، در جریان این رقابت ها در دور اول با قرعه استراحت روبرو شد و در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه 22 بر صفر و با اقتدار برابر فورکان کامور از کشور ترکیه به برتری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: پوررهنما در این مرحله رو در روی شونسوک کودو از کشور ژاپن قرار گرفت که در یک دیدار برابر با حریفش به نتیجه مساوی هفت بر هف دست یافت اما در راند طلایی، مغلوب این حریف قدرتمندش شد و از صعود به مرحله نیمه نهایی و کسب مدال بازماند.
وی بیان کرد: هشتمین دوره مسابقات پاراتکواندو قهرمانی جهان 2019 در دو بخش پومسه و کیوروگی از 16 بهمن‌ ماه جاری با حضور زبده ترین ورزشکاران این رشته از سراسر جهان به میزبانی شهر آنتالیا ترکیه برگزار شد که در نهایت تیم ملی ایران با کسب یک مدال طلا و سه مدال نقره پس از تیم های ورسیه و ترکیه روی سکوی سوم قرار گرفت.
سترگی بیان کرد: امتیاز رقابت های جهانی پاراتکواندو، 10 G بود که به نفرات اول 100 امتیاز، نفرات دوم 60 امتیاز و نفرات سوم 36 امتیاز در راستای کسب سهمیه پارالمپیک 2020 توکیو تعلق گرفت.
رئیس هیات تکواندو استان گیلان اضافه کرد: البته پوررهنما ورزشکار شایسته گیلانی سهمیه پاراالمپیک خود را به دست آورده و در مسابقات 2020 توکیو ژاپن حضور می یابد.
مهدی پوررهنما ورزشکار گیلانی متولد سال 1374 است؛ وی از هفت سالگی زیر نظر غلامحسن خداپرستی در رشته تکواندو مشغول به فعالیت شد و تاکنون افتخارات بسیاری کسب کرده است.
مدال طلای هفتمین دوره پاراتکواندو جهانی انگلیس در سال 1396، مدال طلای جهانی آمریکای جنوبی سال 1391 ، طلا جهانی روسیه سال 1393 ، طلای تکواندو آسیا چین تایپه ، نقره تکواندو جهانی 1389 ، برنز مسابقات باکو سال 1388 ، مدال طلای پارا تکواندو آسیا در کره جنوبی و مدال طلای پارا تکواندو آسیا در فیلیپین از جمله افتخارات این ورزشکار گیلانی است.
7285 / 2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 تکواندو تیم ملی تیم ملی ایران جهان چین جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۸۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی جودو از حضور در مسابقات آسیا بازماند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، در حالی که قرار بود تیم ملی جودو کشورمان با 11 ورزشکار بامداد پنجشنبه 30 فروردین ماه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) عازم دبی شود و از آنجا به هنگ‌کنگ پرواز کند، اما بارش باران و وقوع سیل در کشور امارات تمام پروازهای بین‌المللی را لغو کرد.

پس از این اتفاق مسئولان فدراسیون جودو با هماهنگی با مسئولان اتحادیه جودو آسیا برای ساعت 18 روز گذشته (پنجشنبه - 30 فروردین ماه) مجدداً اقدام به تهیه بلیت کردند، اما باز هم پرواز لغو شد.

لغو پروازهای امارات برای چند بار در ساعات مختلف تکرار شد و در نهایت صبح امروز (جمعه - 31 فروردین ماه) و پس از 30 ساعت انتظار تیم ملی جودو ایران از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا بازماند.

سی‌ودومین دوره مسابقات جودوی قهرمانی آسیا از یکم تا چهارم اردیبهشت ماه در هنگ‌کنگ برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ببینید | هدیه ویژه ورزشکار زن به علی دایی؛ اهدای مدال ملیکا رسولی کاراته باز زنجانی به اسطوره فوتبال
  • تیم ملی جودو از حضور در مسابقات آسیا بازماند
  • دو مدال طلای جهانی بر گردن دانشجوی مخترع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
  • دو مدال طلا جهانی، دستاورد دانشجوی مخترع علوم پزشکی بیرجند
  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»
  • مرادخانی: اسکیت هنری جای پیشرفت دارد/ آرزویم حضور روی سکوی قهرمانی جهان است
  • قضاوت زن ایرانی در المپیک پاریس
  • بانوی ایرانی برای قضاوت در المپیک دعوت شد
  • هانیه رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر رسید
  • شانس مخفی طلای ایران در المپیک