Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، این مربی در گفت‌وگو با نشریه هواداران نروژی یونایتد گفته است: «مساله بر سر ارزش‌های خانواده است؛ اینکه شما برای همدیگر ارزش قایل باشید، از هم حمایت کنید و البته هم را بشناسید. کت (مسوول پذیرش کارینگتون، مرکز تمرین یونایتد) نخستین فردی بود که هنگام آمدن به اینجا دیدم، سپس با کارکنانی که در دوران بازی‌ام هم اینجا بودند دیدار کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها داشتند من را رییس صدا می‌کردند که به آنها گفتم این کار را نکنید. اسم من اوله است. به من بگویید اوله.

ما سال‌ها اینجا با هم کار کرده‌ایم و هم را می‌شناسیم. من نمی‌خواستم آنها من را رییس صدا کنند.»

سولشر در 10 بازی نخست خود به‌عنوان مربی یونایتد، 9 دیدار را برده است و امیدوار است یونایتد را به لیگ قهرمانان فصل بعد برساند، اما این مربی 45ساله گفته می‌خواهد باشگاه را در خارج از زمین هم احیا کند. او گفته است: «ما باید از ارزش‌های اصلی یک باشگاه فوتبال محافظت کنیم؛ رابطه بین مربی و بازیکنان و رابطه بین همه افرادی که در کارینگتون کار می‌کنند. این چیزی است که من روی آن کار می‌کنم. باید پیوندی بین همه برقرار شود؛ بین آکادمی و تیم اصلی. من می‌خواهم این پیام به آکادمی فرستاده شود که بازیکنانشان امکان بازی در تیم اصلی را دارند. ما قرار است با هم کار کنیم. این چیزی است که باشگاه بر پایه‌های آن بنا شده است.»

سولشر تا پایان فصل قرارداد دارد اما احتمال اینکه او مربی فصل بعد یونایتد باشد بیشتر از امثال موریسیو پوچتینو، زین‌الدین زیدان و ماسیمیلیانو آلگری است. او با باشگاه مولده نروژ هنوز قرارداد دارد ولی می‌گوید نمی‌تواند فرصت حضور در یونایتد را از دست بدهد: «من هرگز تردیدی نداشتم، چون این فرصتی است که یک‌بار در زندگی به شما دست می‌دهد. من و خانواده‌ام هرگز فرصت این را نداشتیم بنشینیم و درباره این بحث کنیم که چه کار انجام دهیم، چون ما باید بلافاصله تصمیم می‌گرفتیم. محال بود زمانی که چنین شغل رویایی به من پیشنهاد می‌شود، بگویم نه. من و خانواده‌ام خود را تطبیق خواهیم داد.»

منبع: ایلنا

کلیدواژه: منچستریوناتید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۹۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش دیدار منچستر سیتی - رئال مادرید از برنامه «ورزش فراتر»

به گزارش خبرگزاری صدا و سيما، دیدار فوتبال تیم‌های منچستر سیتی - رئال مادرید از لیگ قهرمانان اروپا امشب ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه فراتر پخش می‌شود.
این مسابقه زنده با بالاترین کیفیت (۴K-HDR) از شبکه فراتر روی آنتن می‌رود.

دیگر خبرها

  • ادعای ستاره یونایتد: با بازی رئال-سیتی زجر کشیدم
  • ۷۲ میلیارد تومان کسری فوق العاده ویژه کارکنان جبران شد
  • ۷۲ میلیارد تومان کسری فوق العاده ویژه کارکنان جبران شود
  • یک آمار جالب؛ آنچلوتیِ مربی، مانع از شکسته‌شدن رکورد آنچلوتیِ بازیکن شد!
  • بلینگام کاپیتان سابق یونایتد را شوکه کرد
  • پخش دیدار منچستر سیتی - رئال مادرید از برنامه «ورزش فراتر»
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • واکنش کرملین به پیشنهاد ماکرون برای برقراری آتش‌بس در طول المپیک
  • احترام جالب بازیکنان رئال به لوگوی سیتی (عکس)
  • حمایت رییس پورتو از اخراج چهار هم‌تیمی طارمی!